
pre face към face W211 заслужава ли си
Започната от Bewolf, 11 дек 2017 - 07:20:22
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 декември 2017 - 16:19
30-40м но на лед
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
#17
Публикувано 27 декември 2017 - 09:04
Здравейте, събрах частите, пратих фаровете за рециклаж, но вчера като свалихме перката да огледаме добре радиаторите се оказа че и двата са здрави но осукани и ще се сменят.
Въпроса е каква марка да гледам? Предния е оригиналния на Valeo, а задния е на по-малко от година и не съм сигурен за марката му.
#18
Публикувано 27 декември 2017 - 21:16
Nissens
#19
Публикувано 27 декември 2017 - 22:19
Излезе ми радиатор за климатика от англичанка, предполагам на 50% от цената на нов или по-евтин ще е но заслужава ли си човек да спести около 100лв от радиатор като вземе такъв на 14-15 години или не?
А относно радиатора за антифриза и от друго място ми препоръчаха нисенс, но как да разбера преди покупката колко е дебела питата, в момента мога да направя сравнение само с моята пита, която лятото в жегите в града колата е вдигала около 100 градуса, но извънградско държи 90 градуса.
И се чудя и друго, така и така ще се сменя как и с какво да напарвя промивка на системата с вода под налягане или?
p.s. Прави ми впечатление, че на няколкото места на които съм питал Нисенса е най-евтин, което не знам дали трябва да ме притеснява.
#20
Публикувано 04 януари 2018 - 10:09
Има специални препарати за промивка, по магазините за авточасти ги предлагат, препарат и вода и после е желателно да направиш няколко промивки само с вода.
#21
Публикувано 04 януари 2018 - 11:48
Проблема с радиаторите е решен, фаровете са готови, днес ще се боядисват новата броня и преден капак. В момента търся подредбата на кабелите на буксата за дистроника. 4 кабела са в 6 пинова букса за да мога да пробвам радара който съм купил дали работи.
#22
Публикувано 06 януари 2018 - 14:23
Ъпдейт.
Колата е готова, както и дистроника. Понеже някой някога може да има проблеми като мен относно дистроника споделям.
Буксата е 6 пинова, но кабелите са 4. Разположението е напълно еднакво спрямо S-класа 2003г. 320 бензин /ако има някакво значение/ Пиновете са както следва:
1 - синьо-червено
2 - жълто
3
4 - синьо-зелено
5 - синьо
6
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни