Здравейте, вчера се прибирах с колата принудително с репатрак защото в родната ни татковина снегорините излизаха да опесачават в 11:00 наобяд!!!
Както и да е, за късмет съм последната кола в ПТП-то и щетите са само отпред, та въпроса е: Има ли смисъл да се занимавам да минавам на facelift изглед или да си търся части за pre face каквато е моята.
Щетите които за момента съм видял са преден капак, броня, решетка, дистроник, шофьорски фар /биксенон със завиване/, мисля че и пасажерския е заминал, клаксон, радатора е леко огънат но няма теч, система за измиване на фаровете, пактроник и разни дребни пласмаски. Ако някой може да помага с нещо от горепосочените ще съм благодарен. Днес ще я описват и ще видим какво друго ще излезе.
п.с. За да няма въпроси относно ПТП-то първа кола млад шофьор губи управление над една тойота заковава спирачки и пълен ляв волан събира мантинела и се остъргва в снегорин, пасата на снимките удря него, а аз удрям пасата. Всички карахме с под 50км на посочения завой, но на лед е все тая. Няма зимни гуми, няма 4х4, 6х6 и т.н. Ако имахме късмет да няма в насрещното снегорин може би само Тойотата щеше да пострада. Важното е че са само ламарини и няма пострадали.
Колеги моля Ви, карайте бавно и разумно, защото почистващите фирми не на всякъде си вършат работата.

pre face към face W211 заслужава ли си
Започната от Bewolf, 11 дек 2017 - 07:20:22
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 декември 2017 - 07:20
#2
Публикувано 11 декември 2017 - 12:19
Кофти тръпка.
Според мен си я направи пре-фейс, както си е излязла от завода.
Специално при Мерцедес, мисля че подобни манипулации по-скоро обезценяват колата, а не обратното.
#3
Публикувано 11 декември 2017 - 12:47
Фаровете което при теб е най-скъпото могат вероятно да се поправят! Ако са заминали щипките, има ремонтни комплекти освен това щипките се лепят и изграждат, когато се монтира нито ще си личи нито ще е по-крехко от заводското, даже напротив. Моя съвет е докато са свалени да рециклираш рефлекторите на ксенона и да се изчистят отвътре.
Ако тръгнеш да купуваш фейслифт завиващи фарове сигурно ще дадеш толкова пари само за фарове, за колкото ще си оправиш колата до състоянието преди удара.
Този пост е редактиран от gelevp: 11 декември 2017 - 12:47
#4
Публикувано 11 декември 2017 - 13:05
Така мисля и аз.Кофти тръпка.
Според мен си я направи пре-фейс, както си е излязла от завода.
Специално при Мерцедес, мисля че подобни манипулации по-скоро обезценяват колата, а не обратното.
И това е така.Фаровете което при теб е най-скъпото могат вероятно да се поправят! Ако са заминали щипките, има ремонтни комплекти освен това щипките се лепят и изграждат, когато се монтира нито ще си личи нито ще е по-крехко от заводското, даже напротив. Моя съвет е докато са свалени да рециклираш рефлекторите на ксенона и да се изчистят отвътре.
Ако тръгнеш да купуваш фейслифт завиващи фарове сигурно ще дадеш толкова пари само за фарове, за колкото ще си оправиш колата до състоянието преди удара.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 11 декември 2017 - 13:10
#5
Публикувано 11 декември 2017 - 13:48
Ето един такъв ремонтен комплект за десен фар, има специално места за захващане на фара където се навиват рапидки и се застопорява новия държач.
https://www.ebay.de/...iAAAOSw9EJZs-w-
Има го комплекта и оригинален но и цената е двойна...
https://www.ebay.de/...dkAAOSwYIVZ4dyY
В ивай и силвърстар би трябвало да е около 60-70 лева.
Ето каталожен номер и цена:
https://merc.com.ua/...t-holder/430749
#6
Публикувано 11 декември 2017 - 14:49
Благодаря ви, решението е взето.
Успях да се снабдя от англичанка със следното. Преден капак, черен. Двата фара, на които ще използвам корпуса и ще сложа моята динамика и вътрешности. Ще ги пратя като ги сваля за рециклаж и след това ще ги монтирам. доста от закривените метални части отпред и част от пластмасите.
От големите неща ми станаха предна броня /треябва ми наоборудвана/ Решетка за дистроник, самия радар на дистроника.
На двамата на които звъннах ми обявиха единия 350лв решетка+радат и втория само радар има за 500лв. Не зная как са цените за тези работи.
Моите фарове са осен със счупени щипки и двата и стъкла на дългите както и корпус на единия.
Приемам още съвети
#7
Публикувано 11 декември 2017 - 14:51
В последствие ще те гледат странно и ще е ясно, че колата е имала удар. Надали някой ще смени само решетка (между другото, да намериш такава за дистроник е доста пара) и предна броня само за спорта.
Опитай да оправиш твоите фарове, защото гледам си с ксенон и ще трябва да търсиш от кола, която има същите като твоите функции (например ако твоята има завиващи фарове, то вероятно ще искаш те да работят и ще трябва да намериш друга кола с тази екстра). От друга страна, едно момче продава изцяло рециклирани и оправени фарове (светят безупречно!) на цена около 400 лв комплекта.
Успех. Дано бързо я оправиш, че всички знаем каква е болка колата да е в такова състояние. Пак с малко сте се разминали.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#8
Публикувано 11 декември 2017 - 16:14
Благодаря ви, решението е взето.
Успях да се снабдя от англичанка със следното. Преден капак, черен. Двата фара, на които ще използвам корпуса и ще сложа моята динамика и вътрешности. Ще ги пратя като ги сваля за рециклаж и след това ще ги монтирам. доста от закривените метални части отпред и част от пластмасите.
От големите неща ми станаха предна броня /треябва ми наоборудвана/ Решетка за дистроник, самия радар на дистроника.
На двамата на които звъннах ми обявиха единия 350лв решетка+радат и втория само радар има за 500лв. Не зная как са цените за тези работи.
Моите фарове са осен със счупени щипки и двата и стъкла на дългите както и корпус на единия.
Приемам още съвети
За начало може да се кодрира колата без дистроника за да не пищи с грешки докато си набавиш липсите... Има едно момче с англичанка е320 бензин преди фейс на части и не малко от нещата за челен удар до скоро ги имаше, освен това колата беше доста наточена и оборудвана (дистроник не помня да имаше обаче...). Ако решиш мога да ти дам номера на лично.
#9
Публикувано 11 декември 2017 - 21:18
Малко ъпдейт. Купих фарове от англичанка, но те са без динамик функцията. От тях ще ползвам само корпуса и стъклата на дългите светлини, всичко останало ще е от моите фарове. Колата ще се прави във фабричен вид, няма да се занимавам с такива "ъпгрейти", защото това си е направо "даунгрейд", колата е правя като за мен си и нямам намерение да е продава. Освен това пазя всеки един документ за всичко което взимам и правя по колата. Колата има доста снимки от удара и съответно ако някога е продавам ще бъдат приложени към всичко документи със нещата които съм правил по колата.
Голямо благодаря на колегата gelevp, свързах се с човека на който той ми прати номера и утре ще ми прати снимки на всички пласмаси пред радиатора, както и въздуховодите към въздушните филтри.
Климатичния радиатор е много леко огънат, но след като се събере колата във вид за шофиране отивам да го проверят и него.
Относно стъклата на английските фарове който ще ползвам за дългите светлини: имат ли разлика само стъклата за лява и дясна дирекция, защото не искам да преча на колите пред мен? Фаровете, най-вероятно като се разглобят ще се пращат рефлекторите за рециклаж, въпреки че моите изглеждат свежи.
ps hammer^BaTe не знам дали е леко, но това е удар с около 20км в час и отпред няма здрав детайл! Силно се надявам да влезна в някаква цена от около 2к, но ще видим. Дано поне каското покрие разходите.
Този пост е редактиран от Bewolf: 11 декември 2017 - 21:26
#10
Публикувано 12 декември 2017 - 13:22
20 ??
Горе като написа под 50 и реших около 40, но за скорост 20... вече ми изглеждат бая счупените неща
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#11
Публикувано 12 декември 2017 - 13:51
2та тона си казват думата. Дано да се оправи по-бързо.
#12
Публикувано 12 декември 2017 - 14:19
2тона с 4ма възрастни и пълен багажник.
#13
Публикувано 12 декември 2017 - 14:56
Би трябвало да нямат разлика, дългите са си еднакви навсякъде, те винаги пречат, разликата е в лупите при късите.Относно стъклата на английските фарове който ще ползвам за дългите светлини: имат ли разлика само стъклата за лява и дясна дирекция, защото не искам да преча на колите пред мен?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Публикувано 14 декември 2017 - 16:08
Благодаря. Малко ъпдейт.
Трябва ми лайстната под пасажерския фар с дупки за парктрониците и капачето с механизма за пръкалката под шофьорския фар.
Другото май е посъбрано
PS карах с около 50 като видях как се удрят пред мен. Бях сам с около 50кг багаж. Удара стана с около 20км/ч но колата пред мен се бе забила в други и почти не я подместих. Но колата си е около 1800 празна, а и е мека отпред. Та това е резултата.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Трябва ми лайстната под пасажерския фар с дупки за парктрониците и капачето с механизма за пръкалката под шофьорския фар.
Другото май е посъбрано
PS карах с около 50 като видях как се удрят пред мен. Бях сам с около 50кг багаж. Удара стана с около 20км/ч но колата пред мен се бе забила в други и почти не я подместих. Но колата си е около 1800 празна, а и е мека отпред. Та това е резултата.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bewolf: 14 декември 2017 - 16:12
#15
Публикувано 14 декември 2017 - 16:18
Благодаря. Малко ъпдейт.
Трябва ми лайстната под пасажерския фар с дупки за парктрониците и капачето с механизма за пръкалката под шофьорския фар.
Другото май е посъбрано
PS карах с около 50 като видях как се удрят пред мен. Бях сам с около 50кг багаж. Удара стана с около 20км/ч но колата пред мен се бе забила в други и почти не я подместих. Но колата си е около 1800 празна, а и е мека отпред. Та това е резултата.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
А каква беше дистанцията до предния в момента, когато реши да спираш?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни