Благодаря Ви колеги!!! Минаваме през Ивайджет тази седмица и каквото там кажат за състоянието ... и ако е казал Господ ... на Нотаирус.
Този пост е редактиран от knev: 11 декември 2017 - 20:30
Публикувано 11 декември 2017 - 20:26
Благодаря Ви колеги!!! Минаваме през Ивайджет тази седмица и каквото там кажат за състоянието ... и ако е казал Господ ... на Нотаирус.
Този пост е редактиран от knev: 11 декември 2017 - 20:30
ABV
Публикувано 16 декември 2017 - 18:05
Здравейте! Взех я преди 2 дни. Ивайджет ме зарадваха с колектори или дросел, ама да съм почнел от по-голямото. Колегата от Варна ме посъветва да пусна тук разпечатката от диагнозата:
Днес си позволих да сменя свещите. Голям зор докато развия старите. Не знам дали бяха първите й ама си баха Бош с щампи на Мерцедес... та огледах колектора и рамената движещи осите на клапите. Всичко си е намястото, движи се свободно, няма счупване на прословутия пластмасов триъгълник.
Иначе и надуването го гледам като индианец. Не ми е познато. Онова с Динамика и Пулса е лесно... ама това бутам дърпам, внушавам ли си не мога да разбера кво се случва:
Шофьорската и ето и пасажерската:
Извинявам се че злоупотребявам с темата, но ми е трудно да намеря информация за тази екстра да не кажа че успях въобще.
ABV
Публикувано 16 декември 2017 - 18:21
Публикувано 16 декември 2017 - 19:50
Публикувано 16 декември 2017 - 20:00
Този пост е редактиран от daimler1: 16 декември 2017 - 20:07
Публикувано 16 декември 2017 - 23:55
niknd му е ника. Сервиза се намира под старият Кауфланд, над Ромпетрол ( на една ограда са ).
Публикувано 17 декември 2017 - 11:46
Познаваме се с Ники, не веднъж ми е поддържана кола при тях.
Според мен нямаш динамика.Моите са различни,но би трябвало пръчката от ляво да ти свива и разширява седалката странично,а пръчката отдолу да мести лумбално на гърба.
При мен е така:
Ами джойстика с + _ и стрелките нагоре надолу?. Книжка има, ама немския ми е много чужд. Ако някой може постне мануал на родния Английски ще съм му Благодарен.
Този пост е редактиран от knev: 17 декември 2017 - 11:50
ABV
Публикувано 17 декември 2017 - 12:27
https://www.mbusa.co...atic_e55amg.pdfПознаваме се с Ники, не веднъж ми е поддържана кола при тях.
Ами джойстика с + _ и стрелките нагоре надолу?. Книжка има, ама немския ми е много чужд. Ако някой може постне мануал на родния Английски ще съм му Благодарен.
Публикувано 25 май 2018 - 15:57
Здравейте. Темата е малко стара, но реших да дам малко просветление по двигателя М272. Както знаете го има във вариант 2.5,3.0 и 3.5(204,231,272 к.с). Проблемът с баланс вала, както някой е написал отгоре, би трябвало да е отстранен след определен номер на мотора, но вече имам и случай в който В203 Ц350 с номер на мотора от уж оправените, също си изрони зъбите на вала.
Ремонтът сам по себе си не е сложен, а вече не е и толкова скъп:
1.За свалянето на баланс вала се налага сваляне на мотора, тъй като единият държач на вала е откъм скоростите.
2. Тъй като ще сваляте и капака на веригата, за да издърпате вала, за най-качествено изпълнение на ремонта ще трябва да свалите и главите. Какво налага това? Капакът на веригата е като продължение на цилиндровия блок и главите лягат и върху самия капак. На теория може да върнете капака само намазан със силикон но 2те гарнитури глави са 140лв така че няма много смисъл. Плюсът на това да махнете главите е, че ще имате възможност да ги занесете за проверка/реглаж клапани/смяна гумички и така ще знаете, че карате нова кола после.
3. Свалите ли капака на веригата е явно, че е най-добре да се смени и тя. Комплект верига с обтегач, банани и баланс вал е около 800-1200 лева за оригинални части.
4. Измерете ключа на сегментите и ако трябва ги подменете.
5. Сменете тапите на главите. Някакви смешни пари бяха.
6. Почистете картера, може да смените биелните лагери профилактично. Всякакви семеринги/гумички и т.н., които видите по мотора ги сменете.
7. Сглобете и се радвайте на новата си кола.
Отделно моторът няма никаква драма с карането на газ както повечето Мерцедеси. Комп АЕБ, дюзи Баракуда и изпарител КМЕ ГОЛД ГТ. Среден разход 15.2 / 100 газ смесен. След горепосочената интервенция вече карам 19000км за 11 месеца. Освен един шарнир друго по колата сменяно няма.
Поздрави на всички.
Публикувано 26 май 2018 - 11:02
Публикувано 26 май 2018 - 11:22
Този пост е редактиран от lybrator: 26 май 2018 - 11:25
Публикувано 26 май 2018 - 17:33
Публикувано 26 май 2018 - 19:55
Публикувано 27 май 2018 - 15:00
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни