Съвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matickСъвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matick
Started by knev, 09 Dec 2017 - 23:30:54
67 replies to this topic
#31
Posted 27 May 2018 - 17:54
П.С. при ремонта на мотора си махнах клапите на всмукателния колектор. Нямам чекове и други драми оттогава (18000км)
#32
Posted 27 May 2018 - 20:03
Приветствам решението ти, но:
1) Как?
2) Налага ли се извършване на някаква промяна по софт-а на колата?
1) Как?
2) Налага ли се извършване на някаква промяна по софт-а на колата?
#33
Posted 27 May 2018 - 23:56
На мен специално ми е интересно какво се случва на колонката с тези двигатели 3.0 и 3.5. Реално дали си заслужава да се търси добре екипирана 211ка с изброените двигатели, вземайки под внимание по високата първоначална цена...
п.п Някой да е имал проблеми с въздушният колектор?...
Ето разхода на моята. Не търся икономия, основно я карам градско.
Колата е стокова, няма газ (няма и да има докато е моя), не съм пипал нито колектор, нито валове. На реални 220х.км. е. 11.3 комбинирано. Магистрално е 8.5. Градското е... както дойде. На бавен път съм около 8/100. Колонката "actual" е цената, която съм платил на бензина, понеже зареждам V-Power и ползвам отстъпката от Shell картата, колонка "list" е цената на колонка Не хваля горивата им, тази кола не се трогва от бензина много много. Просто ми е удобно и ги ползвам.
CLK280 - razhod.JPG 15.01K 20 downloads
#34
Posted 28 May 2018 - 07:55
На мен ми беше счупено управлението на всмукателния колектор (пластмасовата пеперуда). Смених я точно с детайл от X8R. Самата работа по смяната е 2 минути, НО кривото е че трябва да се демонтира колектора, което си е разправия и трябва да се закупят и гарнитурите.
Разхода на е280 4матик ми е от 12 до 15л/100км софийско каране и 10л/100км извънградско. Газ нямам.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Разхода на е280 4матик ми е от 12 до 15л/100км софийско каране и 10л/100км извънградско. Газ нямам.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
#35
Posted 28 May 2018 - 09:18
Споделям мнението на колегите по-горе. 3-литровата версия може да харчи около 8 - 8.5 бензин на двулентов път и скорости до 120.
За клапите малко по-късно ше дам детайли какво се правеше.. да си припомня с човека, с когото сглобихме мотора.
Edited by lybrator, 28 May 2018 - 09:18 .
#36
Posted 28 May 2018 - 10:06
Такааа по спомени как процедирахе ма моята 3литровата и една 203ка с 3.5:
1. И малките и големите клапи се махат;
2. Актуатора с вакумите и датчика остават;
3. Соленоидите (мисля бяха 3) и те остават
4. Оста, която движи клапите и тя остава
Реално поради факта, че електроника остава на място, няма да се налага да се препрограмира компа на колата и само карате. Някой по-горе показа някакъв сайт с продукти за тази система, така че щом може да се ремонтира, защо не? Но и по моя начин става. Тествано както казах на 2 коли с М272. Поздрави на всички.
#37
Posted 02 June 2018 - 18:09
Здравейте.
Разглобихме модула и пробвахме моторчето с директно връзване към акумулатора. Не тръгна. Почистихме под четките и тръгна, но само докато е вързано директно към акумулатора. Вързах го обратно, не тръгва. Ток има.
Свалих и управлението на джойстика:
Оказа се само вакумно управление. Няма кабели, само маркучета.
Стар Диагноза нямам.
Междувременно свалих и моторчето на задната щора. там пак дърво- счупен механизъм задвижващ рамената изпъващи щората
ПП: ходих на 2 места, толкова заети да оправят бангиите на джамбазите че ме отрязоха за тея дреболии, затова сам.
Edited by knev, 02 June 2018 - 18:22 .
ABV
#38
Posted 04 June 2018 - 16:19
Тва някъв майтап ли е? тая помпичка с моторче от детска играчка да е 900 лв. Тия студена вода на къра пили ли са? То като моторчето на клапите на климатроника оригиналното неколко стотин лева- вътре 2 пластмасови зъбни колела и моторче.... досущ като на детето детската количка с дистанционно.
Edited by knev, 04 June 2018 - 16:19 .
ABV
#39
Posted 31 May 2020 - 19:55
Някой може ли да сподели какво трябва да се провери/ремонтира при покупка на М272 от джамбазин, т.е. кола без история?
С цени разбира се.
С цени разбира се.
#40
Posted 31 May 2020 - 22:21
Тото шанс. Проверяваш в дилъра как е била поддръжката докато има записи.
Иначе всмукател и зъбно колело.
След определен сериен номер на мотора на теория вече нямат грижи.
Разтърси се малко, ще го намериш номера.
Иначе всмукател и зъбно колело.
След определен сериен номер на мотора на теория вече нямат грижи.
Разтърси се малко, ще го намериш номера.
#41
Posted 31 May 2020 - 22:26
При кола на 12+ години най-вероятно ще се наложи ремонт. От всичките коптори на пазара най-вероятно ще взема по-евтината за да излезе сметката. Разбира се че и най-запазената но повечето са тото шанс.Тото шанс. Проверяваш в дилъра как е била поддръжката докато има записи.
Иначе всмукател и зъбно колело.
След определен сериен номер на мотора на теория вече нямат грижи.
Разтърси се малко, ще го намериш номера.
#42
Posted 01 June 2020 - 00:11
Не можеш ли да се класираш за 212 с турбо мотора? Аз бих прескочил М272 за евридейка.
#43
Posted 01 June 2020 - 06:51
Не можеш ли да се класираш за 212 с турбо мотора? Аз бих прескочил М272 за евридейка.
Аааа той турбо мотора е цвете та дрънка.
Искам Е-класа комби бензин. Няма избор просто. Накрая ще взема дизел и...
#44
Posted 08 June 2020 - 18:58
Колектора и той ли е с тия пеперудки? Колкото до км се надявам да е истински- внесен е за личен автомобил... но ще лъсне в Ивайджет идната седмица.
Зъбните колела, ми е известен проблема , но е за първите двигатели от 2004, пост знам че е решен проблема при тия след 2007-
Кънев ти по едно време не беше ли с Пежо?
#45
Posted 14 June 2020 - 13:54
Здравейте, момчета!
От доста време следя пазара за бензинова W211-ка, автомат.
Има ли някой, който да е гледал тази кола?
https://www.auto.bg/...z-e-280-4-matic
Изглежда прилично на снимки, но се чудя дали цената е съмнително ниска или по-скоро реална?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users