Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Съвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matickСъвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matick


  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#16 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Posted 11 December 2017 - 20:26

Благодаря Ви колеги!!! Минаваме през Ивайджет тази седмица и каквото там кажат за състоянието ... и ако е казал Господ ... на Нотаирус.


Edited by knev, 11 December 2017 - 20:30 .

  • 0

ABV


#17 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,197 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
Garage View Garage

Posted 12 December 2017 - 18:12

Благодаря Ви колеги!!! Минаваме през Ивайджет тази седмица и каквото там кажат за състоянието ... и ако е казал Господ ... на Нотаирус.

Успех колега. Аз сега я загледах и изглежда доста добра, особено от към екстри е 6+.


  • 0
Публикувано изображение

#18 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Posted 16 December 2017 - 18:05

Здравейте! Взех я преди 2 дни. Ивайджет ме зарадваха с колектори или дросел, ама да съм почнел от по-голямото. Колегата от Варна ме посъветва да пусна тук разпечатката от диагнозата:

038385941.jpg?r=0

038385942.jpg?r=1

038385943.jpg?r=1

 

Днес си позволих да сменя свещите. Голям зор докато развия старите. Не знам дали бяха първите й ама си баха Бош с щампи на Мерцедес... та огледах колектора и рамената движещи осите на клапите. Всичко си е намястото, движи се свободно, няма  счупване на прословутия пластмасов триъгълник. 

Иначе и надуването го гледам като индианец. Не ми е познато. Онова с Динамика и Пулса е лесно... ама това бутам дърпам, внушавам ли си не мога да разбера кво се случва:

038385939.jpg?r=0

Шофьорската и ето и пасажерската:

038385940.jpg?r=0

 

Извинявам се че злоупотребявам с темата, но ми е трудно да намеря информация за тази екстра да не кажа че успях въобще.


  • 0

ABV


#19 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 16 December 2017 - 18:21

Нямаш ли книжка с колата? Там трябва да пише. Иначе честито :)
  • 0

#20 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 16 December 2017 - 19:50

Според мен нямаш динамика.Моите са различни,но би трябвало пръчката от ляво да ти свива и разширява седалката странично,а пръчката отдолу да мести лумбално на гърба.
При мен е така:

Attached Files


  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 16 December 2017 - 20:00

Не ги разбирам тия диагнози,ама според мен трябва да се пробва с почистване от човек който разбира какво прави.
Не знам с какво са чели в Ивайджет,но на мен като ми четат със Стар излизат грешки,актуални,стари,от кога са старите,също дават възможности какво да се провери,или,или ако не едното друга възможност...И от всичко объркано обяснение искам да кажа,че на Стар-а направо ти казва какъв ти е проблема.След това вече знаещия диагностик преценява какво може и трябва да се направи и какво да елиминира като възможност.
А!И в Стара Гъзора има един много готин пич Ники който разбира от Мерцове,ама в момента му забравих ника...Ако никой не помогне като се сетя ще ти пиша на лични.

Edited by daimler1, 16 December 2017 - 20:07 .

  • 0

#22 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Posted 16 December 2017 - 23:55

niknd му е ника. Сервиза се намира под старият Кауфланд, над Ромпетрол ( на една ограда са ).


  • 1

#23 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Posted 17 December 2017 - 11:46

Познаваме се с Ники, не веднъж ми е поддържана кола при тях. 

 

 

Според мен нямаш динамика.Моите са различни,но би трябвало пръчката от ляво да ти свива и разширява седалката странично,а пръчката отдолу да мести лумбално на гърба.
При мен е така:

 

 

Ами джойстика с + _ и стрелките нагоре надолу?. Книжка има, ама немския ми е много чужд. Ако някой може постне мануал на родния Английски ще съм му Благодарен.


Edited by knev, 17 December 2017 - 11:50 .

  • 0

ABV


#24 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 17 December 2017 - 12:27

Познаваме се с Ники, не веднъж ми е поддържана кола при тях.



Ами джойстика с + _ и стрелките нагоре надолу?. Книжка има, ама немския ми е много чужд. Ако някой може постне мануал на родния Английски ще съм му Благодарен.

https://www.mbusa.co...atic_e55amg.pdf
  • 1

#25 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Posted 25 May 2018 - 15:57

Здравейте. Темата е малко стара, но реших да дам малко просветление по двигателя М272. Както знаете го има във вариант 2.5,3.0 и 3.5(204,231,272 к.с). Проблемът с баланс вала, както някой е написал отгоре, би трябвало да е отстранен след определен номер на мотора, но вече имам и случай в който В203 Ц350 с номер на мотора от уж оправените, също си изрони зъбите на вала.

 

Ремонтът сам по себе си не е сложен, а вече не е и толкова скъп:

1.За свалянето на баланс вала се налага сваляне на мотора, тъй като единият държач на вала е откъм скоростите.

2. Тъй като ще сваляте и капака на веригата, за да издърпате вала, за най-качествено изпълнение на ремонта ще трябва да свалите и главите. Какво налага това? Капакът на веригата е като продължение на цилиндровия блок и главите лягат и върху самия капак. На теория може да върнете капака само намазан със силикон но 2те гарнитури глави са 140лв така че няма много смисъл. Плюсът на това да махнете главите е, че ще имате възможност да ги занесете за проверка/реглаж клапани/смяна гумички и така ще знаете, че карате нова кола после.

3. Свалите ли капака на веригата е явно, че е най-добре да се смени и тя. Комплект верига с обтегач, банани и баланс вал е около 800-1200 лева за оригинални части.

4. Измерете ключа на сегментите и ако трябва ги подменете.

5. Сменете тапите на главите. Някакви смешни пари бяха.

6. Почистете картера, може да смените биелните лагери профилактично. Всякакви семеринги/гумички и т.н., които видите по мотора ги сменете.

7. Сглобете и се радвайте на новата си кола.

 

Отделно моторът няма никаква драма с карането на газ както повечето Мерцедеси. Комп АЕБ, дюзи Баракуда и изпарител КМЕ ГОЛД ГТ. Среден разход 15.2 / 100 газ смесен. След горепосочената интервенция вече карам 19000км за 11 месеца. Освен един шарнир друго по колата сменяно няма.

 

Поздрави на всички.


  • 4

#26 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 26 May 2018 - 11:02

15 среден разход, това на по спортното шофиране съчетано със софийски трафик ли се дължи? Извънградско как варира?
  • 0

#27 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Posted 26 May 2018 - 11:22

Средно е около 15/100 газ при 50 на 50градско, извънградско. На бензин средно беше около 13.

Извън града карам 150/160на магистрала, 100-120 на двулентов път. Често карам на ръчен режим и доста изпреварвам, ако това може да се класифицира ато спортно шофиране :)Градското е в София.

По книга разходът на бензин е 7.3 извън града с около 90км/ч. С около 150км/ч ми даваше 10/100 бензин, т.е. 12/100газ си е нормално, имайки предвид, че на газ е нагласена да върви като на бензин с цената на тези 2литра отгоре разход. Градското е 17-18 в софия.

320цди на същото каране градско/навън ми дава 10.2 нафта средно, което е доста по зле в пари от 14.5/15 средно газ на 0.90лева.

Edited by lybrator, 26 May 2018 - 11:25 .

  • 0

#28 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 26 May 2018 - 17:33

Адмирации за темата. Ако е интересно, мога да извадя детайли за средния разход на clk 280 за 20ина х.км.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#29 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 26 May 2018 - 19:55

На мен специално ми е интересно какво се случва на колонката с тези двигатели 3.0 и 3.5. Реално дали си заслужава да се търси добре екипирана 211ка с изброените двигатели, вземайки под внимание по високата първоначална цена, евентуално ГИ и т.н. спрямо да речем ето тази "печка". https://suchen.mobil..._medium=android

п.п Някой да е имал проблеми с въздушният колектор? https://x8r.co.uk/pr...old-repair-kits
Практично решение, може би си заслужава и превантивна намеса.
  • 0

#30 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Posted 27 May 2018 - 15:00

За мен лично си заслужава като имаш.предвид, че 10г карах дизели и не съм имал драми с тях. Сега с бензиновия шестак се родих.

Не се чува на празен ход, не трака, не пуши и на газ е по-евтино от дизел, нямаш турбо, дюзи и т.н. Тъкмо се прибирам от път.Разход 12.2 газ с клима и никакви икономии.Гуми 245/45/17.

Като изключим евентуалната драма с вала, моторът е жесток. Но то и на 320цди нямаш гаранция, особено като се разтрака веригата.
  • 1




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users