WDB2112221B220363
Проблеми с паленето S211 320 cdi 2007
Started by Petyr Danailov, 01 Dec 2017 - 15:41:44
44 replies to this topic
#31
Posted 04 December 2017 - 22:13
MB S211 320 2007 Avantgarde
#32
Posted 04 December 2017 - 22:18
A0055411001WDB2112221B220363
Това е номерът на Мерцедес. Снимките, които виждам в Гугъл по този номер са за 95Ah/850A AGM акумулатор.
Edited by bronc, 04 December 2017 - 22:20 .
#33
Posted 04 December 2017 - 22:20
Благодаря много.
Еми...май май решихме проблема. Утре ще потвърдя
MB S211 320 2007 Avantgarde
#34
Posted 05 December 2017 - 08:42
Сега ти видях видеото - не е нормално нов акумулатор да показва 11.7V в покой. Измериха ли ти го за гаранционната карта и какво показваше? От къде си го купувал? Може и в Ивайджет да са го измъчили, но може и да не е бил зареден като си ги купил или да е дефектен.
Edited by bronc, 05 December 2017 - 08:48 .
#35 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 05 December 2017 - 09:57
Вчера се видях с Петър и обсъдихме въпроса и при мен изникнаха въпроси за акумулатора...
По парт номер A0055412001 можете ли да ми кажете дали акумулатора е AGM или не е?
#36
Posted 05 December 2017 - 19:52
Добър вечер, днес ходих да купя акумулатора от снимката, замерихме го и всичко изглежда наред.
Тия дни ще видим какво се случа и ще пиша.
Attached Files
MB S211 320 2007 Avantgarde
#37
Posted 05 December 2017 - 21:05
Ще се повторя (потретя) няма как да е по друг начин този акумулатор. Той не може да възстанови нормално, релето не му позволява и с времето е нормално да става все по-зле.Сега ти видях видеото - не е нормално нов акумулатор да показва 11.7V в покой. Измериха ли ти го за гаранционната карта и какво показваше? От къде си го купувал? Може и в Ивайджет да са го измъчили, но може и да не е бил зареден като си ги купил или да е дефектен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#38
Posted 05 December 2017 - 21:23
Аз купих колата с не-AGM Bosch акумулатор, който беше на няколко години и никога не е показвал 11.7V преди да запали, колкото показва при колегата Дори до онзи ден с една умряла клетка и два пъти изтощаван показваше 11.9V. Нито пък колата ми е записвала грешки за ниско напрежение като при него. Не казвам, че е правилно да се слага не-AGM акумулатор, ама ми се струва, че онзи старият е бил дефектен. А и преди да започне да има проблеми, колегата май пак е бил с не-АГМ акумулатор (предполагам щом първоначално си е купил такъв), който до един момент е палил без проблем, а надали е бил на 2-3 месеца. Както и да е де, дано проблемът му да се реши с новия акумулатор
Edited by bronc, 05 December 2017 - 21:23 .
#39
Posted 05 December 2017 - 23:50
Може при теб да е така, винаги си има обяснение и то е, че няма как да сравняваш ползването на акумулатор от различни хора. За четящите темата, малко е тъпо, че си повтаряме едни и същи неща, но нека ни извинят.
За батерията е много важно как се употребява колата, а една кола може да се употребява по различни начини - например да се кара на къси разстояния, с чести стартирания, да се ползват често енергоемки екстри като обогрев на заден джам, подгрев на дупето, като пуснеш обдухване на челно стъкло през климатика на студена кола се пали един калорифер, който не жали ток изобщо и 100% пропускам други неща. Така например си ползва колата жена ми и ако направя дори лек компромис с акумулатора, нещата приключват. Обаче колата може да се кара и по друг начин - на не толкова къси разстояния, да се кара често извънградско, да не изпитваш постоянна нужда от въпросните екстри и тогава може и да нямаш проблем с батерията, дори ако е компромисна.
За обобщение да го кажем така: Производителят се е опитал да покрие и да отговори на всякакъв начин на ползване на колата, до колкото е възможно и в какъвто и режим да се ползва проблемите да са минимални.
Но след като ние променим нещо е тъпо да кажем - Ама защо един има проблем, а друг няма? Еми защото продукта се ползва различно!
Sent from my iPhone using Tapatalk
За батерията е много важно как се употребява колата, а една кола може да се употребява по различни начини - например да се кара на къси разстояния, с чести стартирания, да се ползват често енергоемки екстри като обогрев на заден джам, подгрев на дупето, като пуснеш обдухване на челно стъкло през климатика на студена кола се пали един калорифер, който не жали ток изобщо и 100% пропускам други неща. Така например си ползва колата жена ми и ако направя дори лек компромис с акумулатора, нещата приключват. Обаче колата може да се кара и по друг начин - на не толкова къси разстояния, да се кара често извънградско, да не изпитваш постоянна нужда от въпросните екстри и тогава може и да нямаш проблем с батерията, дори ако е компромисна.
За обобщение да го кажем така: Производителят се е опитал да покрие и да отговори на всякакъв начин на ползване на колата, до колкото е възможно и в какъвто и режим да се ползва проблемите да са минимални.
Но след като ние променим нещо е тъпо да кажем - Ама защо един има проблем, а друг няма? Еми защото продукта се ползва различно!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Bokouser, 05 December 2017 - 23:53 .
#40
Posted 10 December 2017 - 21:50
Колега, какво стана?Добър вечер, днес ходих да купя акумулатора от снимката, замерихме го и всичко изглежда наред.
Тия дни ще видим какво се случа и ще пиша.
#41
Posted 10 May 2021 - 18:17
Здравейте, колеги!
Видях, че има такава тема макар и малко стара, но реших да не отварям нова понеже имам същия казус. Колата е w219 cls 320 2007г., и от половин година ми прави номера с бавното палене (върти и пали на 5-6 оборот) без значение дали е +22 или - 5 градуса. Проблема е само при първото палене, тоест като се покара 10-15 мин и я изгася после, при следващо палене няма проблеми. Колата е с обикновен акумулатор (така я взех), но ако можете да кажете къде да погледна дали и моят е АГМ за да се насоча към такъв, ще съм благодарен.
Рамата е WDD2193221A118235
Edited by Vminev1997, 10 May 2021 - 18:19 .
#42
Posted 10 May 2021 - 19:56
За паленето според мен няма значение какъв вид е акумулатора ти при условие че е изправен и е точния като капацитет.
Огледай за течове или омазване около горивопроводите,филтъра и гнп.Балончета въздух по прозрачните маркучета?
Огледай за течове или омазване около горивопроводите,филтъра и гнп.Балончета въздух по прозрачните маркучета?
#43
Posted 10 May 2021 - 21:26
Vminev1997
30166-30234-489_800x600.jpg 275.4K 1 downloads
Това ти е акумулатора по VIN ( рама ) , но първо огледай както ти написа daimler1 .
Edited by IIVVOO, 10 May 2021 - 21:28 .
#44
Posted 11 May 2021 - 08:05
Благодаря ви, прегледахме я преди време колата няма течове или балончета никакви. Заради това помислих, че може да е от акумулатора. Когато сега е 15-18 градуса навън на контакт показва около 12-12.4А след като я запаля се качва.
#45
Posted 11 May 2021 - 11:24
Това е нормално напрежение.Когато запалиш трябва да зарежда на 14+V.Благодаря ви, прегледахме я преди време колата няма течове или балончета никакви. Заради това помислих, че може да е от акумулатора. Когато сега е 15-18 градуса навън на контакт показва около 12-12.4А след като я запаля се качва.
По-добре инвестирай в преглед в специализиран сервиз на Мерцедес.
Ако и на сегашните температури пали с много въртене има някакъв проблем.
Ако проблема се получава само при ниски температури изчакай и когато започне отново да го прави тогава потърси подходящия сервиз.
Проблема може да е от много неща включително датчици,така че трудно във форуми ще се оцели.Трябва проф.диагностика.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users