Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблеми с паленето S211 320 cdi 2007


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#31 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 04 December 2017 - 22:13

WDB2112221B220363


  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#32 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 04 December 2017 - 22:18

WDB2112221B220363

A0055411001

Това е номерът на Мерцедес. Снимките, които виждам в Гугъл по този номер са за 95Ah/850A AGM акумулатор.

30166-30234-489_800x600.jpg

Edited by bronc, 04 December 2017 - 22:20 .

  • 0

#33 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 04 December 2017 - 22:20

Благодаря много.

Еми...май май решихме проблема. Утре ще потвърдя :)


  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#34 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 05 December 2017 - 08:42

Сега ти видях видеото - не е нормално нов акумулатор да показва 11.7V в покой. Измериха ли ти го за гаранционната карта и какво показваше? От къде си го купувал? Може и в Ивайджет да са го измъчили, но може и да не е бил зареден като си ги купил или да е дефектен.

Edited by bronc, 05 December 2017 - 08:48 .

  • 0

#35 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Posted 05 December 2017 - 09:57

Вчера се видях с Петър и обсъдихме въпроса и при мен изникнаха въпроси за акумулатора...

По парт номер A0055412001 можете ли да ми кажете дали акумулатора е AGM или не е?


  • 0

#36 Petyr Danailov

Petyr Danailov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Posts:
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 05 December 2017 - 19:52

Добър вечер, днес ходих да купя акумулатора от снимката, замерихме го и всичко изглежда наред.

Тия дни ще видим какво се случа и ще пиша. 

Attached Files


  • 0

MB S211 320 2007 Avantgarde


#37 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 05 December 2017 - 21:05

Сега ти видях видеото - не е нормално нов акумулатор да показва 11.7V в покой. Измериха ли ти го за гаранционната карта и какво показваше? От къде си го купувал? Може и в Ивайджет да са го измъчили, но може и да не е бил зареден като си ги купил или да е дефектен.

Ще се повторя (потретя) няма как да е по друг начин този акумулатор. Той не може да възстанови нормално, релето не му позволява и с времето е нормално да става все по-зле.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#38 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 05 December 2017 - 21:23

Аз купих колата с не-AGM Bosch акумулатор, който беше на няколко години и никога не е показвал 11.7V преди да запали, колкото показва при колегата :) Дори до онзи ден с една умряла клетка и два пъти изтощаван показваше 11.9V. Нито пък колата ми е записвала грешки за ниско напрежение като при него. Не казвам, че е правилно да се слага не-AGM акумулатор, ама ми се струва, че онзи старият е бил дефектен. А и преди да започне да има проблеми, колегата май пак е бил с не-АГМ акумулатор (предполагам щом първоначално си е купил такъв), който до един момент е палил без проблем, а надали е бил на 2-3 месеца. Както и да е де, дано проблемът му да се реши с новия акумулатор :)


Edited by bronc, 05 December 2017 - 21:23 .

  • 0

#39 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Posted 05 December 2017 - 23:50

Може при теб да е така, винаги си има обяснение и то е, че няма как да сравняваш ползването на акумулатор от различни хора. За четящите темата, малко е тъпо, че си повтаряме едни и същи неща, но нека ни извинят.
За батерията е много важно как се употребява колата, а една кола може да се употребява по различни начини - например да се кара на къси разстояния, с чести стартирания, да се ползват често енергоемки екстри като обогрев на заден джам, подгрев на дупето, като пуснеш обдухване на челно стъкло през климатика на студена кола се пали един калорифер, който не жали ток изобщо и 100% пропускам други неща. Така например си ползва колата жена ми и ако направя дори лек компромис с акумулатора, нещата приключват. Обаче колата може да се кара и по друг начин - на не толкова къси разстояния, да се кара често извънградско, да не изпитваш постоянна нужда от въпросните екстри и тогава може и да нямаш проблем с батерията, дори ако е компромисна.
За обобщение да го кажем така: Производителят се е опитал да покрие и да отговори на всякакъв начин на ползване на колата, до колкото е възможно и в какъвто и режим да се ползва проблемите да са минимални.
Но след като ние променим нещо е тъпо да кажем - Ама защо един има проблем, а друг няма? Еми защото продукта се ползва различно!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Bokouser, 05 December 2017 - 23:53 .

  • 0

#40 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 10 December 2017 - 21:50

Добър вечер, днес ходих да купя акумулатора от снимката, замерихме го и всичко изглежда наред.
Тия дни ще видим какво се случа и ще пиша.

Колега, какво стана?
  • 0

#41 Vminev1997

Vminev1997

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes e220 w211 и cls 320 w219
Garage View Garage

Posted 10 May 2021 - 18:17

Здравейте, колеги! 

 

Видях, че има такава тема макар и малко стара, но реших да не отварям нова понеже имам същия казус. Колата е w219 cls 320 2007г., и от половин година ми прави номера с бавното палене (върти и пали на 5-6 оборот) без значение дали е +22 или - 5 градуса. Проблема е само при първото палене, тоест като се покара 10-15 мин и я изгася после, при следващо палене няма проблеми. Колата е с обикновен акумулатор (така я взех), но ако можете да кажете къде да погледна дали и моят е АГМ за да се насоча към такъв, ще съм благодарен. 

 

Рамата е WDD2193221A118235


Edited by Vminev1997, 10 May 2021 - 18:19 .

  • 0

#42 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 10 May 2021 - 19:56

За паленето според мен няма значение какъв вид е акумулатора ти при условие че е изправен и е точния като капацитет.
Огледай за течове или омазване около горивопроводите,филтъра и гнп.Балончета въздух по прозрачните маркучета?
  • 0

#43 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,378 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 10 May 2021 - 21:26

Vminev1997

 

Attached File  30166-30234-489_800x600.jpg   275.4K   1 downloads

 

Това ти е акумулатора по VIN ( рама ) , но първо огледай както ти написа daimler1 .

 


Edited by IIVVOO, 10 May 2021 - 21:28 .

  • 0

#44 Vminev1997

Vminev1997

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes e220 w211 и cls 320 w219
Garage View Garage

Posted 11 May 2021 - 08:05

Благодаря ви, прегледахме я преди време колата няма течове или балончета никакви. Заради това помислих, че може да е от акумулатора. Когато сега е 15-18 градуса навън на контакт показва около 12-12.4А след като я запаля се качва.
  • 0

#45 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 11 May 2021 - 11:24

Благодаря ви, прегледахме я преди време колата няма течове или балончета никакви. Заради това помислих, че може да е от акумулатора. Когато сега е 15-18 градуса навън на контакт показва около 12-12.4А след като я запаля се качва.

Това е нормално напрежение.Когато запалиш трябва да зарежда на 14+V.
По-добре инвестирай в преглед в специализиран сервиз на Мерцедес.
Ако и на сегашните температури пали с много въртене има някакъв проблем.
Ако проблема се получава само при ниски температури изчакай и когато започне отново да го прави тогава потърси подходящия сервиз.
Проблема може да е от много неща включително датчици,така че трудно във форуми ще се оцели.Трябва проф.диагностика.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users