Няма не пуши и не мирише на масло грам, гледах го при смяната нямаше видими течове, тези дни ще свалям и пак ще гледам но за това масло трябва на кората да има локва. Относно Фукса взех го от Ауто Плюс няколко мерцедеси съм карал с тази марка и никакви ядове , затова ме съмнява маслото да има вина.
Съвет за масло на C350 S203 M272
Started by vixbg, 29 Nov 2017 - 19:13:38
106 replies to this topic
#76
Posted 02 April 2018 - 09:56
#77
Posted 02 April 2018 - 11:53
При такава липса и то при такова каране, не само по кората, но и назад по скоростите ще има видими следи от масло ако има теч. Разгледай по-внимателно, викни и приятел.
#78
Posted 02 April 2018 - 12:43
#79
Posted 04 April 2018 - 12:57
Това на снимките изглежда като сериозни ама много сериозни течове на масло,
(0/30 и 5/40 масла не очаквай да оставят голяма следа) приличат на автомобил отдава подминал 500 000 км.
Няма нищо лошо и страшно в това.
Вариант 1 (евтиният) : караш юнашката и не го мислиш, 1 литър масло = 25 лева.
Вариант 2 (скъпият) : правиш ревизия на всички "дупки" по двигателя = ... ! ? .
#80
Posted 04 April 2018 - 13:27
Да но на кората няма нищо Колата е обслужвана само в Мерцедес според Силвър Стар и има 10 смяни на масло . Последно е била в сервиза на мерцедес Германия 10 месец 2017 година на 208 000 всичко което сменям по нея накладки филтри и т.н. е оригинално.
Иначе явно си прав за следата защото смених само 2те тапи на лявата глава и за последните 1600 км магистрално е изгубила 400 грама масло, ако се отстранят и другите течове ще намали още повече разхода на масло.
Определено клоня към вариант 2, пътувам доста а и това ме дразни.
Edited by Slav_1101, 04 April 2018 - 13:39 .
#81
Posted 04 April 2018 - 13:47
По кората ще има следи ако тече в покой. Ти сам казваш че маслото изфирясва на магистрално каране.
Кората под предната броня погледна ли. Следите по корите ще са само един мазен мъх от прахоляк,
не очаквай да видиш локви от масло.
#82
Posted 04 April 2018 - 13:57
Не, кори сега не съм свалял защото нямам време но при първа възможност ще ги махна .
Имаш ли идея на първата снимка при обтегача от къде идва теча ?
#83
Posted 04 April 2018 - 17:30
Не, нямам представа от къде идва теча.
Ако не ти се свалят корите може преди да тръгнеш на път да напръскаш местата от снимките
с Meglio, като пристигнеш ще видиш от къде точно тече. Тъкмо ще понакиснеш и корите но
ще загубиш представа какво е имало по тях.
Edited by vencislav, 04 April 2018 - 17:32 .
#84
Posted 22 May 2018 - 12:13
Здравейте,
пак проблем относно въпросните тапи на валовете, преди 3к километра ги смени и 3те с оригинални, от там течовете спряха за момент.
Днеска отварям капака да видя как е маслото и гледам голямата тапа от ляво тече сериозно.
Въпроса ми е нова ли да взимам пак, или да мъча тази да я лепя с нещо ?
#85
Posted 22 May 2018 - 12:46
Може да не е била сложена правилно предният път. Колега от форума, който ме светна за тези тапи, ми каза че първият път като ги сложил не ги бил сложил правилно и след определено време пак му текло. Провери първо това. Да не би при поставянето без да искате да сте счупил едно от крачетата.
#86
Posted 27 July 2018 - 14:30
Предстои ми смяна на масло и се чудя какво да сложа.
Някой има ли наблюдения върху продуктите на тази фирма :
https://syntheticoil...-motor-oil.html
https://www.ebay.co....ksid=m570.l1313
Edited by Slav_1101, 27 July 2018 - 14:32 .
#87
Posted 27 July 2018 - 14:53
Маслото е хубаво, но е прекалено скъпо в Европа. Не мисля, че си струва премията. По-добре сменяй маслото няколко хил. км по-често и слагай някое по-ниско откъм цена отколкото по-скъпо и по-рядко.
Виж това примерно: Mobil 1 FS 0W-40
Edited by bronc, 27 July 2018 - 15:04 .
#88
Posted 27 July 2018 - 15:22
Маслото е хубаво, но е прекалено скъпо в Европа. Не мисля, че си струва премията. По-добре сменяй маслото няколко хил. км по-често и слагай някое по-ниско откъм цена отколкото по-скъпо и по-рядко.
Виж това примерно: Mobil 1 FS 0W-40
Аз карам с такова и съм много доволен. Преди се наричаше Mobil1 New Life 0W-40
#89
Posted 27 July 2018 - 15:28
Аз карам с такова и съм много доволен. Преди се наричаше Mobil1 New Life 0W-40
За дизела не те трябва ли да е Low/Mid SAPS (229.51) или твоя няма DPF? Това май е Full SAPS.
Edited by bronc, 27 July 2018 - 15:30 .
#90
Posted 27 July 2018 - 15:42
Да от Омникар ми дадоха доста добра оферта за Mobil 1 FS 0W40 и май ще се спра на него.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users