Влияние на LPG върху катализаторите
Започната от daimler1, 26 окт 2017 - 21:02:55
28 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 октомври 2017 - 12:03
Да
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#17
Публикувано 28 октомври 2017 - 13:39
Кратко,но ясно!Да
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря!
#18
Публикувано 28 октомври 2017 - 17:25
Е какво да ви кажа,не искам да пораждам спор но наистина газта държи по-висока температура на изготелите газове,малко има закъснение във запалването и,и затова така се получава,ако се сложи тайминг адванс процесоринг и се настрои коректно във всеки един диапазон както е нужно по обороти и по МАП ще се получи еднакво и няма да има проблем.Всъщност така има проблеми и с изпускателните клапани,още не съм виждал глава над 100 000 на газ и да няма проблем при обстоен преглед,ама всичките бяха с ония евтините инжектори валтек дето не могат да дозират точно.Всъщност има решение за катализаторите,сменя се със спортен такъв който пак е каталитик но не е керамична пита с благородни метали а е чист метал и пак вади добри емисии но е с по-добра пропускливост.На вид е същия само дето е по едра пита,слагат ги на много коли,но са скъпички,заводско ги има в някои БМВта и Селики.Аз съм с такъв за Форд СТ но ми е малко голям,заглушава по-малко но пък ми е подарък ама върви ЦЛКто много Сток в момента бягам очиларка 200компресор с ролки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#19
Публикувано 30 октомври 2017 - 19:20
При газова и 4 сонди се изключват успешно при 112 и 113 задните сонди и всичко се успива. Правил съм го на моята кола. Никакви залъгалки , резонатори и удължения на сондите не помагат.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#20
Публикувано 30 октомври 2017 - 19:35
Голф 4 GTI също е с метален катализатор. Няма запушване няма проблеми.
#21
Публикувано 30 октомври 2017 - 20:29
Сравнявал съм на моя кола генерация на М112 ,карана около 30-35000 на газ (поне 200-300 000на бензин преди газта) и на м113 на около 180 000 само на бензин.Тия ,които са били на газ светят и са като нови.Трудно бих повярвал на грешка "запушване на катализаторите".Това би станало,ако е разрушена тяхната цялост.
#22
Публикувано 31 октомври 2017 - 09:21
Катализаторите когато започнат да се топят запушват обема.
От тия металните катализатори няма толкова малки по размер за да паснат.Поне където проверявах казаха че няма такива заместители.
От тия металните катализатори няма толкова малки по размер за да паснат.Поне където проверявах казаха че няма такива заместители.
#23
Публикувано 31 октомври 2017 - 13:02
Слага се един по-голям на местото на двата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#24
Публикувано 31 октомври 2017 - 15:36
Горните два минават от двете страни на двигателя.Долните два също си имат тунел където стоят.Не знам как може да стане технически издържано.
В ляво е на 211
В ляво е на 211
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от daimler1: 31 октомври 2017 - 15:44
#25
Публикувано 31 октомври 2017 - 18:16
Тоше, както Ники писа имах дертове с газовата, при по-рязко ускорение, изключваше цилиндър и връщаше на бензин, на студен двигател правеше същото, но дори при ръчно превключване от бензин на газ, при 80 градуса, пак е правила проблеми. До такава степен се ошашка ЕКУ-то, че и на бензин си правеше същите проблеми. Нещата се решиха в БРЦ Пловдив, като ми смениха един инжектор, който изпускаше газ и ревизираха въпросния клапан, който и при теб са сменили. Засега "да чукам на дърво" газовата работи добре, като понамирисва при превключване на газ, значи от някъде изпуска. Но върви добре, няма драми, харчи нормално, около 13-14 в София, 10-12 на не-магистрала, 12-14 магистрала и сега откак позастудя се качи на 15-16 градско и зиме понякога си стига 18. Освен това преди месец махнах вторите, малки катализатори. И преди и след това, чека си свети и казва слабо действие на катализатора от ляво. Вече ми писна да го гледам, ще му лепна един изолирбанд! Но ги смених понеже единия се беше счупил вътре и дрънкаше по павета и неравности като някой москвич на 20 години. Сложих резонатори в сервиз Крафт и съм доволен, същото ниво на шум е. Сега пак понадрънква от време на време, та подозирам и основните си заминават. Не мога да дам аргументирано мнение по темата, дали газта скапва катализатора, но на мойта е слагана газовата в Италия, през 2007, сега колата е на 405 000 км, тоест на газ е минато поне половината разстояние според мен. БРЦ правеше ядове и ще сменям още дюзи, но ми казаха че те са проектирани да карат по 100-150К км, а мойта сигурно е минала 200К. Не си махай катализаторите е моят съвет, а и смятам е неоправдано скъпо да слагаш нови. Просто като се счупи, сменяш с резонатори и лъжеш сондите(не знам как). Няма да се запушат от газта, просто горивната смес е с различен химически състав от бензиновата, затова дава грешка и не може да се задръсти, пропан-бутана е доста по-чисто гориво от бензина. Може и Марто да питаш, неговото 55АМГ е успешно газифицирано.
#26
Публикувано 01 ноември 2017 - 09:49
Благодаря ти Еди!Аз и не смятам да пипам катализаторите и мисля следващ път ако светне тоя чек да отида на друго място да я диагностицират и да потърся съвет.
Аз на SL-a смених задните два,защото единия дрънкаше при форсиране на място,а на Е-класата нито дрънкат,нито миришат на гадно,нито чувствам колата спъната.Така че последното нещо ще бъде махане на катализатори.Важното за мен е че намерих къде има резонатори по размер и уточних за себе си,че ако се стигне до илиминиране няма да слагам нови,а ще заменя с тия гърнета.Сондите се лъжат софтуерно,а едното момче от ауспусите каза че успешно ставало със залъгалки.Както и де е...
Имам някакво предположение между другото защо светна тоя чек...Около 800 км.карах след мой приятел,който изобщо не е любител на високите скорости и караше с БМВ 750IL по магистралите на Гърция с между 70 и 110 км/ч.,като много рядко стигаше до 120.Може би както на мен,така и на колата и се видя досадно това.Аз се задръстих от цигари,може би тя се е задръстила от друго...
Аз на SL-a смених задните два,защото единия дрънкаше при форсиране на място,а на Е-класата нито дрънкат,нито миришат на гадно,нито чувствам колата спъната.Така че последното нещо ще бъде махане на катализатори.Важното за мен е че намерих къде има резонатори по размер и уточних за себе си,че ако се стигне до илиминиране няма да слагам нови,а ще заменя с тия гърнета.Сондите се лъжат софтуерно,а едното момче от ауспусите каза че успешно ставало със залъгалки.Както и де е...
Имам някакво предположение между другото защо светна тоя чек...Около 800 км.карах след мой приятел,който изобщо не е любител на високите скорости и караше с БМВ 750IL по магистралите на Гърция с между 70 и 110 км/ч.,като много рядко стигаше до 120.Може би както на мен,така и на колата и се видя досадно това.Аз се задръстих от цигари,може би тя се е задръстила от друго...
#27
Публикувано 14 юли 2019 - 16:04
Който е решил да слага газ , все пак се е прежалил някак , така ,че колегата е прав ,повече диагностика и повече наблюдение на всичко . Мойта е на два месеца с газ , като я резна на газ ми замирисва ,незнам сяра ли какво ,но върви и не прави проблеми за сега . Но връзка с обд никаква , иначе грешки чудо ,не ,че сега не се обажда тук там но борд компа пипа бързо и като я оставя на бензин си ги оправя .
#28
Публикувано 18 юли 2019 - 09:27
Значи газта не е направена като хората
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#29
Публикувано 18 юли 2019 - 10:44
Преди два месеца ми сложиха тия дистанционни втулки(залъгалки),но също така изтърбишиха и предните катализатори.Чукаха,гледаха и решиха така..Оттогава лампа не е светвала.
Звука обаче не ми харесва.
От няколко места чувам,че катализаторите които се продават по Ибей не са добри.
Тукашните дилъри не могат да ми обяснят какви точно са предлаганите от тях катализатори и имат ли разлика от Ибейските.
Оригинални няма да сложа.При мен се продават две по две двойки с тръбите и цената по спомен беше над 5000лв.
Най-вероятно на есен ще сложа на мястото им четири хромникелови резонатора от Ех.Тунинг,такива каквито сложих на СЛ-а.
Звука обаче не ми харесва.
От няколко места чувам,че катализаторите които се продават по Ибей не са добри.
Тукашните дилъри не могат да ми обяснят какви точно са предлаганите от тях катализатори и имат ли разлика от Ибейските.
Оригинални няма да сложа.При мен се продават две по две двойки с тръбите и цената по спомен беше над 5000лв.
Най-вероятно на есен ще сложа на мястото им четири хромникелови резонатора от Ех.Тунинг,такива каквито сложих на СЛ-а.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни