Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Новия ХамърмобилW211 с верния мотор !


  • Please log in to reply
80 мнения по тази тема

#31 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2017 - 22:06

Ах Мартооо, следващото ми идване до София задължително очаквам да я огледам хубаво на живо, че на Калояново не можах, много безаварийни километри ти пожелавам с красавицата и чакам возене :)) По принцип имам наблюдения над няколко познати и приятели, които правят фарове, нито един от тях не ги смъква от колите и винаги услугата се извършва в рамките на деня, но важното е крайния резултат, а той от снимките изглежда като мнооого добър.


  • 0

M112.940 inside

 

 


#32 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2017 - 22:19

Сами, факт е, цената е повечко, но на този етап всеки лев ми се струва оправдан. Както казах и онзи ден на Боби... ако издържат само година (както е чувал той), ще ги сваля отново.. и ще бия пича с тях по главата :D

 

Иво, само звънкаш, а дотогава се надявам да има още 2-3 оправени нещица ;) 2/3 от хората ги правят без да ги свалят, просто полират външната част на пластмасата, а тук е чистена лупата, нанесен е нов слой боя на рефлекторите, полирана е пластмасата отвътре и за десерт е сложено фолио отпред.

А и научих нови неща след такъв сложен демонтаж - оправих си халогените, че единия не светеше. Обезопасих предните лайстни, че лесно и чсто хващат гората... и тн, и тн :)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#33 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2017 - 22:20

Фаровете са свалени за рециклиране на релфекторите. Не само полиране на поликарбонатните стъкла.


  • 0

#34 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 29 октомври 2017 - 22:30

Честито, Марто :beer  :hailandkill


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#35 gangstera833

gangstera833

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W140 S350
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2017 - 22:47

Честито Хамър, много много да те радва.. брутална е! Браво, фаровете са станали супер :) и оправи номера  :cool 


  • 0

806677.jpg

W140 THE BEST OR NOTHING


#36 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 18:00

Както бях казал по-рано.. ще ъпвам темата с правените ремонти, за да се придобие по-ясна представа колко излиза карането на такъв автомобил.

 

Масло и филтри излязоха на обща стойност - 323 лв.

 

Масло - MB 000 989 97 01 AGA4; 5W30/229.51 - 214.50 лв

 

Knecht въздушни филтри - 35.17 лв/2 бр

 

Маслед филтър MB 000 180 26 09 - 37.10 лв

 

Knecht филтър купе - 36.20 лв

 

Още когато взимах колата знаех, че рейката трябва да се рециклира и бях посъветван да го направя преди да е дошла зимата.

 

Е преди месец, с горенаписаните неща, отидох в сервиза за смяна на маслото + рециклиране.

 

Цялото удоволствие струваше 498 лв, като в това се включва

 

Демонтаж и монтаж на хидравлична рейка - 120 лв

 

Ремонт на хидравлична рейка - 190 лв (тук влиза ремонтен комплект и някакви втулки)

 

Хидравлично масло ATF - DIII 18 лв за 1л

 

Вътрешни кормилни накрайници - 2бр = 60 лв

 

Външни кормилни накрайници - 2 бр = 110 лв

 

Последва реглаж на сходимостта - 36 лв.

 

Годината започна и с други нормални неща - вноска по каското - 306 лв

 

и най-неприятното от всичко... данък - за миналата година е 808 лв, но за нещастие си мисля, че и тази ще е толкова (по дата на регистрация е 2004 г, т.е сега е на 14г и за малко не влиза в по-евтината граница)

 

До момента това е всичко което е давано за колата и е правено по нея.

 

Но от около 2 месеца си имам едно гремличне :D

 

Когато колата си реши изключва така наречените функции за удобство като парктроник, подгрев седалки, движение на седалките и разни други неща и ми излиза този надпис на дисплея

 

Battery Protection: Convenience functions temporarily unavailable - проверих реле регулатора на алтернатора - чисто нов е, проверих релето в багажника - няма видими проблеми и с него, замервахме акумулатора и алтернатора с товарна вилка - изрядни са и те.

Направи ми впечатление, че един ден от нищото ми изгоря бушона за подгрева. Сложих нов чиято съдба беше същата след около 20тина мин. Понеже не ми остана време да се занимавам с това не съм слагал нов и от както този бушн го няма - горния проблем не се е появявал. Вече имам насока къде да търся проблема, но ще чакам да се постопли времето. Все пак ако някой има някаква идея или насока, моля, нека сподели.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#37 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 15 януари 2018 - 18:22

Не съм убеден,че тази хидравлика трябва да работи с декстрон три АТФ.Въпроса е не е дали ще работи(ще работи) ,но колко време с АТФ и колко с ПСФ.....


  • 0

#38 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2018 - 19:31

Марто,тоя надпис за батерията ми излиза на Сл-а,но след като не го карам 5-7 дни и съм го приел за нормално.Тия коли дърпат много ток в заспало положение,освен това като са включени постоянно фаровете,функцията"изпрати ме до вкъщи" и се кара на кратки разстояния...На комбЕто ми един път го показа,когато бях включил печката и явно тока е дошъл малко,тя се беше изключила и излезе тоя надпис.
И на двете коли акумулаторите са Мерцедесови АГМ.
Между другото,уж гледах,ама къде трябва да пише на акум.кога е произведен?
  • 0

#39 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 22:41

Хъмви ,таз твоята няма ли втори малък акумулатор отпред при мотора .
  • 0

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2018 - 22:42

Хъмви ,таз твоята няма ли втори малък акумулатор отпред при мотора .


Има,ама той е за СБЦ-то.Няма общо с тежките консумета.
  • 0

#41 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 януари 2018 - 22:51

Някъде бях чел ,че при заминаващ малък акумулатор изписва това съобщение и почват аномалийте с комфорт екстрите.Може и да бъркам,нищо не пречи и него да го замери и мине на проверка ,а както и релето му отпред до него под чистачките ,знае ли човек.
  • 0

#42 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 януари 2018 - 23:24

като дискутирахме акумулаторите марто ми каза че са замерили и малкия и бил ок.
 
разгледах няколко каталога и изглежда юли е много, много прав. маслото за хидравликата не е декстрон 3.
 
виж и този pdf ApprovedServiceProducts.pdf
 
даже може да се сложи в документите на форума като важен. за w211 ти трябва масло за хидравликата на волана Pentosin CHF 11S,
според autodata маслото е с мб парт номер а0019892403, което като стандарт излиза MB 345.0, демек Pentosin CHF 11S


  • 0

#43 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 януари 2018 - 23:47

По въпроса с маслата имам един екзестенциален въпрос.Аджеба,каква е разликата в посочените масла и тяхното действие към хидравликата на автомобила?
Значи,ако е облачно,вали или е ведро слънчево време,кучето доволно маха с опашка,това по някакъв начин влияе ли на изгрева на слънцето в дългосрочен план?
Със смесени чувства си спомням времената когато като ти вие диференцияла се пълнеше с графитна смазкаи и бананови кори!Верно че банани имаше само по нова година в определень магазинь.
Пентозина доколкото получих информация е "вечен",не се сменя доживот.Каквото и да значи това.Дали се "лъзга"повече от други масла не знам.Ако някой има некомпроментирана информация да каже.
То и едни АСК-та бяха необслужваеми и не им се сменяха маслата,ама се оказа друго.

Извинявам се за офф-а!Може да се трие ако не е приемливо!
  • 0

#44 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 януари 2018 - 00:16

като дискутирахме акумулаторите марто ми каза че са замерили и малкия и бил ок.
 
разгледах няколко каталога и изглежда юли е много, много прав. маслото за хидравликата не е декстрон 3.
 
виж и този pdf ApprovedServiceProducts.pdf
 
даже може да се сложи в документите на форума като важен. за w211 ти трябва масло за хидравликата на волана Pentosin CHF 11S,
според autodata маслото е с мб парт номер а0019892403, което като стандарт излиза MB 345.0, демек Pentosin CHF 11S

 

Не е ли едно такова в една зелена кутия с жълти надписи тоя Пентосин ? 


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#45 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2018 - 00:40

Утре ще звънна на пича да го питам за маслото, просто преписах това което видях написано в документа, който ми дадоха.

 

Иначе.. малкия акумулатор не помня дали го мерихме, но и Юли каза, че е за сбц-то и в чуждите форуми така пише, а и както казах, проблема го няма откакто нямам бушон за подгрева.

 

Та предполагам, че проблема е в някоя от 2те седалки - има консумация и това се отразява.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни