Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Новия ХамърмобилW211 с верния мотор !


  • Please log in to reply
80 мнения по тази тема

#61 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 април 2018 - 22:35

Марто, имам останала рамка и май и моторче за предна лява врата на 211, ако нещо може да ти върши работа ще ти дам. Ако го правиш по-натам може и заедно да го направим, че покрай великденските празници сложно :)

Може и да се размине... нещо шоф дръжката не я бях сложил като хората и от там явно е натискало нещо, което пък е пречело на прозореца... Сега след като я наместих.. няма проблем :)

Мимо, правил съм при тях 140ката и да ти кажа не съм очарован. Взеха 90 лв и "рециклажа" им.. беше да сложат една пластмаса ...


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#62 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2018 - 07:51

Бизнес Марто,ко да се прави,щом са сменявали пластмаса предполагам е бил заден прозорец,предполагам водачът му по релсата,стандартно проблемче за заден прозорец,все пак и моята беше подпряна заради този проблем с хубав дъбов паркет.Обаче едно време не можеше да се намери тази куротресина и ходене при него,сега вече се намират тук там по магазините за автоаксесоари или авточасти да речем.
  • 0

#63 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 04 април 2018 - 11:50

Бизнес Марто,ко да се прави,щом са сменявали пластмаса предполагам е бил заден прозорец,предполагам водачът му по релсата,стандартно проблемче за заден прозорец,все пак и моята беше подпряна заради този проблем с хубав дъбов паркет.Обаче едно време не можеше да се намери тази куротресина и ходене при него,сега вече се намират тук там по магазините за автоаксесоари или авточасти да речем.

Мимо и аз съм правил при тях същото на двата задни прозореца на старата ми кола. Сменят ги с метални някакви обаче, не са пластмасови. 150 лв платих преди доста години.


  • 0

#64 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2018 - 00:15

Е..тоз пост не е свързан с ремонти и прочее, но... ще покаже част от насладата да се кара такова животинче :)

 

Прикачен файл  DSC_5636.jpg   72,52K   17 Брой сваляния Прикачен файл  DSC_5810.jpg   146,84K   18 Брой сваляния

 Прикачен файл  DSC_5813.jpg   112,64K   18 Брой сваляния Прикачен файл  DSC_5815.jpg   135,27K   18 Брой сваляния Прикачен файл  DSC_5816.jpg   125,84K   18 Брой сваляния Прикачен файл  DSC_5815.jpg   135,27K   18 Брой сваляния Прикачен файл  DSC_5817.jpg   134,84K   18 Брой сваляния


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#65 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2018 - 12:03

страхотнааааа! 37/100
  • 0

#66 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 640 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 11 юни 2018 - 12:18

Някой започнаха с тренировките  :)


  • 0

#67 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2018 - 23:10

Непредвидена тренировка :D

За жалост гумите са прекалено хубави :)))

37/100.. ти какво очакваш ? Това да не е печка:D


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#68 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 октомври 2018 - 17:40

Малко ъп на темата ;)

 

Юни месец реших да сменя всички ролки по колата, че 2 издаваха някакви странни звуци.
Първо проверих цените и с голямо учудване установих, че има една двойна ролка, чиято цена е скандална - оригинал (с отстъпки) 1085 лв и афтър маркет (с отстъпки) около 400 лв.
Въпросната ролка е от 2 отделни ролки (както се вижда на снимката) като предната е метална (с лагер, който може да се сменя), а вътрешната е пластмасова, отново с лагер, но не може да се сменя. Съответно се продават само комплект и уж няма опция да се поръча само пластмасовата или само металната. След изчитане на половината форуми се намери един човечец от американски форум, който казва точния модел на алтернативата (Dayco 89130) с хубавата цена от 22 $.
В Европа не се продава никъде, та се наложи да я поръчам от Америка чрез едно приятелче и в рамките на седмица беше при мен за култовата цена от 49 лв и пасна 1:1. Съответно на металната й смених лагера с усилен такъв и цялото удоволствие излезе вместо 1000 лв.. скромните 60 лв.

Прикачен файл  20180616_132830.jpg   65,53K   14 Брой сваляния

Има още 1 ролка на която може да се смени само лагера (6.70 лв), а другите 2 или 3 бяха с цена по около 90 лв та ги взех направо.

 

След случайно попадане на няколко видеа в youtube установих, че E  (211 55AMG) и CLS (219 55AMG) имат една доста неприятна болежка. И тя е проблем с о-пръстен на маслената помпа. Специално при 211 и 219 има две дълбоки части на картера, а в средата е по-високо, заради което се налага наличието на допълнителна тръба за маслото, която да изсмуква масло от малката част и да го пуска в голямата. Е в частта, която е от "големия" картер към помпата  има о-пръстен (5 лв оригинален), който с времето се разяжда и се къса, когато това стане, мотора остава без масло и съответно блокира. Гледайки тези клипчета и намирайки допълнителна информация, реших, че това е нещо, което искам да оправя. И така с едно приятелче се хванахме и го свършихме. За целта мотора се вдига от горната страна, моста се разкача и се оставя да виси. Сваля се капака на малкия картер, а по клиповете казват, че и големия, но по стар български обичай, успяхме да намерим как се прави без демонтаж на големия картер. И така, след близо 7 часа борба, въпросния пръстен беше сменен. Заедно с него количката беше оборудвана и с нови тампони на мотора (110лв/бр с отстъпки от ЕлитКар).

Прикачен файл  20180707_162556.jpg   165,96K   14 Брой сваляния Прикачен файл  20180707_170427.jpg   170,92K   14 Брой сваляния Прикачен файл  20180707_170443.jpg   152,88K   14 Брой сваляния Прикачен файл  20180707_175851.jpg   90,19K   14 Брой сваляния Прикачен файл  20180707_185716.jpg   66,63K   14 Брой сваляния Прикачен файл  20180707_190057.jpg   105,71K   14 Брой сваляния Прикачен файл  20180707_191517.jpg   145,05K   15 Брой сваляния

Последва опция за ъпгрейд на музиката, тъй като опциите при 211 не са много реших да сложа Андройдска навигация (600лв) с декодер (215лв) (заради Харман Кардън-а) и изкарах с него точно 3 дни след монтажа (в Пловдив срещу 65 лв, че уж само там можело да го направят да подкарва оригиналния усилвател.). Е, оказа се, че ако имаш Харман... няма опция за друга навигация тъй като всичко различно от оригиналното не може да запали оригиналния усилвател откъдето следва, че звука е... отврат (меко казано). Имаше и смущения при гасене на колата, имаше неадекватна работа на бутоните, та в крайна сметка върнах всичко оригинално и в допълнение, за по-хубава музика, просто си ползвам Spotify от телефона през AUX. Вярно, стърчи една жица, но всичко работи безупречно и звука е кристален.

Прикачен файл  20180630_185603.jpg   122,71K   15 Брой свалянияПрикачен файл  20180701_212333.jpg   71,92K   15 Брой сваляния

 

Появи се едно леко скърцане от едното колело и почнах да търся проблема. Бързо беше установено, че пластините, които натискат накладките са се предали вече и стържат не както трябва.
След поръчка от Германия, че в България ги нямаше никъде (по парт номер 2 пъти дойдоха грешни.... за C55) бяха заменени, като комплект от 2 бр струва 25 лв.

Прикачен файл  20180622_191032.jpg   178,41K   15 Брой сваляния Прикачен файл  20180622_191431.jpg   61,71K   15 Брой сваляния

 

В последствие, колата чукна официалните си 200 000 км :D

Прикачен файл  20180727_210307.jpg   63,66K   15 Брой сваляния

 


  • 4
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#69 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 октомври 2018 - 18:27

Ами пожелавам ти още толкова безаварийни километра с AMG-то.


  • 1

#70 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 15 октомври 2018 - 18:29

Супер!

На мен днес ми обявиха 720 лева за ролки, ремък, обтяжен механизъм и водна помпа на ЦЛ-а...нема лесно

 

Карай си със здраве машинката :)


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#71 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 15 октомври 2018 - 19:54

Браво Марто! Със здраве и успехи да върви напред и настрани понякога амг-то :)
  • 0

#72 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юни 2019 - 10:19

Малко ъпдейт, че като гледам от бая време не съм писал :)

След пускането на предишния пост остана още един лагер за смяна и това беше на шайбата на компресора. Пустия болт в продължение на няколко часа не искаше да се развие, но накрая с много споменаване на мамата и доста як прът се разви.

След като го извадих се оказа, че е някакъв Японски на Nachi и с малко късмет го намерих за 86 лв в магазин за лагери в София, та смяната стана веднага.

 

Бях решил, че е време да се сменят и свещите, тъй като свалих 2 да видя какво се случва и 2те бяха с щампа на Мерцедес и си личеше, че са били ползвани бая време. Затова взех нови NGK R1 (16 лв/бр) и ги смених .

 

Последва и хубаво изчистване на моторния отсек, тъй като с Bri4ka-та се бяхме уговорили да направи клип с 2те 55ци, но поради не много добро стечение на обстоятелствата остана само само с моята.

Прикачен файл  20181016_164225.jpg   135,2K   10 Брой сваляния

 

Малко офф - За клипа държа да отбележа, че очаквах доста повече и, че има бая неща, които съм изпуснал, че ги е казал (както се сещате никога не бих му дал като инфо, че има 2.7цди в S клас :D )

 

 

Малко след заснемането ме зарадва нещо силно неочаквано при 211 - предала се предна възглавница

 

Прикачен файл  20181003_141258.jpg   158,59K   10 Брой сваляния - за мой късмет, имах директно ам с възглавница и смяната беше plug and play и няколко часа по-късно беше отново на пътя.

 

Последва смяна на моторното масло - от няколко места ме убедиха да взема Равенол и за момента мога да кажа, че май не е много по вкуса на колата, тъй като за почти 10 000 км 2 пъти искаше да долея по 1 л (преди това за 15 000 съм доливал 1 път)

 

Тук вече идва интересен казус. Дойде зима, наваля снежец и в една приятна вечер намерих хубаво, широко местенце, без коли, хора и тн и започнах да си се врътка. Някакво време по-късно, прибирайки се към вкъщи усетих, че нещо мирише на бакелит, реших, че е нещо отвън, но миризмата с километрите не изчезваше. Слизах, гледах откъде ли не - нищо. Паркирах си и на другия ден тръгвам и хоп.. миризмата се появи. Стигнах до сервиза и поглеждайки отдолу какво да видим ? Колата горяла.... след консултация, Юли обясни, че тези си страдат от кечетата под колата (увисват) и предвид задните катализатори, че са тръгнали да се запушват от даването на газ на място са се нагрели прекалено, кечето увиснало, контакт с тях и хоп...

Прикачен файл  20181219_180922.jpg   68,73K   9 Брой сваляния - последва махане на кечето, обработване с шагрен и други неща и премахване на задните катализатори.

 

Няколко месеца бяха спокойни и безпроблемни, докато не дойде Април месец, когато лявото огледало взе да откача - лампичката спря да свети, не се отваряше винаги, мигача ту работеше - ту не.. Последва сваляне на корубата и какво да видя ? 2/3 от кабелите се бяха скъсали - удължаване, запояване и отново всичко е 6. Под секрет, 2 месеца по-късно същата съдба последва и дясното  огледало. Явно там си му е слабост на кабелажа, заради честото отваряне и затваряне.

 

Прикачен файл  20190408_115854.jpg   170,81K   9 Брой сваляния

 

Дойде време и за смяна на обувките с летни и тъй като вече се бяха съсипали предните от хубавите ни родни пътища си взех нови, отново Uniroyal RainSport 3, тъй като е много добра на дъжд и шарката ми харесва много.

Появи се леко, но дразнещо тропане, което бързо беше хванато, тъй като се оказа разбит единия носач. Цената за нов беше неоправдано висока - 440 лв за един тампон, едно шарнирче и метален прът.. и затова го закарах да го рециклират - 30 лв за поставянето на нов шарнир и отделно си поръчах тампона от другата страна, че този беше тръгнал да се къса (SWAG беше най-доброто, което имаше налично - 42 лв) .

Прикачен файл  20190601_103851.jpg   70,41K   10 Брой сваляния

 

Долу горе по това време се появи и друг дразнещ все още проблем, а именно, че от време на време на бензин само.. започва да трепери мотора и да мига чека. След много разглабяне, тестване с други компоненти (бобини, кабели и тн) и какво ли още не, съм почти сигурен, че драмата идва от кабелния сноп, та скоро ще се занимая и с това.

 

Неща, които следват са : смяна на маслото на компресора, смяна на маслото на кутията, смяна на задна лява възглавница, че на няколко пъти я хващам да кляка от тази страна, рециклиране на компресора на климатика (за него поръчах комплект глава, сегмент и бутало и ги чакам да дойдат - цена 74 лв)

 

И понеже идеята на тази тема е да се пишат всички направени разходи и тн, че хората да знаят долу горе какво да очакват то ремонтите и други разходи до тук (от последния пост) са :

Вноска по каско - около 400 лв

данък - 588 лв (за справка - 2018 беше 512 лв... ама за мамите им е малко това, което мисля...)

ГО - около 350 (отново увеличение имаше спрямо 2018...)

Моторно масло с филтър - около 150 лв

Лагер ролка компресор - 86 лв

Махане на задните катализатори - 96 лв

Гуми - около 1050 лв за комплект 19ки (255/35/19 и 275/30/19)

Рециклиране преден носач - общо 72 лв

Масло скоростна кутия с филтър, гарнитура и букса - около 220 лв

Комплект глава, сегмент и бутало за компресора на еърматика - цена 74 лв

Маслото за компресора е JetFuel някакво и е 50 лв/л, но целия компресор събира около 200 гр.

Свещи - 16 бр по 16 лв NGK R1 = 256 лв

 

Като цяло за изминатите 10тина хиляди км за тези няколко месеца това е целия тотал с разходи и премеждия.

 

И един фотос за финал :D

 

Прикачен файл  received_2748788201815506.jpeg   68,76K   10 Брой сваляния

 


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#73 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 09 юни 2019 - 12:18

Едно голямо браво за добре неписаният пост!
Имам 2 въпроса, къде рециклираш носачите и в коя компания ти е ГО.
  • 0

#74 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 юни 2019 - 12:34

Марто,и аз имам въпрос.Как се измъква корубата на страничното огледало?
Дясното ми прави механичен проблем при накланянето на долу като карам на зад,после някой път заяжда и не се връща в първоначална позиция.
Пръскам го с бяла грес и се оправя за известно време,но...
Един ден бях тръгнал да го разглобявам,но ме достраша и пак го напръсках по мързеливия начин...
  • 1

#75 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 09 юни 2019 - 22:54

Марто,и аз имам въпрос.Как се измъква корубата на страничното огледало?
Дясното ми прави механичен проблем при накланянето на долу като карам на зад,после някой път заяжда и не се връща в първоначална позиция.
Пръскам го с бяла грес и се оправя за известно време,но...
Един ден бях тръгнал да го разглобявам,но ме достраша и пак го напръсках по мързеливия начин...

 

Сваля се стъклото внимателно, след това сваляш моторите (3 винта)

 

Натискаш пластината (на снимката в дясно по-средата) и дърпаш навън.

 

post-2128-0-59126400-1560066026.jpg


  • 0

logo-600-1002.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни