Марто, имам останала рамка и май и моторче за предна лява врата на 211, ако нещо може да ти върши работа ще ти дам. Ако го правиш по-натам може и заедно да го направим, че покрай великденските празници сложно
Може и да се размине... нещо шоф дръжката не я бях сложил като хората и от там явно е натискало нещо, което пък е пречело на прозореца... Сега след като я наместих.. няма проблем
Мимо, правил съм при тях 140ката и да ти кажа не съм очарован. Взеха 90 лв и "рециклажа" им.. беше да сложат една пластмаса ...
0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
Бизнес Марто,ко да се прави,щом са сменявали пластмаса предполагам е бил заден прозорец,предполагам водачът му по релсата,стандартно проблемче за заден прозорец,все пак и моята беше подпряна заради този проблем с хубав дъбов паркет.Обаче едно време не можеше да се намери тази куротресина и ходене при него,сега вече се намират тук там по магазините за автоаксесоари или авточасти да речем.
Бизнес Марто,ко да се прави,щом са сменявали пластмаса предполагам е бил заден прозорец,предполагам водачът му по релсата,стандартно проблемче за заден прозорец,все пак и моята беше подпряна заради този проблем с хубав дъбов паркет.Обаче едно време не можеше да се намери тази куротресина и ходене при него,сега вече се намират тук там по магазините за автоаксесоари или авточасти да речем.
Мимо и аз съм правил при тях същото на двата задни прозореца на старата ми кола. Сменят ги с метални някакви обаче, не са пластмасови. 150 лв платих преди доста години.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
Юни месец реших да сменя всички ролки по колата, че 2 издаваха някакви странни звуци.
Първо проверих цените и с голямо учудване установих, че има една двойна ролка, чиято цена е скандална - оригинал (с отстъпки) 1085 лв и афтър маркет (с отстъпки) около 400 лв.
Въпросната ролка е от 2 отделни ролки (както се вижда на снимката) като предната е метална (с лагер, който може да се сменя), а вътрешната е пластмасова, отново с лагер, но не може да се сменя. Съответно се продават само комплект и уж няма опция да се поръча само пластмасовата или само металната. След изчитане на половината форуми се намери един човечец от американски форум, който казва точния модел на алтернативата (Dayco 89130) с хубавата цена от 22 $.
В Европа не се продава никъде, та се наложи да я поръчам от Америка чрез едно приятелче и в рамките на седмица беше при мен за култовата цена от 49 лв и пасна 1:1. Съответно на металната й смених лагера с усилен такъв и цялото удоволствие излезе вместо 1000 лв.. скромните 60 лв.
Има още 1 ролка на която може да се смени само лагера (6.70 лв), а другите 2 или 3 бяха с цена по около 90 лв та ги взех направо.
След случайно попадане на няколко видеа в youtube установих, че E (211 55AMG) и CLS (219 55AMG) имат една доста неприятна болежка. И тя е проблем с о-пръстен на маслената помпа. Специално при 211 и 219 има две дълбоки части на картера, а в средата е по-високо, заради което се налага наличието на допълнителна тръба за маслото, която да изсмуква масло от малката част и да го пуска в голямата. Е в частта, която е от "големия" картер към помпата има о-пръстен (5 лв оригинален), който с времето се разяжда и се къса, когато това стане, мотора остава без масло и съответно блокира. Гледайки тези клипчета и намирайки допълнителна информация, реших, че това е нещо, което искам да оправя. И така с едно приятелче се хванахме и го свършихме. За целта мотора се вдига от горната страна, моста се разкача и се оставя да виси. Сваля се капака на малкия картер, а по клиповете казват, че и големия, но по стар български обичай, успяхме да намерим как се прави без демонтаж на големия картер. И така, след близо 7 часа борба, въпросния пръстен беше сменен. Заедно с него количката беше оборудвана и с нови тампони на мотора (110лв/бр с отстъпки от ЕлитКар).
Последва опция за ъпгрейд на музиката, тъй като опциите при 211 не са много реших да сложа Андройдска навигация (600лв) с декодер (215лв) (заради Харман Кардън-а) и изкарах с него точно 3 дни след монтажа (в Пловдив срещу 65 лв, че уж само там можело да го направят да подкарва оригиналния усилвател.). Е, оказа се, че ако имаш Харман... няма опция за друга навигация тъй като всичко различно от оригиналното не може да запали оригиналния усилвател откъдето следва, че звука е... отврат (меко казано). Имаше и смущения при гасене на колата, имаше неадекватна работа на бутоните, та в крайна сметка върнах всичко оригинално и в допълнение, за по-хубава музика, просто си ползвам Spotify от телефона през AUX. Вярно, стърчи една жица, но всичко работи безупречно и звука е кристален.
Появи се едно леко скърцане от едното колело и почнах да търся проблема. Бързо беше установено, че пластините, които натискат накладките са се предали вече и стържат не както трябва.
След поръчка от Германия, че в България ги нямаше никъде (по парт номер 2 пъти дойдоха грешни.... за C55) бяха заменени, като комплект от 2 бр струва 25 лв.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
Малко ъпдейт, че като гледам от бая време не съм писал
След пускането на предишния пост остана още един лагер за смяна и това беше на шайбата на компресора. Пустия болт в продължение на няколко часа не искаше да се развие, но накрая с много споменаване на мамата и доста як прът се разви.
След като го извадих се оказа, че е някакъв Японски на Nachi и с малко късмет го намерих за 86 лв в магазин за лагери в София, та смяната стана веднага.
Бях решил, че е време да се сменят и свещите, тъй като свалих 2 да видя какво се случва и 2те бяха с щампа на Мерцедес и си личеше, че са били ползвани бая време. Затова взех нови NGK R1 (16 лв/бр) и ги смених .
Последва и хубаво изчистване на моторния отсек, тъй като с Bri4ka-та се бяхме уговорили да направи клип с 2те 55ци, но поради не много добро стечение на обстоятелствата остана само само с моята.
Малко офф - За клипа държа да отбележа, че очаквах доста повече и, че има бая неща, които съм изпуснал, че ги е казал (както се сещате никога не бих му дал като инфо, че има 2.7цди в S клас )
Малко след заснемането ме зарадва нещо силно неочаквано при 211 - предала се предна възглавница
20181003_141258.jpg158,59K10 Брой сваляния - за мой късмет, имах директно ам с възглавница и смяната беше plug and play и няколко часа по-късно беше отново на пътя.
Последва смяна на моторното масло - от няколко места ме убедиха да взема Равенол и за момента мога да кажа, че май не е много по вкуса на колата, тъй като за почти 10 000 км 2 пъти искаше да долея по 1 л (преди това за 15 000 съм доливал 1 път)
Тук вече идва интересен казус. Дойде зима, наваля снежец и в една приятна вечер намерих хубаво, широко местенце, без коли, хора и тн и започнах да си се врътка. Някакво време по-късно, прибирайки се към вкъщи усетих, че нещо мирише на бакелит, реших, че е нещо отвън, но миризмата с километрите не изчезваше. Слизах, гледах откъде ли не - нищо. Паркирах си и на другия ден тръгвам и хоп.. миризмата се появи. Стигнах до сервиза и поглеждайки отдолу какво да видим ? Колата горяла.... след консултация, Юли обясни, че тези си страдат от кечетата под колата (увисват) и предвид задните катализатори, че са тръгнали да се запушват от даването на газ на място са се нагрели прекалено, кечето увиснало, контакт с тях и хоп...
20181219_180922.jpg68,73K9 Брой сваляния - последва махане на кечето, обработване с шагрен и други неща и премахване на задните катализатори.
Няколко месеца бяха спокойни и безпроблемни, докато не дойде Април месец, когато лявото огледало взе да откача - лампичката спря да свети, не се отваряше винаги, мигача ту работеше - ту не.. Последва сваляне на корубата и какво да видя ? 2/3 от кабелите се бяха скъсали - удължаване, запояване и отново всичко е 6. Под секрет, 2 месеца по-късно същата съдба последва и дясното огледало. Явно там си му е слабост на кабелажа, заради честото отваряне и затваряне.
Дойде време и за смяна на обувките с летни и тъй като вече се бяха съсипали предните от хубавите ни родни пътища си взех нови, отново Uniroyal RainSport 3, тъй като е много добра на дъжд и шарката ми харесва много.
Появи се леко, но дразнещо тропане, което бързо беше хванато, тъй като се оказа разбит единия носач. Цената за нов беше неоправдано висока - 440 лв за един тампон, едно шарнирче и метален прът.. и затова го закарах да го рециклират - 30 лв за поставянето на нов шарнир и отделно си поръчах тампона от другата страна, че този беше тръгнал да се къса (SWAG беше най-доброто, което имаше налично - 42 лв) .
Долу горе по това време се появи и друг дразнещ все още проблем, а именно, че от време на време на бензин само.. започва да трепери мотора и да мига чека. След много разглабяне, тестване с други компоненти (бобини, кабели и тн) и какво ли още не, съм почти сигурен, че драмата идва от кабелния сноп, та скоро ще се занимая и с това.
Неща, които следват са : смяна на маслото на компресора, смяна на маслото на кутията, смяна на задна лява възглавница, че на няколко пъти я хващам да кляка от тази страна, рециклиране на компресора на климатика (за него поръчах комплект глава, сегмент и бутало и ги чакам да дойдат - цена 74 лв)
И понеже идеята на тази тема е да се пишат всички направени разходи и тн, че хората да знаят долу горе какво да очакват то ремонтите и други разходи до тук (от последния пост) са :
Вноска по каско - около 400 лв
данък - 588 лв (за справка - 2018 беше 512 лв... ама за мамите им е малко това, което мисля...)
ГО - около 350 (отново увеличение имаше спрямо 2018...)
Моторно масло с филтър - около 150 лв
Лагер ролка компресор - 86 лв
Махане на задните катализатори - 96 лв
Гуми - около 1050 лв за комплект 19ки (255/35/19 и 275/30/19)
Рециклиране преден носач - общо 72 лв
Масло скоростна кутия с филтър, гарнитура и букса - около 220 лв
Комплект глава, сегмент и бутало за компресора на еърматика - цена 74 лв
Маслото за компресора е JetFuel някакво и е 50 лв/л, но целия компресор събира около 200 гр.
Свещи - 16 бр по 16 лв NGK R1 = 256 лв
Като цяло за изминатите 10тина хиляди км за тези няколко месеца това е целия тотал с разходи и премеждия.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
Марто,и аз имам въпрос.Как се измъква корубата на страничното огледало?
Дясното ми прави механичен проблем при накланянето на долу като карам на зад,после някой път заяжда и не се връща в първоначална позиция.
Пръскам го с бяла грес и се оправя за известно време,но...
Един ден бях тръгнал да го разглобявам,но ме достраша и пак го напръсках по мързеливия начин...
Марто,и аз имам въпрос.Как се измъква корубата на страничното огледало?
Дясното ми прави механичен проблем при накланянето на долу като карам на зад,после някой път заяжда и не се връща в първоначална позиция.
Пръскам го с бяла грес и се оправя за известно време,но...
Един ден бях тръгнал да го разглобявам,но ме достраша и пак го напръсках по мързеливия начин...
Сваля се стъклото внимателно, след това сваляш моторите (3 винта)
Натискаш пластината (на снимката в дясно по-средата) и дърпаш навън.