Баш!И е "необслужваемото"масло за АВС окачване!Не е ли едно такова в една зелена кутия с жълти надписи тоя Пентосин ?
Новия ХамърмобилW211 с верния мотор !
Започната от hammer^BaTe, 17 окт 2017 - 17:24:21
80 мнения по тази тема
#46
Публикувано 16 януари 2018 - 01:00
#47
Публикувано 16 януари 2018 - 08:09
Сега,който ме познава знае,че не си пиша просто така.Какво имам в предвид относно хидравликите:на 190-та(разбираме w210e55amg)смених три хидравлични помпи докато хаках в нея атф-масло.В момента който сипах гореспоменатия пентосин не съм повреждал помпа може би втора или трета година.Не вярвам това всичкото да е някакво съвпадение,пък е и хубаво да се спазват мерцедес спесификациите дадени от завода.
В крайна сметка става въпрос за незначително количество масло за хидравликата,докато цената на нова помпа(не рециклирана) е доста солена.
Този пост е редактиран от gipsa: 16 януари 2018 - 08:12
#48
Публикувано 16 януари 2018 - 09:20
Като стана дума за хидравлична помпа да попитам. След смяна на маслото на помпата с такова по спецификация моята взе да вие само при загрял двигател и на обороти 800-1500, но няма вибрации и тежест във волана, извънградско нямам проблем, но искам да го отстраня. Обезвъздушена е системата. Да рециклирам помпата? Ако да, къде?
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
#49
Публикувано 16 януари 2018 - 10:27
Като стана дума за хидравлична помпа да попитам. След смяна на маслото на помпата с такова по спецификация моята взе да вие само при загрял двигател и на обороти 800-1500, но няма вибрации и тежест във волана, извънградско нямам проблем, но искам да го отстраня. Обезвъздушена е системата. Да рециклирам помпата? Ако да, къде?
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Провери първо нивото на студен и загрял мотор, после гледай за рециклиране на помпата. Не пречи.
#50
Публикувано 16 януари 2018 - 10:28
И в двата случая е в норма нивото. Приемам съвет къде да пращам за рециклиране.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
#51
Публикувано 16 януари 2018 - 12:42
Баш!И е "необслужваемото"масло за АВС окачване!
Баш , баш ама аз дето съм лаик го знам това нещо пък в сервиза да не го знаят .. заеби
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#52
Публикувано 16 януари 2018 - 14:08
Аз навремето рециклирах рейка на W220, маслото което източиха беше заводско налятото - Зелено на цвят.
Маслото което наляха беше одобреното от МВ, Pentosin CHF 11S, купено лично от мен от складчето на
официалния вносител - Жълто на цвят.
Стори ми се че върша нещо нередно тогава.
Какъв ли е цвета на хидравличното масло предлагано от Силвър стар.
По спомен: Pentosin CHF 11S = 24лв , масло от Мерцедес = 54 или 74лв за 1литър.
#53
Публикувано 16 януари 2018 - 14:12
Pentosin CHF 11S е със зелен цвят.
#54
Публикувано 16 януари 2018 - 14:26
Явно не съм бил уцелил партидата.
#55
Публикувано 16 януари 2018 - 17:18
Наистина го купих от официалния вносител на Pentosin за България.
Едно смешно складче на партера на една кооперация.
Наистина беше Жълто на цвят но в правилната зелена тенекиена тубичка.
Прикачени файлове
#56
Публикувано 16 януари 2018 - 17:55
Аз купих оригинално и е жълто
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#57
Публикувано 16 януари 2018 - 18:33
Аз също пазарих от него.Фен е на нашата марка,направи ми отстъпка като за търговец на едро.За цвета...нещо светличко беше,ама жълто ли,зелено ли..?Наистина го купих от официалния вносител на Pentosin за България.
Едно смешно складче на партера на една кооперация.
Наистина беше Жълто на цвят но в правилната зелена тенекиена тубичка.
#58
Публикувано 03 април 2018 - 03:52
Малко ъпдейт.
След близо 7 месеца откакто е в мен, колата си показа първите си рогца
Онзи ден, без никакви симптоми (и без влизане в дупки, ями и тн) клекна предницата. Когато я видях реших, че компресора се е предал, но като запалих колата се изправи и се прибрах.
Пред блока, след като загасих, ми изписа Stop, car too low и видях, че е клекнала основно от ляво. Вече диагнозата си беше почти ясна.
Оказа се спукана възглавница отпред вляво. Рециклажа излезе 350 лв в Airflex с една година гаранция. В цената влезе нова възглавница и нов прахоуловител.
Отказа кийлеса на шофьорската врата.Успях да намеря за 80 лв дръжка от англичанка, беше пребоядисана и вече е на колата - и отново екстрата работи изцяло
В най-скоро време очаквам драма с шофьорския прозорец. От 2-3 дни при сваляне и качване се чува някакво прескачане вътре, но не ми остава време да сваля кората, за да огледам.
Като правя тази интервенция ще правя и снимки, които ще кача тук
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#59
Публикувано 03 април 2018 - 07:30
В най-скоро време очаквам драма с шофьорския прозорец. От 2-3 дни при сваляне и качване се чува някакво прескачане вътре, но не ми остава време да сваля кората, за да огледам.
Като правя тази интервенция ще правя и снимки, които ще кача тук
Марто, имам останала рамка и май и моторче за предна лява врата на 211, ако нещо може да ти върши работа ще ти дам. Ако го правиш по-натам може и заедно да го направим, че покрай великденските празници сложно
#60
Публикувано 03 април 2018 - 08:08
Марто ,90 кинта ремонт и си готов с две години гаранция при Микрон Доцев в Княжево и два часа чаканае ,гледай да идеш пръв 8:45-9:00ч.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни