Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W203 или W209 ?

закупуване ц класа цлк W203 W209

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 sasho0808

sasho0808

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 September 2017 - 15:42

   Добър ден колеги, направо ще карам по темата. Скоро ще дойде времето да сменям колата и мисля че е време да седна на бенц.  :happy

Спрял съм се на 2 модела и няколко двигателя: W203-220CDI; W209-270CDI,220CDI,200 Kompressor.

Чел съм разни неща и знам че ц класите са доста слаби първите години затова, ще гледам да е facelift задължително. За цлк съм чувал че дюзите са проблемни, отчасти заради "хубавата ни нафта". Това обаче ми е 

крайно недостатъчно като информация и бих бил много благодарен на всеки който изрази мнение за съответните модели (силни, слаби страни, лични преживявания, ремонти, поддръжка и т.н.) и двигатели и ми препоръча някой измежду тях. Насочил съм се към по-малките мотори защото съм млад шофьор а и големите не са ми по джоба. От колата искам най-вече здравина и надеждност, на второ място е компромис между динамика и разход. Знам че има подобни теми във форума, но те или са стари, или съдържат много оскъдна информация, затова отварям нова тема. Няма смисъл да ми предлагате конкретни обяви, защото колата ще се купува след няколко месеца, а и смятам да е от Германия. Имам и един по-специфичен въпрос-дали колите са с не регулируем заден мост???

Предварително благодаря на всички обърнали внимание!!!  :yeah


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 03 September 2017 - 17:00

Разглеждай ги като една и съща кола.
Първите години при 203 ги пропускаш по-добре, ако гледаш немска.
При ЦЛК не е точно така, но фейслифт определено е по-приятно.
Имах 209 преди и след фейса. Определено след фейса ми е по-приятна, но аз карам бензинови само.
 
Ако дюзите са проблемни при ЦЛК, са проблемни и при Ц, но не съм попадал на такова инфо. Минат половин милион км. тези коли, върнат ги на 160х.км. и е нормално нещо да дрисне. :) Като цяло дизелите на тези модели се славят като доста безгрижни.
 
Задният мост е напълно регулируем и при двата модела.
 
Преместих ти темата в раздела за общи теми на Ц-класа.

  • 0

#3 sasho0808

sasho0808

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 September 2017 - 20:16

Благодаря за бързия отговор. Доколкото знам 209 има 2 фейслифта. Първия  мисля че беше юни 2004 и там май че сменяха централната конзола и лоста и после големия фейс юни 2005. Ще съм благодарен ако знаеш какво точно подобряват защото и за това няма много информация. Иначе питах за задния мост, защото имах един познат преди време който имаше цлк 320 и след един инцидент трябвало да се регулира задния мост, и в сервиза му казали че колата е с не регулируем и съответно нямало как да се направи необходимата корекция. Също ще те помоля да споделиш до момента какво си правил по колата, какво си сменял, плюсове, минуси и т.н ако не е проблем.  :beer


  • 0

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 977 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 03 September 2017 - 20:22

Бих препоръчал W209 тъй като Мерцедес купе е евъргрийн модел, красив и атрактивен.
Според мен ще държи цена по-добре от W203.
Иначе са с еднаква основа.
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 03 September 2017 - 22:49

Благодаря за бързия отговор. Доколкото знам 209 има 2 фейслифта. Първия  мисля че беше юни 2004 и там май че сменяха централната конзола и лоста и после големия фейс юни 2005. Ще съм благодарен ако знаеш какво точно подобряват защото и за това няма много информация. Иначе питах за задния мост, защото имах един познат преди време който имаше цлк 320 и след един инцидент трябвало да се регулира задния мост, и в сервиза му казали че колата е с не регулируем и съответно нямало как да се направи необходимата корекция. Също ще те помоля да споделиш до момента какво си правил по колата, какво си сменял, плюсове, минуси и т.н ако не е проблем.  :beer

Да, има междинен с новия интериор, но всичко останало е преди фейс.

После пускат истинския фейс. За месеците не съм сигурен, но годините са правилни. Имат корекции по окачването. Някои части са с различни парт номера. напр. стаб.щанга, на която променят и захвата. Нямам изчерпателен списък на промените, но се усеща като различна кола.

 

Казваш "инцидент": ако е сгънала някое желязо отзад, няма оправия, нека бъдем реалисти ;)

 

Сменил съм всички течности и филтри на колите си, винаги го правя.
на преди фейс-овата сменях носачи 2 пъти, но беше с 18ки.
Сега карам на 17ки фейса и нямам проблеми.
Ако намериш истинска кола, нямаш особени поводи за притеснения.
 
Много приятна машина е. 

  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: закупуване, ц класа, цлк, W203, W209

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users