Здравейте колеги имам следния проблем от 80 до 120-130км/ч имам вибрация на волан след 130км/ч вибрацията преминава по купето на автомобила а волана се успокоява с една идея като най много се усеща в краката на шофойра и пасажера.Вибрациите не са на натисната спирачка.Колата я купих с вече износени гуми поръчах си гуми чисто нови комплект предни и задни при монтажа им един от "МАЙСТОРИТЕ" нави болта като постави първо болта на пистолета и почна да навива и ЗАВИ БОЛТА НА КРИВО В ГЛАВИНАТА като видех щех да му навра пистолета да не казвам къде после беха метчици и тем подобни както и да е прогониха резбата от тогава колата не е спирала да тресе.Като пробвах тогава колата гумаджията каза че требва да улегнат гумите е ще пребалансираме и ще спре да тресе уви не спря.Зимата сложих зимни гуми мишелин чисто нови 18" тресенето пак го има макар и по слабо пак на тия километри.Гуми нови джанти конец оригинални на мерцедес колата с проблем и те требвало да улегнат.Идва лятото нови гуми мишелин 20" нови дискове нови накладки нови лагери на главини предни смяна на трима гумаджии сразлични теории избегал баланс-пребелансиране,криви джанти-изправяне и сверяване на сходимост преден и заден мост и проблема си остава смяна на джантите 20" със същите от друга ес класа проблема си остава.Случайно един от гумаджиите се хвана за кардана да го проверява и каза че е за висящ лагер.Та от какво може да бие волана и съответно да преминава по купето колата не тресе при ускорение хващам дистроника на 100км/ч и волана е лево-десно лево -десно,Предположения-главина,висящ лагер,тампони на двигателя от както паднаха температурите сутрин я усаещам да вибрира докато загрее.Моля ако имате някакви предположения да споделите.Предварително благодаря.
Вибрация на воланW221 S350 BLUETEC
Започната от МЕРО, 01 сеп 2017 - 15:06:53
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 септември 2017 - 15:06
#2
Публикувано 01 септември 2017 - 16:00
Рейка... окачване, тампони...
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#3
Публикувано 01 септември 2017 - 16:49
Рейка... окачване, тампони...
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Окачаването е проверено няма проблем,за кои тампони да гледаме а и за рейката как се проверява смисъл на предишния собственик в документите които ми даде с колата прочетох че са му правили "обиране на хлабина в кормилна рейка"
#4
Публикувано 01 септември 2017 - 16:50
На тия гумаджии трябва мозъка да им улегне.Няма да е от кривия болт.Иди в С.Стар или Ивайджет и не се занимавай с хора без образование.
#5
Публикувано 01 септември 2017 - 18:27
На тия гумаджии трябва мозъка да им улегне.Няма да е от кривия болт.Иди в С.Стар или Ивайджет и не се занимавай с хора без образование.
Ходих в Пловдив и в Серес и там вдигат рамене всичко и е здраво нещо е тръгнало но още е в зародиш и не могли да го хванат.Тоя зародиш от три години стана вече не може да се пръкне
#6
Публикувано 01 септември 2017 - 19:58
Един път ми се случи вибрация от отчупена шлица на полуоска в карето!
Така че ще трябва да се поразглоби колата и да се огледа щателно за да се открие проблема.Знам че коства нерви...
Така че ще трябва да се поразглоби колата и да се огледа щателно за да се открие проблема.Знам че коства нерви...
#7
Публикувано 02 септември 2017 - 07:36
Един път ми се случи вибрация от отчупена шлица на полуоска в карето!
Така че ще трябва да се поразглоби колата и да се огледа щателно за да се открие проблема.Знам че коства нерви...
Казаха ми че от вътрешно каре може да има вибрации но само при ускорение.То че ще се разглабя ще се разглабя.
#8
Публикувано 02 септември 2017 - 08:36
Казаха ми че от вътрешно каре може да има вибрации но само при ускорение.То че ще се разглабя ще се разглабя.
Не е точно така,защото сега се сещам,че от вътрешно каре имах вибрация точно на 137км/ч,точно с лека газ и точно в десен завой.Иначе колата спеше на пътя.Много трудно го хванахме,много майстори возих.
#9
Публикувано 02 септември 2017 - 12:03
Не е точно така,защото сега се сещам,че от вътрешно каре имах вибрация точно на 137км/ч,точно с лека газ и точно в десен завой.Иначе колата спеше на пътя.Много трудно го хванахме,много майстори возих.
Днес забелязах че вибрациите започват от около 60км/ч към 80км/ч преминават на волана и на 140км/ч волана се успокоява горе долу и преминават към купето
#10
Публикувано 08 септември 2017 - 20:29
Колеги здравейте,днес забелязах нещо странно по колата значи тръгвам и започвам да гледам волана на каква скорост започва да тресе обаче спрях на място и тръгнах без да подавам никаква газ на що годе прав и равен участък и колата започна да подскача все едно някоя от джантите е като яйце а нямам и 100км изминати откакто съм я взел от гумаджия а и не съм я карал по пътища с дупки затова отписвам да имам крива джанта.Отидох на още по равен участък с лек наклон за да може още по бавно да се движи също без газ и същото положение колата подскача като каруците от едно време с дървените колела пробвах на задна скорост същото положение включих я на спорт и пак същото положение колата подскача все едно някоя от джантите не е кръгла а е яйцевидна скоростта е не повече от 10км/ч.Според вас от какво може да е започвам да се съмнявам в каре,кардан ,главина.
#11
Публикувано 08 септември 2017 - 20:58
Джантите може да са читави, но гумите измятат по пътищя неведоми. Иди да замерят гумите с джантите за баланс и кривини. Има процедура при гумаджиите адаптация на гума към джанта, въртят гумата спрямо джанта и неща се нормализират. Възможно е да има проблеми по ходова част и сходимост с подобни симптоми, тръгни от гуми и джанти защото е най-тънко.
Бих препоръчал гумаджия за райно на София, но цените са доста високи и ще се въздържа, за да няма после недоволни. И сам ще стигнеш до него, просто няма да псуваш мен.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Бих препоръчал гумаджия за райно на София, но цените са доста високи и ще се въздържа, за да няма после недоволни. И сам ще стигнеш до него, просто няма да псуваш мен.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 08 септември 2017 - 21:03
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 08 септември 2017 - 21:08
Джантите може да са читави, но гумите измятат по пътищя неведоми. Иди да замерят гумите с джантите за баланс и кривини. Има процедура при гумаджиите адаптация на гума към джанта, въртят гумата спрямо джанта и неща се нормализират. Възможно е да има проблеми по ходова част и сходимост с подобни симптоми, тръгни от гуми и джанти защото е най-тънко.
Бих препоръчал гумаджия за райно на София, но цените са доста високи и ще се въздържа, за да няма после недоволни. И сам ще стигнеш до него, просто няма да псуваш мен.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Гумите са чисто нови Мишелин на има няма 1000км утре съм в София на 3D стенд.Препоръчаха ми го за да видят дали няма нещо криво
#13
Публикувано 08 септември 2017 - 21:20
С нови гуми точно съм го ял, а един другар го яде със заводски криви джанти доставени от Порше София.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#14
Публикувано 08 септември 2017 - 21:25
От гуми.Освен ако не ти е скъсано гумено каре,което ще се види от пръв поглед.
Ама пък чак с 10 км/ч да поскача колата...Амортисьори имаш ли...???
Ама пък чак с 10 км/ч да поскача колата...Амортисьори имаш ли...???
#15
Публикувано 08 септември 2017 - 21:29
С нови гуми точно съм го ял, а един другар го яде със заводски криви джанти доставени от Порше София.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Пробвах с джанти от друга еска същия размер и модел положението не се промени.Имам чувството че все едно има изместен център някоя джанта а иначе гумаджиите викат ходи да ти проверат окачването а тия с окачването ходи на гумаджия и накрая сложих гуми и джанти от един познат и като видех че нема разлика гумаджия съм отписал за сега
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни