Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изпотени стъкла


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 10 август 2017 - 23:31

Колеги, баща ми който кара старата ми 211ка 3.2ка 2004 се оплака, че много му се изпотявали стъклата? Взех да я покарам няколко дни, смених филтъра на купето превантивно, но потенето продължава?? Цял ден се кара на клима и няма проблем, паркираш я след работа и на сутринта всички стъкла са потни и трябва бърсане за да тръгнеш??

Не е мазно, не мирише на антифриз и не губи антифриз?

Под стелките няма влага??

Когато се кара колата не ги изпотява, след като я оставиш и отнякъде влагата напада??? Мислех си за дренажната тръбичка да не е запушена, знам ли, кажете къде се намира да залягам утре, че май не видях да капе конденз.

Някакви идеи? 


  • 0

#2 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 13 август 2017 - 18:39

Ъп! Никой ли не е имал този проблем?


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 август 2017 - 18:56

Климатика ги изсушава,за това не се потят.Влиза влага от някъде.От дренажите обикновено или от радиаторчето.Ако е малко пропускането трудно се установява дали е антифриз или не.
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2017 - 20:17

Нямам 211ка, но всички коли, които съм карал по описания начин правят същото.

Т.е. горещо време, караш на климатик, гасиш на климатик, сутринта блъсва малко влага от парното или е запотена, зависи дали е в гараж или навън... и после веднага щом се включи климатика, всичко се изсушава отново.

 

Пробвайте да гасите климатика 4-5 минути преди да я загасите и после може да ѝ пускате REST функцията, ако я има, да доизсуши питата.

Това би трябвало да елиминира влагата.

 

Ако стане, може да пробвате на диагностика да смените една настройка на климатика (в сервизните менюта), и може да изчезне постоянно. (в сервизен бюлетин пишеше, че е валидно за 209 и 211 моделите)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 август 2017 - 20:42

Никога на нито една кола с климатик не ми се е получавало това.
Случвало ми се е в много горещи дни да кондензира от външната страна в долната част на прозореца,но като се поогледам и установя че климатика е настроен да обдухва определена зона се сещам че трябва да е на автоматик.Включвам го и влагата изчезва.Това обаче е външен конденз от огромните разлики в температурата.За мен отвътре не трябва да изпотява.
  • 0

#6 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 13 август 2017 - 22:50

Мерси колеги, от вътре изпотява.

Къде се намираше дренажната тръба на 211?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни