Каква диагностика ще направиш на метал,който ще се счупи в бъдеще?
Образователния им ценз е най-вече икономически.
Познания в автомобилостроенето...дрън-дрън!
И ние пушим цигари Кент и смучем бонбонки тик-так!
Не се заяждам или правя на интересен но според мен има как да се провери състоянието и да се оправи ако има проблем.
Ако колата се поддъжра от оптиен и патил майстор или от такъв който е учил за занаята а не е станал майстор понеже го влече или му се отдава, то тогава тези неща се проверяват и могат да се хванат на време.
Скоро приятел сподели как след купуването на неговата кола 4матик, майстора му е свалил предния кардан, пратил го е за проверка/профилактика и са го върнали с отговр че каретата са перфектни, единствено е направен баланс. Ако е имало скъсан маншон, разбито каре, лош баланс то тогава всичко може да се случи, колегата vbogoev дори е писал за вибрация при 120км/ч.
A6 quattro няма преден кардан, подобна конфигурация като при бенца съм виждал в Q7 с кадран отпред. Ето А6 от тези години за да е релевантно, нормално никой да не се оплаква от дефектирал преден кардан, затова пък ВАГ-а чупи скорости и разтяга ангренажи, всяка марка с кусурите си.
