Споделих информация с желанието да съм полезен, това че не си ги сменил и нещо не се е счупило не е много валиден аргумент... То и с маслото може да караш и 40-50 000км ама аз си го сменям на 10 000, всеки избира как да си поддържа колата. Още повече си я взел на 0 километра, колата на колега може също толкова безгрижно да е карана преди да я купи и затова се е счупило, не знам не съм нито механик нито се наемам да давам оценка.
Закъсах в Румъния
Започната от vbogoev, 25 юли 2017 - 12:01:16
81 мнения по тази тема
#76
Публикувано 05 август 2017 - 11:44
#77
Публикувано 06 август 2017 - 10:03
Споделих информация с желанието да съм полезен, това че не си ги сменил и нещо не се е счупило не е много валиден аргумент... То и с маслото може да караш и 40-50 000км ама аз си го сменям на 10 000, всеки избира как да си поддържа колата. Още повече си я взел на 0 километра, колата на колега може също толкова безгрижно да е карана преди да я купи и затова се е счупило, не знам не съм нито механик нито се наемам да давам оценка.
Колега, искам да кажа, че това със смяната на все още работещи в допуска детайли си е презастраховка, която води до неоправдани допълнителни разходи. По никакъв начин не те упреквам за това, че си споделил мнение, в крайна сметка в спора се ражда истината. Това, което казваш за маслото мисля, че също не съответства на предписанията на производителя. Доколкото се сещам за този модел, за България смяната на двигателно масло и филтри е на 15 или 20к. Ако автомобила не е бил произведен за БГ, объркването е разбираемо. На никого не давам акъл как да си поддържа колата, всеки си има мнение. Аз си мисля, че имам някакво понятие от автомобили (ако се брои академична диплома за магистърска степен по технология на автомобилостроенето), че в тази връзка за безгрижното каране - нали се сещаш, че за гаранционен автомобил, ако имам и най малко съмнение за технически проблем ще отровя живота на фирмения сервиз, докато го отстранят. Имам случай на върнат автомобил заради дребен заводски дефект (незакрепен горивопровод в двигателния отсек, водещ до вибрация при ускорение) през 2013 г. Сам си направи извода колко безгрижно си карам автомобилите.
#78
Публикувано 06 август 2017 - 10:40
Колега, искам да кажа, че това със смяната на все още работещи в допуска детайли си е презастраховка, която води до неоправдани допълнителни разходи. По никакъв начин не те упреквам за това, че си споделил мнение, в крайна сметка в спора се ражда истината. Това, което казваш за маслото мисля, че също не съответства на предписанията на производителя. Доколкото се сещам за този модел, за България смяната на двигателно масло и филтри е на 15 или 20к. Ако автомобила не е бил произведен за БГ, объркването е разбираемо. На никого не давам акъл как да си поддържа колата, всеки си има мнение. Аз си мисля, че имам някакво понятие от автомобили (ако се брои академична диплома за магистърска степен по технология на автомобилостроенето), че в тази връзка за безгрижното каране - нали се сещаш, че за гаранционен автомобил, ако имам и най малко съмнение за технически проблем ще отровя живота на фирмения сервиз, докато го отстранят. Имам случай на върнат автомобил заради дребен заводски дефект (незакрепен горивопровод в двигателния отсек, водещ до вибрация при ускорение) през 2013 г. Сам си направи извода колко безгрижно си карам автомобилите.
В по-голямата част от написаното съм съгласен с теб, аз имах предвид друго. Материалите стареят, износват се, появява се луфт във въпросния лагер който води до вибрации, те може да не са толкова силни чак да се усещат в купето но да ги има, вибрациите водят до разбиване на карета и в един прекрасен момент когато изпънеш колата по магистрала да стане белята. Тези 50хил. км вероятно наистина са презастраховане освен това знам че смяната е доста трудоемка, но пък 80-100 хил. е добър пробег да се смени превантивно един лагер, особено ако може да ти спести такива главоболия.
#79
Публикувано 06 август 2017 - 11:04
Пак Ви казвам, лагера няма допирни точки с кардана !
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#80
Публикувано 06 август 2017 - 18:06
Лагерът според мен няма как да няма допирни точки с кардана, по-скоро от точно този разбит лагер ми се струва трудно да се разбие и самият кардан. В крайна сметка захващането около лагера е меко, ако не се лъжа.
#81
Публикувано 06 август 2017 - 18:11
Колега, лагера лагерува в картера, през него минава дългата полуоска и тя влиза в предния диф. Оттам не съм отварял дифа но със сигурност има още з. колела и лагери които обират вибрациите, и чак след тях е карето на предния кардан.Лагерът според мен няма как да няма допирни точки с кардана, по-скоро от точно този разбит лагер ми се струва трудно да се разбие и самият кардан. В крайна сметка захващането около лагера е меко, ако не се лъжа.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#82
Публикувано 15 август 2017 - 15:03
Взех си днес колата от сервиза, след като смениха и едната тръба за охлаждането на АСК-то. Покарах я известно време и мога да завърша цялата исторя със следния извод:
Колата действително си е показвала признаци на проблем. След смяната на кардана колата почти не вибрира при рязко ускорение(както правеше при 110-140 преди). Преди имаше съвсем лек странен шум, който ми се струваше, че идва отпред от двигателя докато ускорявам, но се оказа и той от кардана, защото сега вече го няма... Ама който не знае, така е. Живи и здрави.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни