...
Това само при W212 ли е? Не знам дали е сменено поколението на 4matic при W212 или е същото като при W211.
Posted 02 August 2017 - 07:52
...
Това само при W212 ли е? Не знам дали е сменено поколението на 4matic при W212 или е същото като при W211.
Posted 02 August 2017 - 08:01
Неговото купе е w204, не мога да кажа дали има разлика между 5G и 7G 4matic-a в това отношение... иначе разлики има при 5G маслото на раздатката е отделно, при 7G раздатката ползва маслото на кутията. И все пак не е много по-различно като устройство.
Posted 02 August 2017 - 08:09
А можеш ли да ни насочиш към този лагер? Това ли е - http://www.ebay.co.u...v4AAOSwZVlXoJ2N ?
Edited by bronc, 02 August 2017 - 08:09 .
Posted 02 August 2017 - 08:16
Не е това, това е висящ лагер на нормалния кардан, нямам повече информация че за много кратко говорихме и стана на въпрос. Споделям какво си говорихме, останалото и изображението е просто ориентир и мой опит да си го визуализирам къде се намира този лагер.
Posted 02 August 2017 - 08:21
ОК, благодаря. Ще се разровя и ако намеря нещо ще пиша тук.
ЕДИТ: Случайно да става въпрос за flex disk-а? Не знам как е на български - https://images-na.ss...31u6GZ0IrpL.jpg Знам, че той е точно, за да обира вибрациите.
Edited by bronc, 02 August 2017 - 08:24 .
Posted 02 August 2017 - 09:18
Posted 02 August 2017 - 09:20
Лагера се сменя доста шибано , но мисля и 80-90 хил не са му много, моя на 180 го смених и не беше разбит, но беше започнал да шуми
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Може ли да кажеш кой е този лагер, че не мога да се ориентирам
Posted 02 August 2017 - 09:38
Този лагер съм го сменил още като взех колата. Казаха, че е хубаво да се сменя общо взето със смяната на маслото на скоростната кутия. Ако не се сменя дълго време разбива леглото в което лежи в картера и после и картер се сменя. Интересното е, че като го смених 1-вия път казаха, че няма проблем с картера. След 6м като отидох ми казаха, че май леко вибрира и трябва да се смени отново лагера. Чудя се дали не може да е имало вибрации от тоя кардан и да са се объркали. Не съм запознат точно как трябва да се усеща при вибрация на кардан и на такъв лагер... ;(
Това е лагера: A1129800115
Posted 02 August 2017 - 09:59
Posted 02 August 2017 - 11:25
До колкото разбрах захващането на кардана е различно пр 211.Това само при W212 ли е? Не знам дали е сменено поколението на 4matic при W212 или е същото като при W211.
Posted 03 August 2017 - 23:37
Posted 04 August 2017 - 00:28
Колеги, от 300К км до 300К км каране има значение начина на каране. Обаче 300К км са си солиден преход и каквото и да се случи с автомобила, то не може да бъде наречено производствен дефект. Дайте да не си кривим душата, няма кола дето да не даде дефект 300К км, било то и МБ. Умората на матряла е в резултат на две неща: пробег и време. Дори да няма пробег, времето яде всичко. За мен 300К си е сериозен пробег и е норманлно да имаш проблеми с кола на тия километри, без значение от марката. Гаранцията работи до 100-200К км най-много. Производителите не са прости да дават вечна гаранция. Важното е, че колегата продължава да се вози след ремонта, да кофти е, че се е наложило, ама в крайна сметка всичко се чупи рано или късно.
Ами ако се беше счупило на 600К км пак ли щеше да е кекаво?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Вози се на репатрак, да. Още не съм я карал след ремонта, но поне знам, че върви.
Edited by vbogoev, 04 August 2017 - 00:29 .
Posted 04 August 2017 - 05:46
Posted 05 August 2017 - 07:40
Каква диагностика ще направиш на метал,който ще се счупи в бъдеще?
Образователния им ценз е най-вече икономически.
Познания в автомобилостроенето...дрън-дрън!
И ние пушим цигари Кент и смучем бонбонки тик-так!
Диагностиката се казва дефектоскопия. Друг е въпроса, че точно това не е оправдано да се прави. Има доста съпътстващи признаци, които разгадани навреме могат да предотвратят авария на пътя. Както са отбелязали и други колеги опитен механик би открил навреме проблема. Открит навреме може да се размине само с ремонт и баланс. Мога да посоча читави фирми в БГ, които го правят за разумна цена.
За образователния ценз на конструкторите и технолозите категорично не съм съгласен. Имам преки впечатления и мога да твърдя, че подбора е доста сериозен. То не е като в БГ да си купуват дипломите. От там и връзката с познанията.
И без да се заяждам, но наистина доказваме, че българите разбираме от всичко, а не само от футбол.
Posted 05 August 2017 - 07:57
Вчера зачекнах темата с един приятел, кара същия мотор с 4матик, каза че за да не се предават вибрациите към кардана което води до чупенето на 50хил. км се сменя лагера който е долу при картера. Оригинален струва 50-60 лева, като се смени на всеки 50хил. км каза че значително се удължавал живота на 4матика (смяната обаче била доста досадна и се свалят доста неща). Дано е полезно това като информация за колегите с 4матик.
От 2007 до 2013 съм навъртял от 0 до 150000 км. на W211 320CDI 4matic. Никакви лагери не съм сменял и не съм имал никакви производствени дефекти за тези километри.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users