Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Закъсах в Румъния


  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#31 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 28 July 2017 - 07:56

Наистина много неприятна случка.Няма непоправими неща.Лошо е че е на път и то в чужбина.

Без да развалям темата на колегата Васко и да е "след дъжд-качулка",но ми са интересни няколко въпроса:

Васко колата обслужвана ли е?Когато си я карал преди "случката" имала ли е някакви симптоми?

Питам защото от доста отдавна карам автомобили и бусове и "Те" винаги са ми подсказвали със симптоми и поведение,че нещо не е наред много преди да "сдадат багажа".

Писал съм в няколко теми за проблема ми с предния кардан на моята 4matic и разрешаване то му.


  • 3
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#32 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 28 July 2017 - 15:00

Здравейте,

 

малко разяснения да внеса и да направя темата малко по-полезна.

 

Така:

 

1. Когато се счупи кардана бях на магистралата, след което се обадих на автоасистанс компанията, която според полицата е длъжна да ме репатрира до 1-вия сервиз за да се установи проблема. Тя го направи, но тъй като репатрака дойде с 3 часа закъснение вече беше късно за този ден и остана за следващия.

2. Конкретно за "Армеец" се оказва, че ако ремонта на колата трае над 5 дни, автоасистанс компанията е длъжна да организира репатрация на автомобила и пътниците до града на местоживеене. На мен в сервиза ми казаха, че могат да я оправят за следващия ден и автоасистанс компанията ме отряза за репатрация.

3. На следващия ден след като смениха кардана ме извикаха да ми покажат как е спескана тръбата за охлаждане на АСК и ми казаха, че тази тръба я нямат налична и се чака 3 до 5 дни. Обясних им, че ако са ми били казали още вчера, че ще отнеме толкова време са щели да ме репатрират без да се ремонтира нищо. Признаха, че не са го видяли това и се свързаха с автоасистанс компанията да им каже за пропуска.

4. От там автоасистанс-а е длъжен да ми намери хотел, в който да отседна и да задейства процедура по репатрация, както и стана.

5. Вчера в 8 ми казаха, че до 3 часа ще потеглим и в 12 часа тръгнахме към България с репатрака и 13 часа по-късно се прибрах, без да съм давал и 1 лев за самата репатрация.

 

Това, което може да извадите всички като поука(и което аз извадих) е следното:

1. Запознайте се с правата, които придобивате, като закъсате в чужбина, като си правите каско. Аз знаех, че имам такива опции и ги използвах без да плащам нищо допълнително.

2. Дори сервиза да ви каже, че може да го направи за 1-2-3 дена, опитайте се да им обясните(ако не искате да ремонтирате колата в момента), че ако им кажат на застрахователите, че ще отнеме над 5 дена или колкото ви е по договор, ще може да се приберете и на спокойствие да си я ремонтирате колата. Аз го бях пропуснал това и на следващия ден, като ми казаха, че този път за да се оправи напълно трябва да чакам 5 дена им обясних, че ако ми го бяха казали вчера, нямаше изобщо да я ремонтирам, те ми отговориха, че е можело да се договорим да им кажат, че и след 1 месец ще е готова. Така че, комуникирайте със сервиза в който ви закарат всички варианти, изглежда хората проявяват разбиране.

3. Следете да не ви прецакат от асистанса и им звънете непрекъснато, защото според мен те се опитват да ви откажат по всякакъв начин да не се възползвате от техните услуги, но ако сте упорити нямат много голям избор. Като разбрах, че няма да може да се ремонтира колата изцяло им се обадих и им го съобщих и поисках да ми намерят хотел, в който да отседна докато организират репатрирането. Чаках ги цял ден общо взето, но след няколко разговора ми бяха намерили хотел. На следващия ден отново след няколко разговора, щяха пак да ме настаняват в хотел, но в последния момент ми се обадиха и казаха, че са намерили репатрак от румънска страна, който още същия ден ще ни прибере и така...

 

В заключение: Има полза от автоасистанс в чужбина, стига да сте настоятелни, ще направят това, за което сте платили.

 

И огромни благодарности на sport и Д. Пеев, които откликнаха веднага, след като писах във форума.

 

P.S.

 


Наистина много неприятна случка.Няма непоправими неща.Лошо е че е на път и то в чужбина.
Без да развалям темата на колегата Васко и да е "след дъжд-качулка",но ми са интересни няколко въпроса:
Васко колата обслужвана ли е?Когато си я карал преди "случката" имала ли е някакви симптоми?
Питам защото от доста отдавна карам автомобили и бусове и "Те" винаги са ми подсказвали със симптоми и поведение,че нещо не е наред много преди да "сдадат багажа".
Писал съм в няколко теми за проблема ми с предния кардан на моята 4matic и разрешаване то му.

 

Все още не знам дали е релевантно, но от известно време като тръгна да ускорявам към 100 до 140-150 започваше да притриса, като се усещаше доста и в педала. Ходих в сервиза и казаха, че е от тампона на АСК и двигателя. Сега не съм я карал все още на такава скорост с новия кардан за да потвърдя, че все още го има това тресене. Това бе единствената индикация, за някакъв проблем. 1 седмица преди да замина бях сменил маслото с филтри и колата гледам да я обслужвам възможно най-коректно за да не стават такива инциденти като сегашния. Не знам дали е могло да се хване преждевременно този проблем, което най-много ме притеснява, ако е могло - защо не е хванат.


Edited by vbogoev, 28 July 2017 - 15:08 .

  • 3

#33 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 28 July 2017 - 18:49

Колеги, специално за вас от кухнята... Интересното е, че кардана се счупва докато натискам спирачката, а не докато ускорявам. Точно тръгнах да натискам спирачката да се отдалеча от репатрака пред мен, и се чува ясно стържещ звук. Аз за това и си помислих в началото, че е от диск или накладка проблема, но уви...

 


  • 1

#34 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 28 July 2017 - 22:37

Абе добре че си се оправил да се прибереш. Хвала за споделения опит и дано да ти е за последно да споделяш неравности по пътя.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Edited by mradulov, 28 July 2017 - 22:39 .

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#35 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 29 July 2017 - 08:27

Васко, не искам да те критикувам,а да направим темата по-полезна.

Интересно ми е какво са променили на 4matic-а между W210 и W212.

При мен имаше доловима вибрация в купето между 80 до 100км/ч. която се увеличаваше пропорционално с изминатите километри.

От клипа ти и от думите ти,че се е случило при спиране се потвърждава,че кардана трябва да се движи свободно в шлиците между двете половини,а не да са "запекли" от кал,луга,ръжда и тн.

От там ударите се поемат от каретата и от раздатката, и "белята" е въпрос на време.

Имаш ли снимка на целия кардан, независимо в какво състояние, да се види дали са променили нещо конструктивно при W212 .

Една инспекция на тези възли и агрегати отнема малко повече време,но спестява големи главоболия.

При официалния дилър и в магазините за авточасти - предни полуоси и малкия кардан на 4maric се продават само цели и не могат да се ремонтират,но не е така - ремонтират се и то доста успешно и за приемлива сума спрямо цената за нова част.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#36 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 29 July 2017 - 15:20

Васко, не искам да те критикувам,а да направим темата по-полезна.

Интересно ми е какво са променили на 4matic-а между W210 и W212.

При мен имаше доловима вибрация в купето между 80 до 100км/ч. която се увеличаваше пропорционално с изминатите километри.

От клипа ти и от думите ти,че се е случило при спиране се потвърждава,че кардана трябва да се движи свободно в шлиците между двете половини,а не да са "запекли" от кал,луга,ръжда и тн.

От там ударите се поемат от каретата и от раздатката, и "белята" е въпрос на време.

Имаш ли снимка на целия кардан, независимо в какво състояние, да се види дали са променили нещо конструктивно при W212 .

Една инспекция на тези възли и агрегати отнема малко повече време,но спестява големи главоболия.

При официалния дилър и в магазините за авточасти - предни полуоси и малкия кардан на 4maric се продават само цели и не могат да се ремонтират,но не е така - ремонтират се и то доста успешно и за приемлива сума спрямо цената за нова част.

 

Не виждам да ме критикуваш никъде. Имах оплаквания от вибрации при над 120, докато ускорявам, но казват от сервиза, че са тампони. Иначе за 10 месеца от както имам колата 3 пъти съм я карал специално да и направят оглед дали няма нещо излезнало като проблем и освен това, като сменях маслото отново им казах да проверят. Преди да замина на дълъг път я водя за преглед, което според мен е задължително, особено, ако е в чужбина.

 

Кардана си го взех стария, така че е в мен. Ето повече снимки.

Attached Files


  • 0

#37 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 29 July 2017 - 16:57

Моя скоро го сваляха заради картера и превантивно го намазаха под маншоните, но не знам дали в каретата превантивно не се слага грес... Новия беше ли гресиран ?


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#38 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Posted 29 July 2017 - 17:14

Моя скоро го сваляха заради картера и превантивно го намазаха под маншоните, но не знам дали в каретата превантивно не се слага грес... Новия беше ли гресиран ?


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg


Новия го видях вече монтиран и не съм обърнал внимание дали има грес.
  • 0

#39 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 30 July 2017 - 08:25

Маншона предпазващ шлиците е здрав и изглеждат наред.

Остава в това каре да е проблема.Предполагам,че е от към раздатката.

Има и вариант както казва колегата да е свалян някога за инспекция или поради някакъв ремонт и да не са го затегнали достатъчно.

На третата снимка карето е доста странно стъпаловидно износено все едно не е лагерувало в "чашката",а направо в корпуса.

В сервиза Ти са я преглеждали за течове и хлабини в окачването както на всякъде.На да ли са са сетили да проверят за луфт в преден и заден кардан,висящ лагер,предни и задни оси и карета.

Презумпцията им е: щом не се оплакваш от нещо значи нямаш проблем с него.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#40 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 30 July 2017 - 09:28

Ок.
Колкото и да търсим обяснение за неприятния инцидент,ясно е че Мерцедес са се изложили!
Тая случка не е само при колегата...
  • 1

#41 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 30 July 2017 - 12:22

Малка подробност: Говорим за кола която е на "грубо" 310 000 километра. 


  • 1

#42 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Posted 30 July 2017 - 14:06

Та какво са 300 хил за премиум клас с един от най-големите дизелови агрегати...



Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#43 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 30 July 2017 - 14:25

Ок.
Колкото и да търсим обяснение за неприятния инцидент,ясно е че Мерцедес са се изложили!
Тая случка не е само при колегата...

Тоше и Ти си в "кюпа" на 4matic-те.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#44 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 30 July 2017 - 16:12

Е като кажете така какво са 300к км за една кола. Все едно прословутите 124-ки пък не са имали подобни проблеми. Все е кола, все е машина, и на много по-малко километри може да измяука нещо. Въпроса е, защо не е хванат проблемът по-рано. Ако няма никаква индикация и внезапно хвръква, тогава е притеснително.

Едит:
А и тука не говорим за двигателя, така че, дали е 6.3 Амг или 200цди, все тая.

Edited by ЦецоКолев, 30 July 2017 - 16:14 .

  • 1

#45 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 30 July 2017 - 16:18

Та какво са 300 хил за премиум клас с един от най-големите дизелови агрегати...

 

 

Момента в който всичко почва да се прецаква едно след друго,а ти си в един омагьосан кръг на скъпи ремонти.Мерцедес,а и не само те,не са това което бяха.Така ще е и за в бъдеще и ще трябва да се примирим с факта.Кофтито е,че допускат все повече такива тежки механични дефекти.


  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users