Предполагам, че повечето собственици на Мерцедес от тези години са добре запознати с неприятната миризма от влагата, която остава по изпарителя. Преди няколко месеца бях пробвал да пръскам от спрейовете за почистване на климатик (май беше на MOTIP) през дупката след филтъра за купето, но нямаше особен ефект. Сега пак започна да ме дразни тази миризма и се чудя по какъв друг начин мога да стигна до изпарителя. Възможно ли е през тръбичката за изтичане на конденза или пък някъде под жабката при пасажера като на това клипче:
https://www.youtube....?v=PJUWN__t5Es?
Попаднах на TSB, в който пише да се направи следната настройка:
Additional Procedures for 211 : Using the instructions below check the 'REHEAT' setting. It should be set to 'Anti-icing' on the 209 and 'Fixed value' on the 211.
Model 211: Control Units -> Air Conditioning -> C-AAC, AAC -+ Control unit adaptations -> Read coding and change if necessary ~ Workshop coding ~ Evaporator-Control (REHEAT mode) ~ Change From "Humidity-dependent (SERIES)" To: "Fixed value"
Какъв би трябвало да е ефектът от нея?
Този пост е редактиран от bronc: 10 юли 2017 - 11:54