Здравейте колеги,
Искам да попитам дали някой е ползвал тази опция, която е налична в някои държави извън БГ.
И ако да - какви са впечатленията?
За съжаление в БГ дори да е инсталиран необходимия хардуер и софтуер, приложението не работи.
Мерси.
Posted 09 July 2017 - 13:33
Здравейте колеги,
Искам да попитам дали някой е ползвал тази опция, която е налична в някои държави извън БГ.
И ако да - какви са впечатленията?
За съжаление в БГ дори да е инсталиран необходимия хардуер и софтуер, приложението не работи.
Мерси.
Posted 09 July 2017 - 17:46
Posted 09 July 2017 - 22:47
И аз съм се интересувал, но отговорът и от Mercedes Me съпорта е отрицателен:
Dear Mr. Bogoev,
Thank you for contacting Mercedes me connect.
Regarding your enquiry about the availability of the Mercedes me Adapter in you country, I have to inform you that unfortunately this service is not available in Bulgaria at this moment. We hope to launch the Mercedes me Adapter services in your country soon.
Should you have any further requirements please do not hesitate to contact us.
Yours sincerely
Angel Daniel Llopis Cocano
Mercedes me connect
Отговорът е получен на 14 Април, явно от тогава няма никакво развитие.
Posted 10 July 2017 - 09:36
Вероятно появата на услугата в БГ е свързана с инвестиции. От Даймлер и от Силвър Стар.
Може би сега е моментът да се постави въпроса на масата, пред СС. Новият собственик на дружеството има интерес да демонстрира активност - мотивацията да се докажеш е най-силна в началото. Какъв по-добър пример за това? Ако Силвър Стар изразят готовност съм сигурен, че Даймлер също ще направят каквото трябва.
Защо не поставим въпроса за обсъждане пред УС?
Edited by valdim, 10 July 2017 - 09:39 .
Posted 11 July 2017 - 04:51
Posted 11 July 2017 - 06:33
Posted 11 July 2017 - 07:54
Според мен ( а и някакъв бегъл спомен, че го бях чувал и от друг човек) тази работа с превеждането и пускането на българския пазар на такива услуги е свързано с ползите. Тоест приходите от продажби на нови автомобили от местния дилър.
Posted 11 July 2017 - 08:37
Ето защо имаме нужда от членове в клуба. С 1000 души се пише писмо и отговора ще е различен, от този с 40.
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Прав си. Мисля да се присъединя - ей сега ще си попълня заявление
Edited by bronc, 11 July 2017 - 08:37 .
Posted 11 July 2017 - 08:52
Аз подкрепям напълно, но не съм запознат със системата детайлно. Ако е само въпрос на локализация, можем и ние да им свършим работата, стига да ни пратят английските детайли, които да се преведат. Това е само в плюс за Мерцедес. Колкото до местния дилър, се държат паралелно в комуникация и това може да се използва за основа на едно отлично ново и устойчиво сътрудничество.
Има ли желаещи, които да оторизираме с иницииране на преговори с Даймлер и СилвърСтар?
Аз съм желаещ и смятам мога да поема комуникацията и с двете страни. Само трябва да ме направите член на клуба.
Но т.к. централата на СС е в София (а аз съм във Варна), може би е добре да се сформира (малък) екип, за да тече по-лесно комуникацията. Или ако е един човек, по-добре да е в София.
Според мен ( а и някакъв бегъл спомен, че го бях чувал и от друг човек) тази работа с превеждането и пускането на българския пазар на такива услуги е свързано с ползите. Тоест приходите от продажби на нови автомобили от местния дилър.
Съгласен съм с колегата. Пускането на услугата е в пряк интерес за дилъра и за Даймлер - имиджов, финансов и т.н. Тая опция (Mercedes connect me) е замислена от Даймлер като сериозен проект и функционалност, и поради тази причина според мен и да предложим съдействие, ако нещо се случи, то ще стане само през/чрез СС. Отговорността е голяма, ползите са големи. А както казва правото "Комуто ползите, нему и тежестите."
Което не пречи ние да подемем инициативата. Но трябва наистина подписка и мотивиране на СС.
Казаното от kdl " това може да се използва за основа на едно отлично ново и устойчиво сътрудничество." e вярно.
Малко повече инфо за опцията - Даймлер са били разработили ап за андроид и айфон, който да осъществява връзката водач-автомобил. Четох мнения на потребители на апа - от Великобритания, Германия и т.н. Противоречиви са - някои се оплакват , други казват ОК е, уау и пр. В момента апа го няма (в Гугъл Плей). Единстеният ап с автор Даймлер е "Mercedes Guides". Интересно защо?
Отговорът на този въпрос е елемент от нашата БГ картинка.
Ето линк към специализирания сайт на приложението - https://me.secure.me...EvZ0FBIS9nQSEh/
Има описание на всички услуги. Прочетох, че чрез адаптер (от магазина на Мерцедес) може да се ползва опцията и от по-стари модели. Nice, huh?
Posted 11 July 2017 - 14:45
Posted 11 July 2017 - 15:51
Има я апликацията, но не се показва за България. Иначе изобщо не е лоша. Аз я пробвах в Германия.
Sent from my SM-G900W8 using Tapatalk
Сигурно е с абонамент...Кви кинти е в Германия?
Posted 11 July 2017 - 15:53
Безплатна е. Част от Mercedes MeСигурно е с абонамент...Кви кинти е в Германия?
Posted 11 July 2017 - 22:09
Тук адаптора се плаща.
Десет пъти говорихме по телефона и така и не казват цената.Да съм пуснел заявка и след доставка ще имам 14 дни да го платя.
Едни казват 100 други 150 паунда.Не са много ама официален представител умишлено не казва цената.
Posted 12 July 2017 - 21:38
Posted 13 July 2017 - 08:54
Гледам пак списъка с държави, където опцията работи. Има с площ долу-горе като на България (Унгария), че и по-малки (Люксембург)... Има и по-на юг от нас - Турция, има ги Китай и САЩ. Няма нито една югоизточна/балканска държава (изкл. Турция)...Значи за Европа не е въпрос на география, на ефект от мащаба, а по-скоро е въпрос на поетапно въвеждане.
Продължавам да твърдя, че сега е момента мениджмънта и собственика на Силвър Стар да покажат, че има разлика спрямо Балкан Стар. А клубът да помага.
Edited by valdim, 13 July 2017 - 09:09 .
0 members, 1 guests, 0 anonymous users