Ами сменил съм ОМВ,ШЕЛ,ЛУК,ПЕТРОЛ,туби...
Сега ползвам ЛукОйл.
Но интересното е че до сега ми се запушваха филтрите само с песъчинки и други механични елементи.
От миналата година есента след един инцидент с гориво на ОМВ,започнах да използвам прибавка КастролTDA и ми направи впечатление че полека-лека в нафтата започнаха да се появяват и едни как да ти го опиша,едни такива гнусотийки като сополчета ама от мазут...
Сменях пластмасови филтърчета на по месец,после на 2 седмици,всяка седмица и накрая ми писна и си карах само на нормален горивен филтър.
ПОсле пък след 200 км каране,сондата се запушваше,помпата не можеше да засмучи нафта,колата изгасваше.Свалях маркуча от помпата,надувах на обратно,закачах,обезвъждушавах и така още 200 км.
След това стана на по 100км,50 км и най-накрая почти всеки ден.
Вчера като свалих резервоара да не ти описвам какво имаше вътре.Около сондата която представлява един щуцер на който от вътрешна страна има цетка,се беше отложила една топка едри боклучета,върху тях по финни и така докато не се беше получила една топка нещо средно между мазут и асфалт.Горивомера беше пълен с тази "гнусотия" на около 20% и затова не ми показваше правилно,а него го бях чистил наесен.
Така че определено не е проблема толкова в песъчинки,колкото в некачествен петролен продукт продаван по бензиностанциите под името ЕВРО Дизел.
Ами сметни,щом като разкачих маркуча от който се засмуква нафта от резервоара а от него капнаха 5 капки,за какво става дума.А вътре имаше 30 литра гориво.Пренудих се да го точа от входа на обратната нафта.
Определено Кастрола си беше свършил работата и беше събрал "боклука" от нафтата.Резервоара от вътре беше като хром-никелов,блестеше като чисто нов.

КОФТИ НАФТА?!
Започната от nido, 20 мар 2007 - 18:42:13
18 мнения по тази тема
#16
Публикувано 25 март 2007 - 20:09
#17
Публикувано 25 март 2007 - 21:58
И аз съм най-доволен от ЛУК. Казвам го с неудоволствие, не обичам руската хватка, но... колата ми върви най-добре. И аз опитвах ЕКО-ЕЛДА, ОМВ, Петрол, Ромпетрол. От няколко месеца не е ясно коя нафта от къде идва, с изключение на Лук. Само не разбрах - Кастолната добавка за добро или за лошо ти повлия.
#18
Публикувано 25 март 2007 - 22:11
Отлична е.Оправи ми един резервоар на ОМВ.Пушеше и нещеше да върви.С нея видимо се подобри работата на мотора.Пробвал съм нафтата на ЛукОйл с и без прибавка и разлика не усещам,докато на други бензиностанции има ефект.
А дали е ми е подействала добре...Хм...ами нали ти казвам,хубаво работи колата,прочисти ми всичко,но всичките лай@на от резервоара които се се отложили по стените ги отмива и почва да ги блъска по филтрите.Гадното беше че свалях резервоара,но пък не съжалявам като видях какво изкарах от там...
А дали е ми е подействала добре...Хм...ами нали ти казвам,хубаво работи колата,прочисти ми всичко,но всичките лай@на от резервоара които се се отложили по стените ги отмива и почва да ги блъска по филтрите.Гадното беше че свалях резервоара,но пък не съжалявам като видях какво изкарах от там...
#19
Публикувано 26 март 2007 - 02:00

Малко по-висок вакум дьржи системата,но това е на 2 микрона филтьр и 2000 оборота на мотора,работим на един филтьр.

Вьрти,сучи.............аз си знам мойто си - слагаш ли добра присадка ти го набива у филтрите,повечето резервоари имат цедка на изходния,на повечето с кофти нафта това го махаме да ни базика нафтата и си го чакам да ми кацне у филтара.Номера е да имаш добри филтри или по-точно добьр модел.
Това може да мине като продьлжение на темата ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ,снимките са от последната лодка която карахме,системата сме я монтирали с брата,проблеми никакви.

.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни