Лилов, сори брато, ама дрънкаш глупости без да си имал досег със 163ка нафта/бензин.
за да накараш дизеловия 163 да върви като бензиновия, трябва да си нон стоп на кикдаун. НОНСТОП! турбо дупката + 2,2Т= трябва да го държиш постоянно в обороти за върви. Знаеш ли какво става с разхода на 400цди на такова каране =23+ литра. знаеш ли какво му се случва с дюзите с гадна нафта (ако попаднеш) ? ЕГР и ТУРБО на 70-100хил км са за ревизия и ремонт.
ВЕРИГАТА !!! да я споменавам ли каква е цифрата за смяна с всичките и компоненти ??
няма по-голямо дърво!
карах и зареждах такова 400цди 2 седмици... неискам да го чувам.
270цди... можеби е ок, аз само съм пробвал... на мен ми е абсурдно кола 2002+г максимална скорост 150км/ч и то ако има вятър. ускорението е трагично. това е камион. единствено ако е за разхода- да. градско софийско. 14-18л.
Не забравяйте че 2,7 и 400 имат и вихрови клапи който се чупят на 300+ хил км.
истината е 55амг.
гори при настъпване градско 25л. жената като го караше =18л. извън града леко каране 100-130км= 11-12л. Нааказване на Кайени с по 250км/ч (ВДИГА ГИ)=27л/100
320 бензин при настъпване град 22л.
430, и500 не съм имал, но съм сигурен че е 1:1 с 55амг. като разход, но не и като вървеж.
Демек ако е бензин, да е най-големия възможен.
М113 мотор е ПЕРФЕКТЕН за газов инжекцион! с метални колектори! на моя не съм сложил, щото не ме бърка да си го карам на бензин.
Нарадвах се на моя и вече го продавам поради ред причини НЕ свързани с колата.
пиши ЛС, ще ти пратя снимки.
ако дизела беше оферта, щях да имам 400цди..
Отделно, на БЕНЗИНА МОЖЕШ да сложиш газ!!
В момента имам и W164 320cdi, е неможеш го сравни с 55мл АМА ПО НИЩО!! ускорение-абсурд за сравнение., разход градско-почти еднакъв.
55 върви от 750оборота до 6000. дизела от 2500 до 4000....