Сервиз Душко кв. Гевгелийски мнениеСервиз
Started by zander75, 20 Jun 2017 - 23:15:58
Сервиз Душко Мнение Гевгелийски Проблем Пура 126
13 replies to this topic
#1
Posted 20 June 2017 - 23:15
Здравейте,
имам проблем с пурата и си търся сервиз.
За момента ми предложиха сервиза на Душко в квартал Гевгелийски. Човекът работел на народни цени, бил много добър и се занимават префимно с Мерцедеси. Дано да е така.
Моля за мнение относно този сервиз.
Поздрави,
М.
имам проблем с пурата и си търся сервиз.
За момента ми предложиха сервиза на Душко в квартал Гевгелийски. Човекът работел на народни цени, бил много добър и се занимават префимно с Мерцедеси. Дано да е така.
Моля за мнение относно този сервиз.
Поздрави,
М.
#2
Posted 21 June 2017 - 09:54
Можеш ли да споделиш повече за проблема, който искаш да разрешиш?
Виждам, че все още никой не е дал мнение за сервиза. Вероятно ще бъде по-лесно за колегите да ти дадат насока ако имат малко повече информация.
Пурата е страхотен автомобил, който заслужава необходимото внимание.
#3
Posted 21 June 2017 - 10:24
Колата е Mercedes W126 420 SEL.
Проблемът е, че колата не иска да запали.
При първото палене уж заработва колата за 2 сек и гасне. И после все само въртя и припуква (опитва се да запали).
Понякога пали, но например с въртене по 30-40 сек на стартер и де чува едно тракане. След като запали на празен ход работои добре, но ако я изфорсирам насича и не вдига над 2500 оборота.
Сменени:
Кабели
Свещи
Филтри - възд. и бенз.
Масло на двиг
Жабата на инжекциона
Искра има, бензин има... Помпите се чуват ясно, следователно не е от релето на помпите.
Пробвах с други;
Компютър
Бобина
И пак на пали...
Проблемът е, че колата не иска да запали.
При първото палене уж заработва колата за 2 сек и гасне. И после все само въртя и припуква (опитва се да запали).
Понякога пали, но например с въртене по 30-40 сек на стартер и де чува едно тракане. След като запали на празен ход работои добре, но ако я изфорсирам насича и не вдига над 2500 оборота.
Сменени:
Кабели
Свещи
Филтри - възд. и бенз.
Масло на двиг
Жабата на инжекциона
Искра има, бензин има... Помпите се чуват ясно, следователно не е от релето на помпите.
Пробвах с други;
Компютър
Бобина
И пак на пали...
#4
Posted 21 June 2017 - 14:12
Пропуснах да добавя, че пробвах с друга капачка и палец и пак не запали. Върти и леко припалва...
#5
Posted 21 June 2017 - 14:46
Преди години ползвах услугите му. Човекът си свърши перфектно работата.
#6
Posted 21 June 2017 - 15:16
За пурата имам майстор, работил в гаража на НСО, познава ги до най-малкия детайл, както и 124-ка, 190-ка. Работи срещу стадион Славия, не всеки ден и по различно време. Ако искаш координати, ще пратя на лично.
#7
Posted 21 June 2017 - 16:42
Да. Ако ти е удобно ще те помоля да ми ги изпратиш. Ако Душко не помогне, ще я закарам при твоя човек.
#8
Posted 21 June 2017 - 17:09
Абе не е нужно да ходиш никъде изкарай датчика на вала от компютъра и го замери с мултиметър просто съм убеден почти ,че е той за мен. Или налягането на помпите бензиновите също пуска тези майтапи.
Почни подред
-проверка дюзи/инжектори виж дали има постоянен приток защото регулатора може да е заминал макар ,че не мисля
-горивния филтър как е
-настройката на делкото/искрата
Това е късмет.
Attached Files
#9
Posted 21 June 2017 - 19:51
Ванюша,
колата е с настроен цикъл при Васко от Люлин (вече в Красна Поляна). Бенз филтър е нов. Тогава ми каза, че имам и дюзи за смяна. С отверка в ухото ги провери.
Ако ми говориш за датчика на коляновия вал съм го замерил и е в норма (да живее yotube). Колата е седяла и е възможно да има утайка в резервоара. Вчера се опитах да сваля помпите и акумулаторния клапан при помпите и като шурна бензина целия мириша още. Дрехите нямат отмирисване, лошото е, че и пералнята мирише... иначе имам горивни помпи на Бош и клапан на Бош от друга кола пак 4.2. Предадох се просто. И накрая проблемът ще се окаже от това, но здраве да е. Събота я задърпвам натам.
колата е с настроен цикъл при Васко от Люлин (вече в Красна Поляна). Бенз филтър е нов. Тогава ми каза, че имам и дюзи за смяна. С отверка в ухото ги провери.
Ако ми говориш за датчика на коляновия вал съм го замерил и е в норма (да живее yotube). Колата е седяла и е възможно да има утайка в резервоара. Вчера се опитах да сваля помпите и акумулаторния клапан при помпите и като шурна бензина целия мириша още. Дрехите нямат отмирисване, лошото е, че и пералнята мирише... иначе имам горивни помпи на Бош и клапан на Бош от друга кола пак 4.2. Предадох се просто. И накрая проблемът ще се окаже от това, но здраве да е. Събота я задърпвам натам.
#10
Posted 29 June 2017 - 17:52
Услугите на сервиза на Душко ползвах преди 2 години по препоръка от форума. Ояли са се хората - няма да ходя повече там. Един лентов кабел за еърбег (не работеше клаксонът) не можаха да сменят и даже изхвърлили този, който бях дал за смяна (2ра употреба от морга, на вид читав). Според мен въобще не са се занимавали.
#11
Posted 01 July 2017 - 12:21
Аз си взех колата вчера.
Но не съм се занимавал да я пробвам дали пали. Тези дни ще пиша допълнително.
Но ми взеха учудващо малко пари.
Но не съм се занимавал да я пробвам дали пали. Тези дни ще пиша допълнително.
Но ми взеха учудващо малко пари.
#12
Posted 02 July 2017 - 23:28
Днес я поразходих пурата и нямам проблеми с паленето за сега. Карам я с добавка на Pro Tec за почистване на бензиновите пътища и дюзите.
#13
Posted 31 October 2017 - 19:40
Дайте координати къде мога да си направя диагностика в Люлин, Красна поляна, Гевгелийски...
#14
Posted 01 November 2017 - 07:22
Дайте координати къде мога да си направя диагностика в Люлин, Красна поляна, Гевгелийски...
Елбатрон https://www.google.b....2768777?hl=en
Also tagged with one or more of these keywords: Сервиз, Душко, Мнение, Гевгелийски, Проблем, Пура, 126
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users