Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Свирене


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 16 юни 2017 - 17:55

Здравейте

Имам следния проблем. Когато завивам в най крайно положение на волана се чува едно свирене и колата потреперва. Незнам как да го опиша, но има и е доста трудно при такива маневри. Освен това незнам дали има връска, но когато минавам от първа предавка на втора и след това на трета колата бутва леко напред. Ще трябва да я водя на ремонт това е ясно, но искам да знам поне за какво става на въпрос.


  • 0

#2 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 19 юни 2017 - 08:58

Свиренето ти е от рейката. Виж дали имаш хидравлично масло :)


  • 0

#3 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 19 юни 2017 - 10:09

Аз не бих заключил така бързо от какво - може да се окаже че колата на колегата няма рейка :)

E250 TD има и 124 и 210.


  • 0

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2017 - 11:00

Прочетох заглавието и се зарадвах а то....пак за коли си говориме ц.ц.ц.

Този звук (свиренето) може да е от намаляла хидравлична течност ,клапан на помпата или от самата хидравлична помпа.

Ако звука е само ,когато задържиш волана в крайно положение (а не през времето в което навиваш волана) ,то проблема не е сериозен ,а ти спри да го държиш в крайното положение с 1см няма да спечелиш много ,но можеш да изгубиш. 

Като цяло ,ако хората не въртяха волана на едно място и не го напъваха до крайна степен: цялата хидравлична система щеше да живее по-дълго ,но е факт че много хора управляват колите грешно и когато достигнат до нашите ръце е вече късно :(


  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#5 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 19 юни 2017 - 17:30

Свиренето ти е от рейката. Виж дали имаш хидравлично масло :)

 

Колега не съм запознат много по колите но къде се намира тази рейка?


  • 0

#6 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 19 юни 2017 - 17:32

Прочетох заглавието и се зарадвах а то....пак за коли си говориме ц.ц.ц.

Този звук (свиренето) може да е от намаляла хидравлична течност ,клапан на помпата или от самата хидравлична помпа.

Ако звука е само ,когато задържиш волана в крайно положение (а не през времето в което навиваш волана) ,то проблема не е сериозен ,а ти спри да го държиш в крайното положение с 1см няма да спечелиш много ,но можеш да изгубиш. 

Като цяло ,ако хората не въртяха волана на едно място и не го напъваха до крайна степен: цялата хидравлична система щеше да живее по-дълго ,но е факт че много хора управляват колите грешно и когато достигнат до нашите ръце е вече късно :(

 

Никога не въртя волана в крайно положение за да завивам. Освен ако не се налага. Мерси за съвета ще проверя течноста и помпата.


  • 0

#7 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 21 юни 2017 - 18:51

Покарах колата още доста и установих че свири или по скоро вие когато карам малко по бързо в завой. На колата и е сменяна хидравличната помпа но не с нова а втора рака. Ако е от самата помпа може ли да се ремонтира?


  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юни 2017 - 08:13

Е ти ме уби ,щом в движение с по-висока скорост вие ,значи няма нищо общо с кормилната уредба. Как са ти лагерите ,да не е някой лагер на главина да вие и ма ли разлика в ляв и десен завой?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 22 юни 2017 - 12:58

И при ляв и десен вие. Но не много силно.
  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 юни 2017 - 13:02

Като вдигнеш колелото на крик и завъртиш се чува ако е лагер или нещо по спирачната система.
  • 0

#11 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 22 юни 2017 - 14:46

Мерси ще го пробвам.
  • 0

#12 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 22 юни 2017 - 16:41

Като вдигнеш колелото на крик и завъртиш се чува ако е лагер или нещо по спирачната система.

Лагер на главина на W202 не се чуваше при въртене с ръка. За сметка на това, докато се движиш с 50 км/ч и завиеш леко наляво започваше да вие.

Но пък щом при завой и наляво и надясно свири, може би ще се чуе на ръка. 

Пиши да кажеш какво се е оказало :)


Този пост е редактиран от vmvelev: 22 юни 2017 - 16:43

  • 0

#13 DakaGang

DakaGang

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    Mercedes E250 TD TurboDiesel

Публикувано 22 юни 2017 - 18:29

Значи ето какво направих днес покарах около час. Изключих климатроника и започнах да карам абе навартях около 20 км и не чух нищо. Като го включих и направих един 90 градусов завой го кух пак.Май е от климатроника. Ще покарам още утре да съм сигурен.


  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 юни 2017 - 19:22

Лагер на главина на W202 не се чуваше при въртене с ръка. За сметка на това, докато се движиш с 50 км/ч и завиеш леко наляво започваше да вие.
Но пък щом при завой и наляво и надясно свири, може би ще се чуе на ръка. 
Пиши да кажеш какво се е оказало :)

Зависи колко е шумно на около :)
То май моторчето на парното свири...ама не е сигурно...
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни