Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

мини Чат Тема за CLK (W208 & W209)колко гори, как вози, ала бала, лаф да върви :)


  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#16 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 22 May 2017 - 21:26

е то това е ясно но ако има пари амг
но инт се няма ли опасност на двигателя
ще трябва ли нещо да се прави по двигателя

Всичко зависи какво искаш да постигнеш. Колкото повече мощност искаш толкова повече пари трябва да вкараш. И накрая набиваш едни пари като за истинско АМГ а даже не върви колкото АМГ.


  • 0

#17 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 22 May 2017 - 22:44

е то това е ясно но ако има пари амг
но инт се няма ли опасност на двигателя
ще трябва ли нещо да се прави по двигателя

 

Няма какво да се прави по двигателя! Компресора можеш да си го караш и на задната седалка в найлон. Или в краен случай в багажника. Качваш се и караш. Тя колата ще надуши, че вече е с компресор и ще стане бегачка сама.

 

Хайде стига с несериозните писаници (че и те мързи да изписваш думите до край) - в другата ти тема 20кс. ти бяха предостатъчни, че и 600 лева ти се видяха много за тунинг.

Сега - турбиниране на V6?!


Edited by Praetorian, 22 May 2017 - 22:45 .

  • 5

#18 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 23 May 2017 - 19:54

Цялостно обслужване: около 350лв части и труд, без смяна на масло на скоростна кутия.
Относно БМВ, въобще не се впрягай, бмв-истите се интересуват от дрифт и ръчкане.
Карай си CLK-ато и не се занимавай с глупости.
  • 0

#19 Aleks h.

Aleks h.

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Posts:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Clk 200k 2000 godina

Posted 23 May 2017 - 23:08

Кви глупости говоря сериозно
Интересувам се зада питам... пак и 600 лева не са много да и вдигна конете
Просто колегата по горе ми даде линк от каде да си взема шаибата на коляновия вал
Но цената беше кам 800£ това не си струва
За това казах че е доста скъпо не за 600 лева

Edited by Aleks h., 23 May 2017 - 23:09 .

  • 0

#20 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Posted 24 May 2017 - 12:31

Аз не мисля, че има какво да се обсъжда... Явно колегата Алекс не ги разбира особено нещата и не разбира какви глупости говори.

Ще го напиша само веднъж, надявайки се да ме разбереш, Алекс.

 

CLK 200K - CLK240

163кс - 170кс

0-100км/ч:

9.2сек - 9.3сек

1796см- 2597см3

1540кг - 1575кг

Въртящ момент:

240 Нм/3500 об/мин - 240 Нм/4500 об/мин

 

Това са едни сурови данни, по които може да се ориентираш. Ако искаш малък разход и г/д същата мощност, взимай 200К. Ако искаш в баира да ускоряваш без проблем и разхода не е проблем, взимай 240.

Твърдиш, че парите не са проблем - взимай си тогава V6 (CLK 240) и не се занимавай с повече глупости. Сложи му там една права тръба отзад да квичи като прасе и точка. Но пък ако си изцяло за дрифт, тунинг и т.н. и искаш и евтини части и всичко такова, по-добре се ориентирай към форум на една друга известна немска марка и си купи една кола за 1500 лв и почвай да я правиш, слагай и големи турбини и не знам си какви още глупости. Ако продължаваш в същия дух, хората ще започнат да не те взимат на сериозно и никой няма да иска да ти помага.

УСПЕХ!

 

За пореден път искам да кажа, че мненията ти са написани крайно неграмотно и ще е много хубаво да си ги четеш отново и отново преди да публикуваш каквото и да е.


  • 0

#21 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 24 May 2017 - 20:48

Малкия ми брат се надъхва на тези CLK-та, кефят го много на визия. Обаче до колкото го познавам обича да го вози мекичко колата. Аз колкото CLK-та съм пробвал от тези и от по-новите все ми изглежда да возят твърдо, но мисля съм се качвал само на такива със спортния вариант на окачването(avangard) мисля че бяха. На елеганс как е возията спрямо е-класа?


  • 0

#22 r1der

r1der

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОфия
  • Автомобил:
    W209 V8

Posted 24 May 2017 - 21:56

Със Е класа няма как да се сравнява, особено тези с регулеруемото окачване... разликата е от земята до небето. Моята е варианта елеганс В209 но мисля че е сваляна освен ако V8 модела не излиза с по-различно окачване. Често я паркирам до една W209 авангард 270цди и моята е доста по ниска особено отзад. Колата определено не впечатлява с возия, особено по малките неравности си набива, и други колеги са се оплаквали. При по големи неравности вози като лодка, не се усещат много но леки неравности, цепнатини на пътя, малки дупки и т.н. се усещат твърдо.

В завоите не е толкова стабилна, като цяло идеята на колата а и на мерцедес е комфорт, поне за мен. Ако ти се дава газ по завои, искаш да усещаш колата като спортна си купи бмв. Точно заради това и аз съм се ориентирал към 645...


  • 0

#23 Aleks h.

Aleks h.

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Posts:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Clk 200k 2000 godina

Posted 24 May 2017 - 23:25

Хахаха аз имам цлк 200к 192 коня
Но проблема ми е че не харесвам звука
240 ми харесва звука на 6така,
Но 200к е по силна на хартия
0-100км/ч: 8.4сек
И затова попитах може ли да му се сложи турбо и компресор
Както и да е...
  • 0

#24 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,378 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 24 May 2017 - 23:34

Хахаха аз имам цлк 200к 192 коня
Но проблема ми е че не харесвам звука
240 ми харесва звука на 6така,
Но 200к е по силна на хартия
0-100км/ч: 8.4сек
И затова попитах може ли да му се сложи турбо и компресор
Както и да е...

Мога ли да те попитам на колко години си?

Аз си мисля , че още нямаш нужните години за книШка.

Ако бъркам поправи ме


  • 0

#25 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Posted 25 May 2017 - 00:09

CLK = C class, да не забравявме все пак, че окачването им е 1 към 1.

CLK и със спортно окачване, като го качиш на 15ки, вози перфектно :)


  • 0

#26 Boche

Boche

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    Clk320 / W208

Posted 25 May 2017 - 03:24

Малкия ми брат се надъхва на тези CLK-та, кефят го много на визия. Обаче до колкото го познавам обича да го вози мекичко колата. Аз колкото CLK-та съм пробвал от тези и от по-новите все ми изглежда да возят твърдо, но мисля съм се качвал само на такива със спортния вариант на окачването(avangard) мисля че бяха. На елеганс как е возията спрямо е-класа?


Здравей колега.Колата ми е Авангард и искам да ти кажа,че возията и е много добра е да наистина е малко по твърдо окачването,нооо в завойте е невероятно стабилна.Имах w203 също авангард и мога да кажа ,че возията на Clk-то е в пъти по добра от на C-класата.Не съм си го и помислял че по спортната кола в случая Clk ще вози по меко и комфортно.Визията на колата наистина е малко остаряла,нооо все пак се бенц и насладата от шофирането е пълна :)
  • 0

#27 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 25 May 2017 - 08:22

Ако ти се дава газ по завои, искаш да усещаш колата като спортна си купи бмв. Точно заради това и аз съм се ориентирал към 645...

И аз обичам да давам газ по завои, но брата има други изисквания на него му трябва пенсионерска кола за не много пари ама очиларката му била грозна :D Та си хареса много CLK 208 ама не го е пробвал и иска да го вози като очиларка.

 

Относно спортното усещане на БМВ-тата - като фен на марката и бивш собственик твърдя, че според мен идва от взаимодействието на волана с рейката и цялата кормилна уредба. Към 6-та серия обаче нямам добри чувства, няма такава каруца просто и се чупи на поразия.

 

Ако не си пробвал може да пробваш CL или CLS при тях смея да твърдя го има това спортно усещане. А издръжката на CL w216 няма да е по-скъпа от шестицата, единствено първоначалната цена е доста по-висока.

Поздрави и съжалявам ако съм кривнал от темата :)


  • 0

#28 Aleks h.

Aleks h.

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Posts:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Clk 200k 2000 godina

Posted 25 May 2017 - 10:06

24 съм от 3 години карам цлк 200к 192
Имам книшка не се безпокой
  • 0

#29 Aleks h.

Aleks h.

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Posts:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Clk 200k 2000 godina

Posted 25 May 2017 - 10:16

Вие май не ме разбирате какво искам да ви кажа
Цлк 200к 192
Силна е но 240 е 6 цилиндров
И на хартия 200к е по бърза
Но май ще премина на 430
Има звук и яко ускорение
Жалко че не успях да източа информация от вас но нищо
  • 0

#30 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 25 May 2017 - 10:26

Vonko, избери тема, в която да преместя офтопика ;)


  • 2

Audi_A4_avatar.gif





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users