Аз не мисля, че има какво да се обсъжда... Явно колегата Алекс не ги разбира особено нещата и не разбира какви глупости говори.
Ще го напиша само веднъж, надявайки се да ме разбереш, Алекс.
CLK 200K - CLK240
163кс - 170кс
0-100км/ч:
9.2сек - 9.3сек
1796см3 - 2597см3
1540кг - 1575кг
Въртящ момент:
240 Нм/3500 об/мин - 240 Нм/4500 об/мин
Това са едни сурови данни, по които може да се ориентираш. Ако искаш малък разход и г/д същата мощност, взимай 200К. Ако искаш в баира да ускоряваш без проблем и разхода не е проблем, взимай 240.
Твърдиш, че парите не са проблем - взимай си тогава V6 (CLK 240) и не се занимавай с повече глупости. Сложи му там една права тръба отзад да квичи като прасе и точка. Но пък ако си изцяло за дрифт, тунинг и т.н. и искаш и евтини части и всичко такова, по-добре се ориентирай към форум на една друга известна немска марка и си купи една кола за 1500 лв и почвай да я правиш, слагай и големи турбини и не знам си какви още глупости. Ако продължаваш в същия дух, хората ще започнат да не те взимат на сериозно и никой няма да иска да ти помага.
УСПЕХ!
За пореден път искам да кажа, че мненията ти са написани крайно неграмотно и ще е много хубаво да си ги четеш отново и отново преди да публикуваш каквото и да е.