мини Чат Тема за CLK (W208 & W209)колко гори, как вози, ала бала, лаф да върви :)
Started by Aleks h., 21 May 2017 - 12:16:59
79 replies to this topic
#1
Posted 21 May 2017 - 12:16
Колеги кажете как да вдигна малко кончета на моито цлк 200к фейс е 192 коня е
Има тук едни само ме дразнят с тези бмв 325 и един 528
На хартия конете са едни и сащи но на моя цлк кобиците са малко и малко ме претеснява
Има тук едни само ме дразнят с тези бмв 325 и един 528
На хартия конете са едни и сащи но на моя цлк кобиците са малко и малко ме претеснява
#2
Posted 21 May 2017 - 12:31
Колеги кажете как да вдигна малко кончета на моито цлк 200к фейс е 192 коня е
Има тук едни само ме дразнят с тези бмв 325 и един 528
На хартия конете са едни и сащи но на моя цлк кобиците са малко и малко ме претеснява
Ползва ли търсачката?
Във форума имаше писано поне за една 202ка, едно ЦЛК, които бяха с двигател като твоя и бяха минали сериозни интервенции.
Ако наистина ти се занимава търси по-малка шайба за компресора и по-голяма шайба за колянов вал. Доста сме писали във форума. За около 600 лева труд и части можеш да качиш до към 50 к.с. и 80нМ. Отворен въпрос е, дали в допълнение ще трябва да сменяш интеркуулер и дали ще трябва да препрограмираш ЕКУ-то.
Но като цяло стандартните Мерцедеси не са коли за дразнене по светофари. Мощни коли са, но не са спортни коли.
Даже и тези с БМВ 325, 528 да ги парираш, послед идват 540 и М-ките.
#3
Posted 21 May 2017 - 13:42
Те затова има АМГ-та. Да си бе взел CLK55 АМГ нямаше да те е страх.
#4
Posted 21 May 2017 - 22:41
Xaxaxa 4 пъти е по скъпо по принцип искам до 20 коня да и вдигна ми е достатачно
#5
Posted 21 May 2017 - 22:48
А такмо се сетих на цлк то 208 купе
Може ли да се смени на фара прозореца
Да сложа прозерачни
Може ли да се смени на фара прозореца
Да сложа прозерачни
#6
Posted 21 May 2017 - 23:03
Преместих постовете тук, понеже първоначалната тема е за направени неща, а не за общи въпроси.
Тази ми се стори най-удачна.
темите с конете, твоя работа.
фаровете... можеш, но ако си със заводски ксенон, не е никак добра идея.
#7
Posted 22 May 2017 - 10:51
Блг...
Това значи че ше се постая само с кончетата
От каде мога да си взема малка шаиба за компресора или по голяма шайба на коляновия вал
Това значи че ше се постая само с кончетата
От каде мога да си взема малка шаиба за компресора или по голяма шайба на коляновия вал
#8
Posted 22 May 2017 - 12:04
В магазина нема ли
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Posted 22 May 2017 - 16:11
има но оригиналния размер
#10
Posted 22 May 2017 - 16:14
исксми се по голям двигател на бенз с ръчни скорости цлк 240 е на добра цена
може ли да му се сложи турбо или компресор на този двигател
може ли да му се сложи турбо или компресор на този двигател
#11
Posted 22 May 2017 - 17:33
Ако имаш пари всичко може.
#12
Posted 22 May 2017 - 17:34
http://www.ebay.co.u...IAAAOSw8lBTpKmh
Ето поръчвай.
http://www.ebay.co.u...AsOFrBBoGHBZJEQ
Ето ти цял кит.
#13
Posted 22 May 2017 - 19:53
блг ролката на компресора го поръчах но тва другото е тварде скапо но нищо блг се пак
Edited by Aleks h., 22 May 2017 - 19:53 .
#14
Posted 22 May 2017 - 19:57
е то това е ясно но ако има пари амг
но инт се няма ли опасност на двигателя
ще трябва ли нещо да се прави по двигателя
но инт се няма ли опасност на двигателя
ще трябва ли нещо да се прави по двигателя
Edited by Aleks h., 22 May 2017 - 19:57 .
#15
Posted 22 May 2017 - 21:15
АМГ да гори кат дизел и да върви повече нема. Конете искат сено, дори при дизела, ако не караш кат благородна девственица, разхода няма да е различен от бензина. Личен опит от мен може да четеш из форума. Мойта печка не връща нафта, яде според десния крак, а моя тежи, пътувам доста, старая се да спазвам правилника, но имам един от най-високите разходи. Ако искаш да върви спри да гледаш колко харчи, натисни газта и я дръж натисната дълго време, с галене не става.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users