Някаква идея колко би ми струвала смяната на тази гарнитура? И трябва ли да се свалядвигателя за да се смени?
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/3f82f351de64ddfc1aeeba4e04371c75?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Избор на CLS ? Мнения по конкретна обява?
Started by uponone, 22 May 2017 - 14:22:45
400 replies to this topic
#331
Posted 23 August 2018 - 11:28
#332
Posted 23 August 2018 - 12:13
Nikola49, от разказа ти със срещата с "канадеца" оставам с впечатление че това не е твоята кола,
Аз също не бих я купил, колкото и продавача да ми прожектира розови приказки за нея.
Надявам се че благодарение на прочетеното във форума вече си компетентен една идея повече от
търговците на коли и веднага ще усещаш когато започнат да ти говорят разни врели-некипели.
Имай търпение, ще се появи и "твоят" CLS на пазара.
#333
Posted 23 August 2018 - 17:23
Кът са тея перфектни ЦЛС-и
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Особено за къси пари
#334
Posted 23 August 2018 - 20:10
Аз останах с впечатление че Nikola49 е склонен да даде не малко пари за CLS от това поколение,
така че има право да избира.
#335
Posted 23 August 2018 - 20:52
Някаква идея колко би ми струвала смяната на тази гарнитура? И трябва ли да се свалядвигателя за да се смени?
Това не е ауди.
Ако ще го правиш, прави ги и двете страни. Оригинални гарнитури са ти около 70-80 лева. След това и маркучите за картерните газове, те може и НЕоригинални, 50-тина лева. За труд: според майстора.
#336
Posted 23 August 2018 - 21:01
Николай ела да видиш моят утре прецени си,нямам проблем с колелата на вала,сменил съм платка на 7 г троника,при мен проблема е външни драскотини,ако си сериозен може да коментираме колата,провери си я в сервиз виж за какво става на въпрос,гарантирам че е по хубава от тия които гледаш.
#337
Posted 26 August 2018 - 20:55
Канадската няма проблеми, само компресора на еърматика трябва да се рециклира. Майстора видя омасляването и според него даже няма теч, а просто мотора не е мит дълго време. Не намерих ръжди никъде. За втори път- мисля че това е колата. Собственика пое някои забележки+рециклаж на компресора и ще ги оправи до другата седмица. Чакаме да излезе решението от автомобилна администрация че колата може да се движи в Европа и си стискаме ръцете.
Edited by Nikola49, 26 August 2018 - 21:08 .
#338
Posted 27 August 2018 - 10:57
Според мен, най-разумно е да му приспаднеш цената от отстраняването на забележките и да си ремонтираш с твои ресурси. Иначе рискуваш закърпване и доста по-скъп ремонт, особено при сложни системи. Да е нещо, което иска просто смяна на някой малък компонент, как да е, ама... рециклиране на въздушно ми е доста рисково.
#339
Posted 27 August 2018 - 13:00
няма проблеми, само компресора на еърматика трябва да се рециклира.
Да се рециклира кое точно.?
Ново реле за 30лв, смяна гумичките и профилактика на нагнетателното буталце за 50лв,
пренавиване на ел бубината за 70лв или напръскване с контактен спрей на буксите за 7лв.
Само за справка: напълно рециклиран компресор=350лв, нов компресор=700лв.
Майстора видя омасляването и според него даже няма теч, а просто мотора не е мит дълго време.
М113 си тече от няколко места (явно още не си прочел страниците за течове на масло от М113 във форума) ,
нищо притеснително и скъпо струващо. По притеснително ми звучи мнението на майстора ти, то ако само с
едно миене се оправяха нещата ехеее...
Чакаме да излезе решението от автомобилна администрация
Това ми се струва че ще е най трудната част от заверата.
Успех.
#340
Posted 27 August 2018 - 14:23
Тъй като никой не отговори на въпроса ти,с риск някой да ме посочи за луд и да пише че на него му е струвало 50лв.работата с частите ще ти кажа на мен колко ми е струвало.Някаква идея колко би ми струвала смяната на тази гарнитура? И трябва ли да се свалядвигателя за да се смени?
Сервиз#1
SL-гарнитури(не е упомената марка) 64лв.два бр.,уплътнение 6лв.бернер 6лв.,уплътнение 11лв.работа 60лв.
147лв.общо
Сервиз#2
Е-клас Erling гарнитури 57.14лв.Erling гарнитура 4.07лв.Erling уплътнение 26.81лв.
Работа по капаци клапани 135лв.Работа по теч от тяло маслен филтър 135лв.
Общо 358.02лв.
#341
Posted 27 August 2018 - 14:54
Никой не му обясни, че американските/канадските коли са по-евтини с причина нали?
#343
Posted 27 August 2018 - 15:35
Рециклиране на компресор 150лв с шест месеца гаранция,ако не ме лъже паметта.Нов 580лв само че не знам колко му е гаранцията.Цени вабонти.
В автомобилна администрация май се и плащат едни 100лв, след техно теста и преди ходенето в кат.
В автомобилна администрация май се и плащат едни 100лв, след техно теста и преди ходенето в кат.
Edited by mimo160, 27 August 2018 - 15:38 .
#344
Posted 27 August 2018 - 16:03
Компресора вече е рециклиран в Smatic напълно, с гаранция 6 или 12 месеца не разбрах точно.Всичко останало са козметични забележки и сменяне на крушки. Не се притеснявам.
Vencislav не каза че ще се оправи с миене, а че не е теч. Но дори и да има ме успокои, както и вие, че не е нищо сериозно и скъпо.
Благодаря за цените daimler1.
Vonko обясни ми, моля те
Edited by Nikola49, 27 August 2018 - 16:11 .
#345
Posted 27 August 2018 - 16:33
Айде за да не ти остане мнението плява, пак, осветли ни-каква е причината (честно, не знаех че има такава)?
До колкото знам, при трите немски премиум марки за колите за щатите и канада се използват по-некачествени интериорни материали. Лично съм се убедил в това за ауди а6 4G, с близки нива на оборудване, пробвах една от Канада и после една от Германия, имаше доста сериозна разлика в пластмаси, кожи и т.н. После говорих и с един пич, който вкарва коли от Германия и от Калифорния и ми го обясни това.
А кой знае какво още е правено по-евтино, което е по-критично от допира на пластмасата.
Edited by vonko1988, 27 August 2018 - 16:35 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users