Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

автоматик хидротрансформатор скоростна кутия S211 E270 Придърпване

  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#31 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 22 September 2017 - 12:14

Моя боб показва омасляване на платката(електрониката)от продължителното високо налягане при високата скорост...примерно :)
  • 0

#32 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
Garage View Garage

Posted 02 October 2017 - 09:32

Здравейте,

 

Да дам update по темата.

 

Рециклирах хидротрансформатора и проблема изчезна. Сега колата върви значително по-добре. Преди имах чувството че в някои моменти върви на полусъединител и няма мощност. Единствено ми се струва че понякога по-рязко сменя предавките, но не е неприятно.

За рециклирането ми взеха 500 лв., отделно смених масло и филтри на двигател и кутия и засега нещата изглеждат ОК. 

 

Нещо това придъпване, за което писах по-горе почва да ме дразни. Получава се единствено при ниска скорост като най-силно се усеща при превключване от първа на втора. По-скоро бих казал че се усеща като "приритвне" при смяната на предавка и то при нормално ускорение, при по-динамично или Kickdown не се усеща. Някак си самата смяна на скоростите е "по-твърда".

 

Според вас от какво може да се получава? "Мозък" както е писал бай Васо по-горе или самата кутия?


  • 0

#33 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
Garage View Garage

Posted 05 October 2017 - 16:36

Никой не позна фирмата (може би и аз съм дал заблуждаваща информация по-горе). Оказа се че е MiD Auto и са дали 12м. гаранция.


  • 1

#34 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 20 November 2017 - 16:38

Никой не позна фирмата (може би и аз съм дал заблуждаваща информация по-горе). Оказа се че е MiD Auto и са дали 12м. гаранция.


Да,това е сервиза на Цанко и Марияна,а защо се казва MiD хич хабер си нямам :)
  • 0

#35 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Posted 28 May 2018 - 18:18

Нещо това придъпване, за което писах по-горе почва да ме дразни. Получава се единствено при ниска скорост като най-силно се усеща при превключване от първа на втора. По-скоро бих казал че се усеща като "приритвне" при смяната на предавка и то при нормално ускорение, при по-динамично или Kickdown не се усеща. Някак си самата смяна на скоростите е "по-твърда".

 

Според вас от какво може да се получава? "Мозък" както е писал бай Васо по-горе или самата кутия?

Здравей, колега, оправи ли придърпването? При топъл или студен мотор е по - осезаемо?


  • 0

#36 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
Garage View Garage

Posted 31 May 2018 - 11:11

Не съм се занимавал повече с него. Колата си върви добре и няма драми. Най-много да направя една ревизия и на скоростната кутия при следващата смяна на маслото и ще е пушка.
  • 0

#37 sixb0nes

sixb0nes

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI W203

Posted 19 May 2019 - 20:22

Не съм се занимавал повече с него. Колата си върви добре и няма драми. Най-много да направя една ревизия и на скоростната кутия при следващата смяна на маслото и ще е пушка.

Колко км измина вече и как са скоростите?


  • 0

#38 baimangalk

baimangalk

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:Pleven
  • Автомобил:
    Mercedes e250 w124 1994
    Mercedes w124 1991

Posted 20 May 2019 - 13:32

Нещо това придъпване, за което писах по-горе почва да ме дразни. Получава се единствено при ниска скорост като най-силно се усеща при превключване от първа на втора. По-скоро бих казал че се усеща като "приритвне" при смяната на предавка и то при нормално ускорение, при по-динамично или Kickdown не се усеща. Някак си самата смяна на скоростите е "по-твърда".

Според вас от какво може да се получава? "Мозък" както е писал бай Васо по-горе или самата кутия?

Здравей колега, аз имам същия проблем на скоростите както си описал, та мисълта ми е дали си оправил проблема какво точно си правил и всичко свързано?
Благодаря ти предварително!!!

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0

#39 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 23 January 2020 - 12:19

 Здравейте!

Да споделя и моя опит по темата. Преди около 2 години имах проблем с ХДП-то. Колата е w210 320 бензин V6 на газ. По класически начин придърпваше при каране нагоре по наклон с ниска скорост. След рестарт на адаптациите на АСК-то като че ли стана по-добре, но все пак реших да смена ХДП-то. Смених го с рециклирано от МиД Авто Варна. Цената беше около 500лв. като дадох старото. Смених и маслото, цялото, с филтъра. Минал съм около 100 000 с рециклираното ХДП.  Сега пак имам проблем, който е доста вероятно пак да идва от ХДП-то. Проблемът с каране по наклон с ниска скорост го няма, но като карам между 1500 и 2000 оборота, колата придърпва и стрелката на оборотомера пропада. Моля, ако някой има друга идея от ккаво може да е, да пише. Тези дни ще я закарам на Стар диагностика, ще рестартирам пак адаптациите, а маслото е на 30 000км.

Благодаря!


  • 0

#40 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 23 January 2020 - 18:02

Пробвай със смяна на локъп соленоида. Когато той не може да даде достатъчно налягане се получава това плаване в оборотите.


  • 1

#41 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 23 January 2020 - 18:29

Пробвай със смяна на локъп соленоида. Когато той не може да даде достатъчно налягане се получава това плаване в оборотите.

Точно така!
Има компоненти които задължително се сменят и преглеждат при ремонт на АСК.
Хидротрансформатора не е всичко.
Освен смяна на клапаните се гледа и мозъка в какво състояние е.
  • 0

#42 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 24 January 2020 - 08:53

Благодаря за отговорите! Тогава смених само хидротрансформатора. Кутията никога не е била ремонтирана. Този соленоид предполагам е на платката (мозъка). Понеже там са няколко такива, можете ли да ме ориентирате кой точно играе тази роля на lock up? Предполам и след смяна ще трябва и нещо като адаптация? Утре се надявам да вържем Стар диагностиката и се надявам да покаже проблема. Ако можете да ми препоръчате и правилния диагностицик за моя проблем в Пловдив, ще ви бъда благодарен.

 

Attached Files


  • 0

#43 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 24 January 2020 - 09:52

Погледни тази тема.
Има и препратка към "Сонакс".
http://forums.mbclub...леноид-на-7226/
  • 0

#44 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 24 January 2020 - 11:02

По принцип ,ако нещо не се обърка ,другата седмица мисля и аз да предприема процедурата по смяната на lock up клапана,обаче никъде не намирам информация на колко нютон метра се затяга мозъка на скоростите при монтажа.За картера имам някакъв спомен че беше 8 нютона,ама и това ми е малко мътно и несигурно.Ако някой знае ще се радвам да сподели.
  • 0

#45 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 24 January 2020 - 11:14

Аз от тук бях гледал за въртящия момент ( май бях и сравнявал с други източници че са верни стойностите).

Attached Files


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: автоматик, хидротрансформатор, скоростна кутия, S211, E270, Придърпване

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users