Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270
Started by Flameff, 16 May 2017 - 10:25:00
автоматик хидротрансформатор скоростна кутия S211 E270 Придърпване
60 replies to this topic
#31
Posted 22 September 2017 - 12:14
Моя боб показва омасляване на платката(електрониката)от продължителното високо налягане при високата скорост...примерно
#32
Posted 02 October 2017 - 09:32
Здравейте,
Да дам update по темата.
Рециклирах хидротрансформатора и проблема изчезна. Сега колата върви значително по-добре. Преди имах чувството че в някои моменти върви на полусъединител и няма мощност. Единствено ми се струва че понякога по-рязко сменя предавките, но не е неприятно.
За рециклирането ми взеха 500 лв., отделно смених масло и филтри на двигател и кутия и засега нещата изглеждат ОК.
Нещо това придъпване, за което писах по-горе почва да ме дразни. Получава се единствено при ниска скорост като най-силно се усеща при превключване от първа на втора. По-скоро бих казал че се усеща като "приритвне" при смяната на предавка и то при нормално ускорение, при по-динамично или Kickdown не се усеща. Някак си самата смяна на скоростите е "по-твърда".
Според вас от какво може да се получава? "Мозък" както е писал бай Васо по-горе или самата кутия?
#33
Posted 05 October 2017 - 16:36
Никой не позна фирмата (може би и аз съм дал заблуждаваща информация по-горе). Оказа се че е MiD Auto и са дали 12м. гаранция.
#34
Posted 20 November 2017 - 16:38
Никой не позна фирмата (може би и аз съм дал заблуждаваща информация по-горе). Оказа се че е MiD Auto и са дали 12м. гаранция.
Да,това е сервиза на Цанко и Марияна,а защо се казва MiD хич хабер си нямам
#35
Posted 28 May 2018 - 18:18
Нещо това придъпване, за което писах по-горе почва да ме дразни. Получава се единствено при ниска скорост като най-силно се усеща при превключване от първа на втора. По-скоро бих казал че се усеща като "приритвне" при смяната на предавка и то при нормално ускорение, при по-динамично или Kickdown не се усеща. Някак си самата смяна на скоростите е "по-твърда".
Според вас от какво може да се получава? "Мозък" както е писал бай Васо по-горе или самата кутия?
Здравей, колега, оправи ли придърпването? При топъл или студен мотор е по - осезаемо?
#36
Posted 31 May 2018 - 11:11
Не съм се занимавал повече с него. Колата си върви добре и няма драми. Най-много да направя една ревизия и на скоростната кутия при следващата смяна на маслото и ще е пушка.
#37
Posted 19 May 2019 - 20:22
Не съм се занимавал повече с него. Колата си върви добре и няма драми. Най-много да направя една ревизия и на скоростната кутия при следващата смяна на маслото и ще е пушка.
Колко км измина вече и как са скоростите?
#38
Posted 20 May 2019 - 13:32
Здравей колега, аз имам същия проблем на скоростите както си описал, та мисълта ми е дали си оправил проблема какво точно си правил и всичко свързано?Нещо това придъпване, за което писах по-горе почва да ме дразни. Получава се единствено при ниска скорост като най-силно се усеща при превключване от първа на втора. По-скоро бих казал че се усеща като "приритвне" при смяната на предавка и то при нормално ускорение, при по-динамично или Kickdown не се усеща. Някак си самата смяна на скоростите е "по-твърда".
Според вас от какво може да се получава? "Мозък" както е писал бай Васо по-горе или самата кутия?
Благодаря ти предварително!!!
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
#39
Posted 23 January 2020 - 12:19
Здравейте!
Да споделя и моя опит по темата. Преди около 2 години имах проблем с ХДП-то. Колата е w210 320 бензин V6 на газ. По класически начин придърпваше при каране нагоре по наклон с ниска скорост. След рестарт на адаптациите на АСК-то като че ли стана по-добре, но все пак реших да смена ХДП-то. Смених го с рециклирано от МиД Авто Варна. Цената беше около 500лв. като дадох старото. Смених и маслото, цялото, с филтъра. Минал съм около 100 000 с рециклираното ХДП. Сега пак имам проблем, който е доста вероятно пак да идва от ХДП-то. Проблемът с каране по наклон с ниска скорост го няма, но като карам между 1500 и 2000 оборота, колата придърпва и стрелката на оборотомера пропада. Моля, ако някой има друга идея от ккаво може да е, да пише. Тези дни ще я закарам на Стар диагностика, ще рестартирам пак адаптациите, а маслото е на 30 000км.
Благодаря!
#40
Posted 23 January 2020 - 18:02
Пробвай със смяна на локъп соленоида. Когато той не може да даде достатъчно налягане се получава това плаване в оборотите.
#41
Posted 23 January 2020 - 18:29
Точно така!Пробвай със смяна на локъп соленоида. Когато той не може да даде достатъчно налягане се получава това плаване в оборотите.
Има компоненти които задължително се сменят и преглеждат при ремонт на АСК.
Хидротрансформатора не е всичко.
Освен смяна на клапаните се гледа и мозъка в какво състояние е.
#42
Posted 24 January 2020 - 08:53
Благодаря за отговорите! Тогава смених само хидротрансформатора. Кутията никога не е била ремонтирана. Този соленоид предполагам е на платката (мозъка). Понеже там са няколко такива, можете ли да ме ориентирате кой точно играе тази роля на lock up? Предполам и след смяна ще трябва и нещо като адаптация? Утре се надявам да вържем Стар диагностиката и се надявам да покаже проблема. Ако можете да ми препоръчате и правилния диагностицик за моя проблем в Пловдив, ще ви бъда благодарен.
Attached Files
#43
Posted 24 January 2020 - 09:52
#44
Posted 24 January 2020 - 11:02
По принцип ,ако нещо не се обърка ,другата седмица мисля и аз да предприема процедурата по смяната на lock up клапана,обаче никъде не намирам информация на колко нютон метра се затяга мозъка на скоростите при монтажа.За картера имам някакъв спомен че беше 8 нютона,ама и това ми е малко мътно и несигурно.Ако някой знае ще се радвам да сподели.
#45
Posted 24 January 2020 - 11:14
Аз от тук бях гледал за въртящия момент ( май бях и сравнявал с други източници че са верни стойностите).
Attached Files
Also tagged with one or more of these keywords: автоматик, хидротрансформатор, скоростна кутия, S211, E270, Придърпване
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users