Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270
Started by Flameff, 16 May 2017 - 10:25:00
автоматик хидротрансформатор скоростна кутия S211 E270 Придърпване
60 replies to this topic
#1
Posted 16 May 2017 - 10:25
Здравейте колеги,
От няколко дена насам се появи едно придърпване в колата при движение между 40-60 и 60-80км/ч. По-силно изразено е когато колата е под "товар" (разбирайте изкачване). Проблемът се усеща най-силно при леко ускорение и равномерно подаване на газ. При спускане, каране по инерция, по-агресивно ускорение или kick down всичко е ОК.
Вчера докато изкачвах баира по бул. "Драган Цанков" в посока кръговото с бул. "Пейо Яворов" при леко подаване на газ, колата започна да сеца като автомобил с ръчни скорости, на който е пуснат съединителят и не се подава достатъчно газ. Като настъпих малко повече педала на газта нещата се оправиха.
Закарах я при майстора и Стар диагностиката не отчете никакви проблеми по двигател и трансмисия. Според него най-вероятно съм за смяна/рециклиране на хидротрансформатор.
Скоростната кутия е обслужена преди около 40к км., като е направена промивка с чисто ново оригинално масло каквото е дадено по спецификация.
Във форума видях няколко теми за подобни проблеми като основното мнение клони около проблем с хидротрансформатора. Честно казано не ми се вярва че само смяна на масло ще оправи нещата. Което ме навежда на следните въпроси:
1. Освен хидротрансформатор какво друго може да причинява проблема?
2. Кое е по-добро - рециклиране или взимане на хидротрансформатор втора употреба? Нов предполагам ще е доста скъпо.
3. Колко спешно следва да се отстрани проблема?
4. Рециклирането/смяната на хидротрансформатора обвързана ли е със смяна на масло и филтри? Т.е. дали да завъртя маслото и ако проблема остане тогава да правя хидротрансформатора?
Моля да споделите вашите мнения и опит.
Благодаря предварително,
Пламен
#2
Posted 28 May 2017 - 08:35
Имах почти същия проблем на С292. Стар диагностиката също не отчете нищо, но се оказа, че има нова версия на софтуера на мотора. Смениха я за около 15 минути и сега има огромна разлика. Но автомобила е гаранционен и няма как да си измислят ненужни ремонти.
#3
Posted 28 May 2017 - 09:31
Ако говориш за GLE купе, там кутията е съвсем друга.
#4
Posted 28 May 2017 - 13:31
Ако говориш за GLE купе, там кутията е съвсем друга.
Да, за него говоря. Може би си прав. Споделих моя опит.
#5
Posted 28 May 2017 - 19:33
2. Кое е по-добро - рециклиране или взимане на хидротрансформатор втора употреба? Нов предполагам ще е доста скъпо.3. Колко спешно следва да се отстрани проблема?
2. Май е една и съща работа, но като че ли рециклиране е по-добре. До колкото знам рециклираните карат около 60к километра.
3. Сравнително спешно че може да счупиш механиката на кутията и тогава си ебало мамата....
#6
Posted 28 May 2017 - 19:42
Новото оригинално най-вероятно си е старо рециклирано от производителя.
Да сменя се маслото след смяна на хидротрансформатор. Също така се правят едни адаптации.
В българия не знам колко добре ги балансират след рециклиране.
#7
Posted 28 May 2017 - 19:47
Реших да мина на варианта с рециклиране. Там ми дават и 6 или 12 месеца гаранция, просто не слушах внимателно. Доколкото разбрах, рециклирането се прави във Варна и вече говорих с няколко човека, които са много доволни.
Един познат ми каза, че е карал неговият ML 280, година и половина така, но мен ме дразни, а и се притеснявам да не направя по-голяма беля, така че утре влиза в бокса.
Sent from my Lenovo B6000-HV using Tapatalk
Един познат ми каза, че е карал неговият ML 280, година и половина така, но мен ме дразни, а и се притеснявам да не направя по-голяма беля, така че утре влиза в бокса.
Sent from my Lenovo B6000-HV using Tapatalk
#8
Posted 28 May 2017 - 19:51
Да споделя моя опит. Симптомите бяха същите. Даже на темпомат с 80км./ч. При дори леко изкачване се чуваше и дрънчене. Характерен признак е ако на темпомат с тази скорост играе стрелката на оборотомера. Аз рециклирах хидротрансформатор на БМВ 730д тук - http://recro.eu/en/ някъде около 700 лева ми излезе заедно с изпращането по TNT до Латвия и обратно. Като добавиш и масло, филтър и труда ако не сваляш кутията сам отиваш на около 1000. Аз изпратих торк-а там защото ми дадоха гаранция 6-м без значение кой, къде и как го монтира. Тукашните сервизи или отказваха да де заемат с рециклажа или не даваха гаранция за конкретния хидротрансформатор. Иначе комуникацията беше по мейл съвсел нормално се отнесоха хората.... Кофти е, че пътя с ремонта и връщането е около 14 - 16 дни.
Дано съм помогнал, успех!!!
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Дано съм помогнал, успех!!!
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
#9
Posted 28 May 2017 - 20:43
#10
Posted 28 May 2017 - 21:17
2. Май е една и съща работа, но като че ли рециклиране е по-добре. До колкото знам рециклираните карат около 60к километра.
3. Сравнително спешно че може да счупиш механиката на кутията и тогава си ебало мамата....
Ако е вярно за 60к км, които са просто нищо, най-добре нов торк. Някой имал ли е подобен опит?
#11
Posted 28 May 2017 - 21:52
Няма такива филми с 60 000 км.!
Рециклирания торк или който както му казва си е нов!При добре направена работа надживява колата!Цанко Докторов ги "прави".Има връзка в Германия,където ги рециклират.Може и тук да е направил нещо но не ми се вярва.Не мога и да го отрека.Жена му е много пробивна!
Рециклирания торк или който както му казва си е нов!При добре направена работа надживява колата!Цанко Докторов ги "прави".Има връзка в Германия,където ги рециклират.Може и тук да е направил нещо но не ми се вярва.Не мога и да го отрека.Жена му е много пробивна!
#12
Posted 28 May 2017 - 22:23
Абе те и мерцедес ги продават рециклирани. Не виждам какъв е проблема ако е кадърно направен.
#13
Posted 28 May 2017 - 23:06
...Жена му е много пробивна!
Това звучи двусмислено
Той ги прави, има машина, няма връзки в Германия, нито в Хондурас, но напоследък има доста рекламации...
Явно от оборот го докарва.
#14
Posted 29 May 2017 - 09:29
Турбини, турбини, турбини, верно е ЦДИ много ги съсипва.
1. Освен хидротрансформатор какво друго може да причинява проблема?
Симптомите обаче сочат и за проблем в горната част на мозъка. Не е лошо преди да бутнете кутията да пробвате и с друг здрав мозък.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Posted 29 May 2017 - 09:40
Приятелю,точно в Германия ги пращаше преди осем години!И точно жена му е връзката,защото тя се занимава с авточасти от средата на 90-те,много преди да направи сервиз!За Хондурас не съм чувал!Това звучи двусмислено
Той ги прави, има машина, няма връзки в Германия, нито в Хондурас, но напоследък има доста рекламации...
Явно от оборот го докарва.
Also tagged with one or more of these keywords: автоматик, хидротрансформатор, скоростна кутия, S211, E270, Придърпване
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users