Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Безсмислена инвестиция? (CAI, K&N, свещи)


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Публикувано 04 май 2017 - 12:13

Автомобилът е Мерцедес SLK R170 200k, 192. Бензин/газ

Спортен K&N филтър.
-Чета,че скапвали дебитомера заради смазката по самия филтър ?

Иридиеви свещи.
-Има ли смисъл или да бъдат обикновени ?

 

Cold Air Intake ? Какво представлява това и защо се прави? Също така нужно ли е ако има кулер ?

Ще работи ли по-добре автомобила и ще се усеща ли по-добре с някое/всички тези неща ?

Нямам оплаквания от вървенето и работата на двигателя, просто не съм сменял тези консумативи и искам мнение.
На студен двигател ми се струва леко нестабилен в ниските на бензин...че дори и на газ, но е почти неосезаемо..ама аз си го усещам.
Също така си мисля, че би трябвало да е пъргав в ниските обороти. Споделете мнение и някоя идея.

Четох и за ролките на двг или компресора, но си е сериозна инвестиция, която не си заслужава в моя случай,та...всичко останало е добре дошло.

 


  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2017 - 12:26

Свещите за твоята кола са IFR6D10, заслушава се да се сменят.

К&N панелен можеш да сложиш, нищо няма да се прецака, дебитомера е на 3 километра разстояние от филтъра. Почва да звучи готино. Разлика във вървенето е субективна преценка.

CAI : не искам да се изразявам крайно, но е глупости за нормална кола.

 

От свещите и филтъра, ще има разлика.

Колата ти е пъргава в ниските така или иначе. 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Публикувано 04 май 2017 - 12:36

А какво представлява CAI ?
  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2017 - 12:46

На твоята ще е някаква такава цигания, въпреки, че на снимките е 163к.с. М111
 
227263d1236934870-m111-cold-air-intake-c
 
226970d1236745983-m111-cold-air-intake-c
 
226671d1236593393-m111-cold-air-intake-c
 
135512d1185057143-supercharger-air-intak 135707d1185227391-cold-air-box-cold-air-

Прикачен файл  Cold Air Box stage #3 upgrade 004.jpg   27,79K   2 Брой сваляния
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 04 май 2017 - 13:19

Иридиевите свещи са ти задължителни за газ. Бях пускал снимки тук - след 60000 км на газ бяха в перфектно състояние и можеха още да се карат. т.е. даже може да ти излязат и по- на сметка от нормалните.

 

КН филтър освен звук друго няма да ти даде. В тубата имаше дино тестове с/без филтър. По спомен даваше около 3-4к.с. на мощен автомобил.

 

Ролките за компресора са много хубаво нещо и силно препоръчвам. Това ще го усетиш най-много. Даже и на газ.

Имах и знам какво е, а като й се нарадвах я продадох за 90% от парите й.

 

Този двигател е достатъчно пъргав в ниските. Още ми липсва тръгването от място.


  • 0

#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 04 май 2017 - 14:28

За K&N филтъра имаше един подробен тест спонсориран от форум и ентусиасти, изцяло независим, обясняваха че освен звука, разликата която получаваш във въздушен поток е първите 3-4 хил. км. След това ако не почистиш и смажеш филтъра наново, дори има по-лоша пропускливост от хубавите хартиени филтри.

Избора е твой дали ще дадеш 300+ лева за филтър и препарати за поддръжката му и дали ще ти се занимава всеки няколко месеца да го чистиш или просто ще си караш с качествени хартиени което прави около 10тина смени на филтър в тези пари или изминати 100 000км.


  • 0


#7 kar4ooo

kar4ooo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    SLK r170

Публикувано 04 май 2017 - 17:23

А за ролките трябва и ремап и друг ремък? И за моя май не е на компресора ами на вала ?
  • 0
Таван на SLK ми е в багажника.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни