Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дуовентил?


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 май 2017 - 17:51

Днес забелязах, че задните духалки (и на колонките и между седалките) духат яко горещо докато предните са пуснати да духат студено. Ударих един бърз гугъл и останах с впечатлението, че това е често срещан проблем на дуовентила,който регулира предна/задна зона на климатроника. Преди да тръгна да човъркам и да го сменям, има ли как да проверя дали наистина проблемът е в него? Има ли как да се оправи или да поръчвам нов?

 

А аз се чудя защо в колата не може да стане хладно.. :)


Този пост е редактиран от bronc: 01 май 2017 - 17:52

  • 0

#2 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 01 май 2017 - 21:26

Стар диагнозата го хваща

Изпратено от моят GT-P5200 с помощта на Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 02 май 2017 - 11:58

Не бързай да човъркаш колата, а виж, дали ще се повтори.

 

При мен веднъж се беше получило подобно нещо (на кола 2011 година) - отляво духа студено, отдясно - топло.

Повече не е е появявало и се сетих за това, чак, когато ти видях поста.

 

С две думи - може да мине и от само себе си.


  • 0

#4 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 05 май 2017 - 05:29

От минимум до максимум и обратно от копчетата също помага. Понякога.


  • 0

#5 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 05 май 2017 - 06:28

Продължаваше да го прави, така че поръчах нов - 28 паунда от дилър на Мерцедес в UK.


  • 0

#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 22 май 2017 - 08:41

Продължаваше да го прави, така че поръчах нов - 28 паунда от дилър на Мерцедес в UK.

 

Не е лоша идея да си купиш и щипките под кората под чистачките... Аз мисля че имам няколко останали, ако го закъсаш, че събота/неделя ако се хванеш да го правиш нямат намиране :D


  • 0


#7 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 22 май 2017 - 09:15

Още не съм стигнал до там, че ме мързи, ама скоро трябва.. :) Ти твоите от къде си ги взел? Силвър стар ми бяха казали с поръчка, Ивайджет не помня.


  • 0

#8 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 22 май 2017 - 10:25

От Ивайджет ги бях купувал, трябва да ги изровя... ама съм сигурен че имам поне тези големите които са под кората, малките в края може и да съм ги използвал че те стават и при подкалниците иначе бяха на поръчка и си ги чаках преди 4 години съм ги купувал сигурно. :D


  • 0


#9 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 01 юли 2017 - 21:18

Най-накрая го смених, ама не знам защо реших да го правя в най-горещия ден :) Добре, че ми дойде акъла след 20 минути на слънцето и се скрих в подземния гараж. Отне ми около 3-4 часа като половината време се занимавах с корите, щипките и чистачките и как да си сложа телефона, че да ми свети без да пада в двигателя :) Самата смяна не беше много трудна с подходящите инструменти. Проблемът се оправи, но за съжаление, понеже съм много прилежен и реших да си торк-на чистачките с динамометричния ключ до 30nm както бях видял в един pdf от WIS, който в последствие се оказа за w220.. счупих резбата на едното рамо - после видях, че за w211 трябва до 18nm. За моя радост, цените на целия механизъм 2ра ръка е доста приемлива (20-30 евро в eBay.de), така че сега ще сменям и това.. поне ще ми остане резервен мотор за чистачките. А, и успях да счупя две от щипките на кората :) 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни