Първо отиди и се бръкни в джоба в магазин за авточасти и си вземи двате гарнитурки за маслоохладителя и третата за под корпуса на масления филтър ,също и тази малката за датчика отдолу под тях на блока (над ролката на оптегача) и туба течна гарнитура или силикон топлоустойчв.После миеш хубаво двигателя и му поразхвърляй корите от горе,за да ти се отвори по широчко място свали бобините и почваш.Махаш двата капака от лявата и дясната глава за картерната вентилация (горните капаци ,дето са върху капаците на клапаните),внимавай с маркучите ,че ако са много стари се чупят направо (а не късат)и те са 20-та лева ,ако се стигне до смяна.Почистваш ги хубаво отвътре и прокарваш дупките да може да минават газовете,мажеш силикон и ги монтираш (за там е силикона ,нямат гарнитура).След това трябва разглабяне на маслоохладителя и корпуса на масления филтър.Там може да развиеш охладителя от корпуса и после и после обаче трябва да извадиш и масления филтър и вътре с камък 46 от голямо гедоре се развива гайката на дъното на филтъра и там е третата гарнитура,сглобяваш леко и внимателно и преминаваш на датчика който е на два болта отдолу на блока над ролката (вижда се на клипа и съм сигурен че сега от там ти е теча даже,там най прясно се вижда сега омасляването,другото ми се вижда като от стари течове).
Този мотор се слави като лейка и всичко започва горе от вентилацията ,от вън гледаш маркуч добър дебел ,а вътре дупката по малка от бургия 2-ка и кат запуши двете дупчета на дата маркуча и почва да дига налягането (третия е с добър диаметър на дупката ,ама не стига) и избива от всички слаби места опоменати по горе,та накрая се стига и до гарнитурите на капаците на клапаните ,е накрая и те протичат и почва да капе по колекторите и познай какво се случва в купето като пуснеш парното.
Ако си за смяна на маско е тогава е момента,защото от топлоохладителя като цепнеш изтичат двестатина грама,от масления филтър и там трябва да дръпнеш горе долу толко и от датчика на блока педесетина грама и за това тази процедура на смяна на маслото е най добре ,точиш го, работиш си и после наливаш новото и си караш с чист и сух двигател.
Дано съм бил полезен.