Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов генерален представител на Мерцедес в България


  • Please log in to reply
58 мнения по тази тема

#46 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 21 април 2017 - 08:44

Ясно.. и на мен ми се стори странно, че някой тепърва ще инвестира в сгради и т.н. Дано да си променят ценовата политика за части и качеството на работа. За второто определено ще са нужни промени в персонала както каза и Bokouser.

Sent from my XT1562 using Tapatalk

 

Едва ли. Нямат причина да го правят, нямат и конкуренция. Така или иначе нямам намерение скоро да стъпвам там. И такива дилъри ме отказват да си купя чисто нова кола, независимо с какви финанси разполагам. Бих предпочел 4-5 годишен екземпляр, който да си подържам при "гаражния" майстор, който работи добре, само за да избегна великия официален сервиз.

 

П.С. Този проблем не е само при Мерцедес. Но пък БМВ са много напред в това отношение и само заради това могат да те спечелят за нова кола. Влизал съм им 3 пъти в официалния сервиз, 1 път с моя 2 пъти с чужди коли и отношението няма нищо общо и цената за предглед беше 3 пъти по-ниска.


  • 0

#47 aspet

aspet

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 118 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor, 2000
    S500 W220, 2003

Публикувано 21 април 2017 - 09:13

Относно ценовата политика за резервни части и ремонти, според мен няма да има голяма разлика. Дано да греша. Но на различни вносители, представители и т.н. всъщност това им е основния бизнес (печалба), независимо от бранша. Голямата разлика би била в качеството на услугата. 


  • 0

#48 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2017 - 09:24

...П.С. Този проблем не е само при Мерцедес. Но пък БМВ са много напред в това отношение и само заради това могат да те спечелят за нова кола. Влизал съм им 3 пъти в официалния сервиз, 1 път с моя 2 пъти с чужди коли и отношението няма нищо общо и цената за предглед беше 3 пъти по-ниска.

За 50лв. ли правеха прегледи в Бавария (Камор)? Не помня да е имало такъв период :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#49 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 21 април 2017 - 09:26

Навремето като вземахме една е46 на братовчеда точно толкова взеха и прегледа беше уникално добър издадоха цял чаршаф със забележките на колата официално подпечатан

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#50 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 21 април 2017 - 09:34

Едва ли. Нямат причина да го правят, нямат и конкуренция. Така или иначе нямам намерение скоро да стъпвам там. И такива дилъри ме отказват да си купя чисто нова кола, независимо с какви финанси разполагам. Бих предпочел 4-5 годишен екземпляр, който да си подържам при "гаражния" майстор, който работи добре, само за да избегна великия официален сервиз.

 

П.С. Този проблем не е само при Мерцедес. Но пък БМВ са много напред в това отношение и само заради това могат да те спечелят за нова кола. Влизал съм им 3 пъти в официалния сервиз, 1 път с моя 2 пъти с чужди коли и отношението няма нищо общо и цената за предглед беше 3 пъти по-ниска.

Много си прав, ще дам съвсем пресен показателен пример. Отдавана съдействам на моя близка и през няколко години и помагам при избора и съответно и конфигурирам SUV висок клас, жената разбираемо е технически не чак толкова запозната. Сега дойде време за нов SUV и аз я посъветвах за GLE Cоupe (макар и да не е баш SUV). Обаче тя е настроена супер отрицателно към БС точно заради отношението им (по принцип фирмата има парк от различни марки) и за това от там не иска да вземе кола и в момента съм в контакт с Мото Пфое за Range Rover Sport или Velar.

Така, че за продажбите се оказва че и дилърът е важен. 


  • 0

#51 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 21 април 2017 - 09:48

Освен, че стават собственици на сградите от фирмата са заявили, че ще строят и нов сервизен център и шоурум.


  • 0

#52 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 21 април 2017 - 10:02

Ами някаква конкуренция има, но явно е само привидна - Ивайджет продават на цени 1:1 с БС, Евростарс също. Същевременно има няколко дилъра на Мерцедес в UK, които продават части в eBay и са значително по-евтини.. но там явно има нормална конкуренция

 

Между другото, имах късмета да си купя чрез познат едни части на цената, на която ги вземат от Даймлер - като сравних с цената, която ми бяха дали по телефона - надценката беше 100%. 


  • 0

#53 galeon_ruse

galeon_ruse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLE 350d Coupe 4Matic 2016
    GLC 220d Coupe 4Matic 2017
    Mercedes-Benz Actros 18.440
    MAN TGS 18.420 2009
    VOLVO FM 2001
    Nissan Navara D40
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2017 - 10:16

Миналата седмица разговарях с дилърна Балкан Стар. от който съм купувал няколко автомобила. Според думите му хората са същите, само фирмата е нова и не е забатачена във финансови проблеми. Прати ми ценова листа за това, което ме интересуваше - сменено е само логото и името на фирмата. Разлика в цените няма.

 

По отношение на сервиза, последните години купувах автомобили от Балкан стар, а ги обслужваха гаранционно Евро стар - Русе. Допреди около 4 години обслужването беше отвратително. Сега съм с по-добри впечатления. Включително за сервиз А на GLE coupe ми дадоха доста по-добра оферта от "гаражен" сервиз. Не че не съм имал и отрицателни емоции, но като цяло има повишение в нивото на обслужване.

 

Евро стар никога не са били дилър на Даймлер, във връзка с описаното в предни постове. Бяха дилър на Балкан стар. Искал съм им оферти за нови автомобили и вместо да получа отстъпка (закупувал съм от тях преди), получавах надценка от обявения ценоразпис. Както Балкан стар, така и Евро стар имаха един основен проблем - не си спазваха сроковете на доставка. Случвало ми се е нов автомобил да закъснява 2 месеца.


  • 0

#54 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 21 април 2017 - 10:43

Мислех, че Евро старс работят директно с Даймлер.


  • 0

#55 vasvvv

vasvvv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124
    W124
    W202
    W203
    W204

Публикувано 21 април 2017 - 17:53

За леки автомобили имам много лошо мнение за тях,даже след едно мое официално оплакване,  един от приемчиците го освободиха от работа.Предполагам , че моят случай  е бил капката която е преляла чашата ,но случая беше потресаващ.При товарните слаучаят е съвсем различен.Ползваме този сервиз от години и за нови и за автомобили с изтекли гаранции и най-отговорно мога да кажа,че намам забележки,както откъм отношение така и откъм професионализъм.


  • 0

#56 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 21 април 2017 - 20:20

Цените могат само да се вдигат, не могат да падат. Качеството на обслужване и отношението се подобряват рязко всеки път когато настойчиво го изисквате.


  • 0

#57 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 21 април 2017 - 21:30

И това нормално ли е? Значи аз мога да го изям веднъж или повече, а ако искам случайно добро отношение или качествена услуга трябва изрично да си ги изискам, щото по дифолт не ми се полага?
Не е сериозно.
  • 0

#58 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 21 април 2017 - 22:56

Полагат ти се разбира се, просто когато и ако има нередности или не ти харесва тона и държането е много по добре да го сведеш до знанието на следващия началник в дългата редица от отговорници отколкото да го таиш. Ако се разчита само на съвестта и възпитанието на наемни работници без контрол, далеч не се стига. Само с говорене по форуми а мълчане в Балкан Стар също не става.


  • 0

#59 galeon_ruse

galeon_ruse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLE 350d Coupe 4Matic 2016
    GLC 220d Coupe 4Matic 2017
    Mercedes-Benz Actros 18.440
    MAN TGS 18.420 2009
    VOLVO FM 2001
    Nissan Navara D40
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 май 2017 - 10:13

Мислех, че Евро старс работят директно с Даймлер.

 

Преди няколко дни ходих в сервиза им за гаранционен проблем. Обясниха ми, че ако се наложи ремонт и смяна на части ще се забавят, т.к. още нямали договор със Силвър Стар. За щастие се наложи само да ми ъпдейтнат софтуера на мотора.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни