Това не го знаех. Сега като им видях сайта вярно са станали само сервиз. Иначе помня предишните години когато BMW организираха BMW Premium Selection изложението. Имаха доста различни вносители според различните региони в страната.
Нов генерален представител на Мерцедес в България
Started by bronc, 03 Apr 2017 - 06:06:32
58 replies to this topic
#16
Posted 03 April 2017 - 13:27
#17
Posted 03 April 2017 - 13:46
Е то за Мерцедеси и Ратола внасят и Евро Стар също... като съм питал в Германия кой какъв е, ми отговориха, че Daimler имат два вида представителство, като в България няма ексклузивитет и могет да бъдат колкото желаят, стига да поискат и да покрият изискванията. Със сигурност знам, че коли купени от Балкан Стар са били обслужвани гаранционно в Евро Стар и обратното - т.е. и двете компании бяха официални представители и поемаха гаранционни ремонти независимо от къде е купен автомобила. Ратола май работят само с Брабуси... но имат доста свестен сервиз и предлагат не по-малко оригинални части за Мерцедес. От там съм купувал дискове и накладки и съм правил диагностика.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#18
Posted 03 April 2017 - 14:29
на база информацията от илииката предлагам мб клуб бг да стане дилърство на мерцедес бенц
#19
Posted 03 April 2017 - 15:09
Ratola, не знам как работят сега, но преди години карах един служебен Rexton 2.9тд с добрите и лошите му страни, няма да коментирам колата... Но сервиза беше доста зле! Влиза за гаранционно обслужване на масла, пускат ти фактура по спомен за 600+ лева, при което нещо не се усещаше добре. На една от поредните смени се разписах с перманентен маркер на филтрите, когато колата излезе "готова" викнах приемчика да погледнем заедно под капака и филтрите си бяха старите (- Ама, ние сега ги нямахме, ела след 2 дни ще ти ги сменим...). Друг случай в техния сервиз, след второто обслужване почнаха трудно да влизат скоростите, след мрънкане от моя страна известно време и дори някакви връзки ми казаха докарай колата... Чакам си аз в чакалнята, при което свалиха скоростната кутия от друга джипка, сложиха я на служебката и ми я върнаха (предполагам така и моята кутия е започнала да сменя лошо, защото симптомите се появиха след обслужване).
#20
Posted 03 April 2017 - 15:59
Ratola, не знам как работят сега, но преди години карах един служебен Rexton 2.9тд с добрите и лошите му страни, няма да коментирам колата... Но сервиза беше доста зле! Влиза за гаранционно обслужване на масла, пускат ти фактура по спомен за 600+ лева, при което нещо не се усещаше добре. На една от поредните смени се разписах с перманентен маркер на филтрите, когато колата излезе "готова" викнах приемчика да погледнем заедно под капака и филтрите си бяха старите (- Ама, ние сега ги нямахме, ела след 2 дни ще ти ги сменим...). Друг случай в техния сервиз, след второто обслужване почнаха трудно да влизат скоростите, след мрънкане от моя страна известно време и дори някакви връзки ми казаха докарай колата... Чакам си аз в чакалнята, при което свалиха скоростната кутия от друга джипка, сложиха я на служебката и ми я върнаха (предполагам така и моята кутия е започнала да сменя лошо, защото симптомите се появиха след обслужване).
Рециклирана ск.кутия с гаранция се оказа кутия втора ръка от морга с гаранция .... какво плащаш - какво ти продават - без коментар
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Posted 03 April 2017 - 16:24
кой ти го каза това? дай да проверим.
#22
Posted 03 April 2017 - 16:50
Не говорим за рециклирана, а гаранционна смяна (пари не съм давал нито лични нито фирмени, за разлика от обслужванията които така и не се правеха както трябва а се плащаше като за масло за AMG...), скоростите бяха ръчни, не автоматик.
Няма какво да проверяваме, действието се развива 2006-2009 година когато карах колата (в даден момент прекъснахме гаранцията), правеха се брутални измами на гърба на клиента, дали вътрешно в сервиза или беше фирмена политика не знам и не мога да коментирам. Тогава познавах бащата на шефката, та това ме спря от доста скандали и оправяха свинщините си когато ги хвана в крачка, да де обаче не трябва да стават така нещата когато си купиш нова кола независимо дали е за 18-30-50 или 200 хил. лева.
#23
Posted 03 April 2017 - 21:17
В повечето големи сервизи е така. Причините са много, дали заради трудния контрол на много персонал, дали заради това, че не се плаща добре или друго не знам. Дефицит на кадри има навсякъде, но темата е дълга и в друга посока.
Скоро имах близка среща и със сервиза на Мото Пфое за една служебна кола и останах жестоко разочарован.
За това като правя нещо по моята предпочитам сервиз, където виждам какво се случва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Скоро имах близка среща и със сервиза на Мото Пфое за една служебна кола и останах жестоко разочарован.
За това като правя нещо по моята предпочитам сервиз, където виждам какво се случва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#24
Posted 03 April 2017 - 23:03
Не помня кой се похвали, че в Балкан стар на мергела не му монтирали правилно решетката.
Та това е една причина независимо от банковата си сметка никога да не си купя чисто нова кола. По-скоро ще взема 3-4 годишна да си я правя при моя майстор, дето всичките супер механици на Балкан Стар ще ги сложи в малкия си джоб.
И в София има поне 10 такива "гаражни" майстори както обичат да ги наричат от БС или малки сервизчета, които работят в пъти по-професионално от тях.
#25
Posted 03 April 2017 - 23:34
Основният проблем със сервизите е доверието, а по една или друга причина много хора са загубили такова към фирмените сервизи. Голяма част от хората предпочитат да ползват "гаражния" майстор, на когото вярват, отколкото "професионалните" услуги на "истинските сервизи" където всъщност единственото професионално нещо са цените и техниката, с коята половината персонал не може да работи адекватно.
Така че чакаме да видим новият генерален представител как ще се представи :-)
Така че чакаме да видим новият генерален представител как ще се представи :-)
#26
Posted 04 April 2017 - 07:51
не забравяй и обученията на техниците и опитът който имат
#27
Posted 04 April 2017 - 08:05
Точно, най-важно е доверието първо дали ще те излъжат или сложат някой ментак и по-вжното дали въобще са компетентни.
#28
Posted 04 April 2017 - 08:16
Не е толкова просто, иска ми се да ползвам преимуществата на официалния сервиз, най-малкото като техника, но практиката ми показва, че там всеки е скрит зад анонимноста на големия сервиз и така лесно се злоупотребява и се губи доверието.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#29
Posted 04 April 2017 - 08:50
по принцип си прав, но не съвсем.
не мога да коментирам бс като цяло защото не съм ги ползвал, но имам опит с много голям оторизиран сервиз, който си спазва гаранции и качество и бих могъл да кажа че има случаи в които да ползваш официален/оторизиран сервиз излиза по евтино от колкото гаражния майстор.
#30
Posted 04 April 2017 - 09:18
Оо, далеч съм от избора евтино или скъпо. Например отдавна искам да сменя спирачната течност (колата е с SBC), в БС имат необходимата техника, но как да я закарам там, като не знам на кой ще попадна и дали изобщо ще я смени - трудно се разбира.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users