Това според мен значи, че колата ти е относително добре. Сипваш го от време на време(не постоянно) за да си остане така
Оплаквания не съм имал,но нямам база за сравнение с този мотор.
Публикувано 04 април 2017 - 09:14
Това според мен значи, че колата ти е относително добре. Сипваш го от време на време(не постоянно) за да си остане така
Оплаквания не съм имал,но нямам база за сравнение с този мотор.
Публикувано 04 април 2017 - 09:23
На Ягуара съм правил такова почистване и разлика не намерих!
Публикувано 04 април 2017 - 12:54
https://www.briskoda...leaning-review/
Тук един пич с Ауди е направи дино преди и след почистване - резултат има.
Не искам да съм в ролята на скептика, но единият резултат е скрийншот от екрана на диното, другият е разпечатка.
На скрийншота има мощност и най-вероятно специфичен разход (кривата графика). На разпечтката са мощност и въртящ момент.
Но основното е, че ако се въведат различни Т и налягане на едно и също измерване, се получат различни резултати. Т.е. какво виждаме на изхода, много зависи от това какво има на входа и то се задава от оператора.
Резултатите могат да варират и ако няма адекватно охлаждане на автомобила, след няколко ръна, без да се променя нищо. 20 коня са в рамките на 7-8% процента отклонение.
А може и да са избрали най-слабото измерване от "преди" и най-силното от "след".
Има доста варианти. Това го казвам като човек, който чат-пат мери. Разбира се не на дино, но съм забелязал, че заседя ли се твърде много на място да се вдигне Т под капака, следващия рън е доста по слаб и то без да променям нищо по колата. Сензора за Т на въздуха влияе и на горивото и на запалването при бензините. При дизела разбира се управлява само горивото, но предполагам усещате накъде бия.
Публикувано 04 април 2017 - 21:05
А мойта отвара не искаш да пробваш... не е честно и аъм ти сърдитНа Ягуара съм правил такова почистване и разлика не намерих!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни