Дискове и накладки съм писал и преди. 208лв диска без отстъпка. 140лв накладките без отстъпка. Ще ти ги вземем евтино

Спирачни апарати с 4 бутала
Започната от
Гост_zBnerOV6MJГост_
, 01 мар 2017 - 11:32:24
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 12 март 2017 - 10:39
#17
Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 12 март 2017 - 10:41
До 150 ако стигнеш на диск ще му звъня в най-скоро време

#18
Публикувано 12 март 2017 - 11:44
Опа... Ако се задържат още 10тина дни може би ще инвестирам... Мерси!
До 150 ако стигнеш на диск ще му звъня в най-скоро време
Ако...може би...ако...скоро.
За подобно замислени теми си има Чат-раздел.
#19
Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 12 март 2017 - 15:38
Темата е замислена по друг начин, което се вижда от първото мнение. Получих мненията, които ми помогнаха да избера дали искам или не искам подобно нещо. Ако смятат модераторите, че отива към чат, нека я преместят или заключат. Извинявай, ако има нещо 
По темата, звъннал съм му на човека и сме се разбрали. АКО имам парите след седмица ще ги взема, не виждам какъв е проблема

По темата, звъннал съм му на човека и сме се разбрали. АКО имам парите след седмица ще ги взема, не виждам какъв е проблема
#20
Публикувано 13 март 2017 - 00:33
Щом е така, приеми извиненията ми, колега.
Просто за момент останах с впечатление, че само си чешем клавиатурите.
Успех с покупката и пусни една DIY тема, ако стане.
#21
Публикувано 16 март 2017 - 10:40
Да дам и аз моите 2ст.
Обикновено смяната на дисковете и/или апаратите с по-големи не скъсява реално спирачния път, но опрeделно дава такова субективно усещане, за сметка намалената възможност за модулиране на спирачното усилие от педала на спирачката.
Последната брънка от веригата е гумата, и когато гумата започне да приплъзва по асфалта, в играта влиза АБС/ЕСП системата и намалява спирачното усилие.
По-големите дискове и накладки дават по-добро представяне при многократни спирания от висока скорост, защото имат възможност да поемат и разсейват повече топлина, т.е. по-трудно прегряват и преставянето им е по-постоянно спрямо по-малките дискове и накладки.
Бих те посъветвал да не пракаляваш с тунинга, т.е. да действаш на малки стъпки, които да са обратими ако ефектът не е положителен. Като пътеводител можеш да ползваш дисковете и апаратите, които фабрично се слагат на това шаси, предвид усилията, които може да понесе фабричния шенкел, лагер на главината и т.н.
#22
Публикувано 18 март 2017 - 08:50
Без да влизам в някакви спорове и прочие,щом е само субективно..как си обясняваш,че ц320 м112 което е с поне 70-80 кг по-леко от ц32АМГ с м112 първото да спира 130-0 за 67,8 метра а второто за 66 метра.
#23
Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 18 март 2017 - 09:46
Според мен има прекалено много външни фактори, които влияят на спирачния път - настилка, износване на гуми, тип на гуми, амтосферно налягане и т.н.
Дори не мисля, че ако 10 пъти направиш един и същи тест, с една и съща кола, ще ти излязат еднакви резултати. Даже мисля, че и 10те пъти ще ти даде различен спирачен път
Зависи де, ако има някъде такива тестове и са установени средно аритметични спирачни пътища, бих искал да ги видя.
#24
Публикувано 18 март 2017 - 16:51
Това са резултати от тестове в един известен сайт,няма как да знам колко пъти и при какви условия са правили тестовете.За мен моята кола спира много по-добре, от както беше със стоковите спирачки.Естествено това си има своите финансови недостатъци,откъм гуми,накладки и дискове.
#25
Публикувано 18 март 2017 - 18:31
Според мен Мерцедес не са чак такива лешпери, че да направят колата да не спира.
Освен това не отричам големите дискове, просто казвам, че те вероятно са оптимално подбрани от производителя за условията на нормална експлоатация на автомобила.
Не отричам и възможността за подобрение, но най-често добрите подобрения се правят на малки стъпки, защото големите подобрения освен директните ползи крият и много недостатъци.
При ц320 и ц32АМГ може размерът и производителя на гумите да е различен за двата модел, освен накладки, дискове, апарати, помпи.
А и все пак АМГ трябва да предложат подобрение и в спирачките, и окачването, не само в ускорението .
Прекалено големите дискове и апарати добавят много динамична маса в колелата, което може да влоши пътното поведение.
А за субективност на усещането имам предвид, че с по-големите дискове и накладки по-бързо се достига до граничната стойност на сцепление при която колелата блокират. Променя се хода на педала - но спирачният път остава същия или се подобрява незначително, за ралика от субективното усещане у водача. Не говоря за няколко поредни спирания от 200-0, при които по-големите ротори ще се представя по-добре заради по-ниската Т на спирачките и по-малkiq fade.
При по-подсилени спирачки отпред, по-голяма част от теглото се пренася напред при спиране. Сцеплението на задните колела намалява и за да не блокират задните колела преди предните, трябва да се намали спирачното усилие на задния мост. Което пък противоречи на идеята за по-големите дискове.
#26
Публикувано 18 март 2017 - 19:58
Ей сега погледнах c320 и c 32 AMG
w203, c320
предни - 300мм - 7.8 кг.
задни - 290мм - 4.6 кг.
205/55/16
w203, c32 Kompressor AMG
предни - 345мм - 11.72 кг.
задни - 300мм - 7 кг.
245/40/18
275/35/18
Спирачната помпа е еднаква за двата модела, но окачването, пружини и амортисьори, е различно.
Предните и задните апарати са различни.
Ремонтните комплекти за предни апарати за c320 спорт пакет и c32 амг са еднакви.
Диаметърът на сток уплътнителите за c320 е 57/36мм - отпред/отзад. За спорт пакета не мога да намеря информация.
#27
Публикувано 18 март 2017 - 20:02
Като цяло казаното по-горе е вярно. Идеята на големите дискове при спортните автомобили е при продължително ползване на спирачките да не се получи ефект на никакви спирачки. Както Стани каза, по-големият диск по-бавно загрява и по-бързо разсейва топлината. При мен C30 има страшни спирачки. Даже може да ти прилошее при екстремно спиране. Ама това зависи и от гумите. Преди като гумите ми бяха на доизживяване колата не спираше така. Просто по-лесно блокираха колелата и АБС намаляше спирачното усилие.
Но като цяло по-големите спирачки едва ли ще навредят точно на CLK 270. Тук все пак пътното поведение е нулево. С този тежък двигател отпред и ниска маса на задните колела.
Иначе гумите на C32 където Стани е писал са грешни размерите. Заводски колата идва с:
225/45/R17 отпред
245/40/R17 отзад
или
225/40/R18 отпред
245/35/R18 отзад
Този пост е редактиран от madwifi: 18 март 2017 - 20:02
#28
Публикувано 19 март 2017 - 12:58
Аз карам доста спортно и се усети сериозно спирането при висока скорост или спускане.От 100 до 0 само усещането е различно въпреки че съм сменил само предните апарати и дискове.Страхотно ме устройва и не мисля да пипам друго.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни