Дизел от лукойл,омв,ромпетрол или еко?
Започната от W163 2.7CDI, 20 фев 2017 - 22:20:59
146 мнения по тази тема
#76
Публикувано 20 март 2017 - 18:47
Цялата държавна администрация му е на главата!Всекидневно,по няколко пъти на ден.Не съм имал случай в който да отида да зареждам и да не тече някаква проверка,дали на касите,дали на колонките.
Няма как да не е документално изряден и да не става горивото му.
Един път си налях в четири десет литрови туби от мин.вода без да ме видят и мога да кажа че поне на бистрота нафтата е сълзица.
Няма как да не е документално изряден и да не става горивото му.
Един път си налях в четири десет литрови туби от мин.вода без да ме видят и мога да кажа че поне на бистрота нафтата е сълзица.
#77
Публикувано 20 март 2017 - 18:49
според теб става ли? всички горива са особено некачествени в нашата мила родина, дали неговото е 1% по лошо или по добро е все тая докато не се въведе истински контрол....
#78
Публикувано 20 март 2017 - 18:56
1% разлика е поносима, виж ако са 10-20 и нагоре, положението не е добре :-)
Колегите от Варна трябва да имат най-голям опит с неговите горива. Нека споделят колко горчив е той
Колегите от Варна трябва да имат най-голям опит с неговите горива. Нека споделят колко горчив е той
#79
Публикувано 20 март 2017 - 21:00
а ти как реши че купува на цените в сайта?
Това са борсови цени - разликата между доставчиците е няколко стотинки. Самият той е казвал, че не получава отстъпки каквито доставчиците са давали уж дори на по-малки от неговата бензиностанция.
Марешки е от години в бизнеса на изнудванията и далаверите и това не е тайна за никого - питайте някой, който работи в аптеките му. Вчерашните кебапчета са днешната нафта.
#80
Публикувано 20 март 2017 - 21:10
ако ми се влизаше в спор щях да те питам ти сериозно ли?
борсови цени, прочети едно от предишнтите ми мнения за да видиш реалната цена на горвата, ако ти искаш плащай ....
аз не съм негов привърженик, но троловете са излишни....
между другото мен не ме е изнудвал или заплашвал, великият марешки, на работници не вярвам, ако ти го правиш жалко за теб...
#81
Публикувано 20 март 2017 - 21:49
Цената на бензина в Полша е 0.363 евро е изключение - средната цена преди акциз и ДДС в Европа е 0.515 евро. Защо точно цената в Полша да е реалната? Страните в ЕС, където бензинът е по-евтин (Румъния, Австрия, Полша и т.н.) имат добив на нефт за разлика от България. Аз не казвам, че в България няма картел - най-вероятно има. Марешки е резултатът на пленените от мафията регулатори - КЗК и т.н. Ако те функционираха както трябва, сега нямаше да има място за него.
Но същевременно, че Марешки 100% бил на печалба.. последните отчети на дружеството му сочат друго. Той ходи и разправя, че продавал на 3-4 стотинки над цената на едро и печелел от това - ами оперативните разходи къде отиват?
Теб може теб да не те е рекетирал, но други е
http://offnews.bg/ne...boj_546341.html
https://dariknews.bg...h-na-den-954976
http://www.capital.b...ne_e_reketiral/
Този пост е редактиран от bronc: 20 март 2017 - 21:50
#82
Публикувано 20 март 2017 - 22:52
Абе що все гледате в чуждата паница? Дали Марешкине на печалба или не не никой от вас нема да облагодетелства. Гледайте си във вашите паници и ако некой помага да са ви по-пълни паниците не му търсете кусури. Ако сте достатъчно богати за да не ви пука, не разбирам що пишете тук?!? Повечето обаче и в раздела за части втора ръка учасъват активни и в темите за рециклирани части, ама нафтата ви е най-големия проблем. Ай...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#83
Публикувано 20 март 2017 - 23:08
рядко бих се съгласил с теб г-н радулов, но по точно от твоето мнение няма....
#84
Публикувано 20 март 2017 - 23:39
Абе що все гледате в чуждата паница? Дали Марешкине на печалба или не не никой от вас нема да облагодетелства. Гледайте си във вашите паници и ако некой помага да са ви по-пълни паниците не му търсете кусури. Ако сте достатъчно богати за да не ви пука, не разбирам що пишете тук?!? Повечето обаче и в раздела за части втора ръка учасъват активни и в темите за рециклирани части, ама нафтата ви е най-големия проблем. Ай...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Пич и аз съм съгласен с тебе, ама точно който гледа втора ръка части ще пита и за цената на нафтата, за мен такава е логиката Аз от нафтата търся качество, предпочитам да дам 20лв отгоре на зареждане за да си спестя за 1000лв ремонт. Та наречи ме и мен мизерник, ама и аз си мисля за личната икономика
#85
Публикувано 21 март 2017 - 13:21
За мен, а предполагам и за повечето пишещи тук, от значение е качеството на горивата, а не с какви методи постига това ценообразуване (дори и да има вариант, в който двете неща са свързани). Та относно качеството, лятото прекарвам доста време във Варна и зареждах само от него (дизел), проблеми не съм имал, не мога да кажа, че съм намерил разлика относно разход и вървеж. Става дума за поне 3-4 резервоара. В София не съм зареждал още, не ми е удобна локацията, но ще го направя, някоя Събота или Неделя вечерта, може да няма толкова опашки
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от eMs1: 21 март 2017 - 13:21
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#86
Публикувано 21 март 2017 - 19:27
През деня нама опашки, щото вечерта всеки иска да си подготви следващия ден. Аз зареждах в делничен ден към 11:00 и изглеждаше като да има много коли и яко чакане. Минах по-бързо от на ОМВ. Пкащания с карти не са възможни подгответе си кеш да нама весели случки
За качеството, вече 300 км нищо не е светнало, колата върви и разхода е нормален, като със скъпата нафта на ОМВ.
П.С.
Нокой не съм наричал мизерни и т.н. просто съм изумен как ляляджии намират кусур на всичко и на всеки, ако е трудно да се пткрие се полагат неимоверни усилия, само и само кусур да се намери. Всеки си има глава на раменете и си решава за какво да си разходва времето. То не беше качество, данъчни измами, липса на плащане с карта, извънземни кръжали около обекта и т.н.
П.С.2
И аз гледам части втора ръка, без гуми и накладки.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
За качеството, вече 300 км нищо не е светнало, колата върви и разхода е нормален, като със скъпата нафта на ОМВ.
П.С.
Нокой не съм наричал мизерни и т.н. просто съм изумен как ляляджии намират кусур на всичко и на всеки, ако е трудно да се пткрие се полагат неимоверни усилия, само и само кусур да се намери. Всеки си има глава на раменете и си решава за какво да си разходва времето. То не беше качество, данъчни измами, липса на плащане с карта, извънземни кръжали около обекта и т.н.
П.С.2
И аз гледам части втора ръка, без гуми и накладки.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 21 март 2017 - 19:36
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#87
Публикувано 21 март 2017 - 20:25
Сипах един резервоар + 90гр. BDC... струва ми се върви по-малко, но има време ще прецебя тези дни и споделя
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#88 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 22 март 2017 - 09:19
Пич и аз съм съгласен с тебе, ама точно който гледа втора ръка части ще пита и за цената на нафтата, за мен такава е логиката Аз от нафтата търся качество, предпочитам да дам 20лв отгоре на зареждане за да си спестя за 1000лв ремонт. Та наречи ме и мен мизерник, ама и аз си мисля за личната икономика
Че и аз гледам втора ръка части, това пречи ли ми да не търся хубаво гориво?
Да не забравяме, че всичко без шасито на един автомобил е консуматив
Не мога да разбера защо търсите сметка на Марешки. Дайте да обсъдим дали му става нафтата или не. Това от къде я взима, колко пере и т.н. са неща, с които едва ли някой от нас може да помогне.
#89
Публикувано 22 март 2017 - 10:01
И как да обсъдим аргументирано дали горивото му става. Всичко са пак субективни мнения. Освен тест за замръзване друго няма как да разберем със сигурност. Далеч съм от конспиративни мисли, каквото е възможно да се случи във всяка бензиностанция в БГ, това и в Марешки. Контролните органи са тези, които трябва да установяват това, но кой ли им има доверие.
Защото има и друга гледна точка. Всички бензиностанции около него, които нямат неговите схеми за доставка, как успяха да свалят цените. Дали това не е за сметка на качеството докато и те си регулират доставките?
Защото има и друга гледна точка. Всички бензиностанции около него, които нямат неговите схеми за доставка, как успяха да свалят цените. Дали това не е за сметка на качеството докато и те си регулират доставките?
Този пост е редактиран от drjivago: 22 март 2017 - 10:10
#90
Публикувано 22 март 2017 - 10:40
Много ясно че ще му търся сметка, и още ме интересува дали си плаща всичко ДДС-та, акцизи и тн. Защото ми е писнало от големи тарикати, които все не си плащат, а на мен ако може 2 заплати да ми взимат от данъци. А относно качествата на горивата най-вероярно биват той няма да си позволи лоша реклама от типа на счупих си мотора или колата ми харчи много и тн.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни