Този пост е редактиран от niki76: 19 февруари 2017 - 18:05
W211 E320 cdi влиза в авариен режим
Започната от niki76, 19 фев 2017 - 16:50:32
45 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 февруари 2017 - 16:50
Здравейте, отново съм на кръстопът и както винаги е заплетено. Проблема е такъв, че когато си поиска, обикновенно около 1800 до 2200 об/мин и подаване на газ придърпва и влиза в авариен режим. На диагностика грешки няма, качвана и на БОШ и на СТАР. ЕГР почистен, клапан на рейла и дебитомер сменени, дюзи перфектни на живи данни всичко е перфектно. Давайте акъл кво още може да е, че моите идеи се изчерпаха, другото което се забелязва е, че го прави 20-30 км след тръгване, или вече на загрял двигател
#2
Публикувано 19 февруари 2017 - 19:40
Това с минаване в авариен режим пък да няма грешки не го вярвам.Освен ако някой така е направил софтуера на колата.
#3
Публикувано 19 февруари 2017 - 19:49
Мапната е да, но повече от 5 месеца съм карал с този софтуер без проблем
#4 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 19 февруари 2017 - 19:55
На 203 имаше подобен проблем от избирача на скоростите. Да си имал проблем с паленето, или по-точно въртиш ключа и нищо не става?
#5
Публикувано 19 февруари 2017 - 19:58
Не, такъв проблем не съм имал, но имах друг зимата, на няколко пъти ми се случва след като го запаля и включа на директ да не иска да тръгне, след няколко минути работа на място тръгва, но няма грешка и в кутията
Този пост е редактиран от niki76: 19 февруари 2017 - 20:04
#6
Публикувано 19 февруари 2017 - 21:32
Върни си стария софтуер оправи си дефектите и тогава . Това ,че си карал с месеци така нищо не означава . А ако са ти изтрили таблиците с грешки ( последно време се наблюдава тази глупост ) проблема си е направо труден за решаване .
#7
Публикувано 19 февруари 2017 - 21:38
Стария софтуер ако върна ще набие грешките от махнатия DPF и пак ще е невъзможно да се хване, а това е втори софтуер с който съм сега и проблема е същия, правени са на различни места, независими едно от друго
#8
Публикувано 19 февруари 2017 - 21:58
Датчик на педала на газта, датчик на разпределителен/колянов вал, дебитомер... Ама да няма записана грвшка при вслузане в авариен режим не го вервам.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 19 февруари 2017 - 22:05
Стария софтуер ако върна ще набие грешките от махнатия DPF и пак ще е невъзможно да се хване, а това е втори софтуер с който съм сега и проблема е същия, правени са на различни места, независими едно от друго
Дали и двете места не са ползвали услугите на един и същи мапер. Като цяло наблюдавам такава тенденция.
#10
Публикувано 19 февруари 2017 - 22:16
Нямам представа вече, тотално се обърках, единственото което избива като спомен в главата ми е, че и на двете места, при качването на първия софтуер като грешка излизаше клапана за управление на турбото ( УЕСТГЕЙТ) ако не се бъркам, но ако е имало проблем с него как щях да карам 5 месеца и да не прави магарий
Този пост е редактиран от niki76: 19 февруари 2017 - 22:24
#11
Публикувано 20 февруари 2017 - 07:36
Със оригиналния файл при друг мапер ( ако искаш кординати на л.с. ) по друг начин няма да стане.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#12
Публикувано 20 февруари 2017 - 08:42
Да беше казал,че е пипана колата софтуерно.
Не знам как по просто да ти го напиша,но ще се опитам.При правене на софта на колата са ти изтрили грешките,или какъвто и проблем да имаш на стар диагнозата не излизат грешки.Иначе казано може и да се кара с този софт и 100 години безпроблемно ако нямаш проблем с нищо по ЦДИ-то,но в момента на появяване на проблем със ситемата за управление на ДВГ-то колата минава в авариен режим.След закачане на диагностика не се индикира никакъв проблем заради така направения софт.
Дано да си пазиш оригиналния файл за да можеш да го върнеш и видиш какво и е на колата.
Вече доста мерцедеси хващам с насрани софтуери и се чудя в БГ как така всеки пише файлове и каквото стане.Човека после да се оправя....
#13
Публикувано 20 февруари 2017 - 09:12
Имал съм други проблеми през тия 5 месеца с колата заради които смених клапана на рейла, но си излизаха грешки и се четяха на СТАР и на БОШ
#14 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 20 февруари 2017 - 09:14
И все пак, ако можеш иди до Васко в Селановци да ти налее софтуер, пък ако искаш после можеш да си върнеш твоя, но според мен е важно да налееш оригиналния софтуер, за да видиш дали не е от това.
#15
Публикувано 20 февруари 2017 - 09:20
И при него бях, човека съвсем присърце разгледа всичко показах му и стари грешки, и каза, че всичко е както трябва, а като сложа оригиналния софтуер нали ще забие от DPF-a
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни