Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 E320 БензинМнения


  • Please log in to reply
92 мнения по тази тема

#91 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 септември 2021 - 09:35

Освен да ти кажа и моите 2 ст. по темата.

Над 4 години съм Е320 4матик седан. Над 4 години ме е яд че не взех 500 smile.png

3.2 е слаб за това купе, лаком и т.н. Ако попаднеш като мен на кола дето само са я карали и за теб е честта да подменяш това онова тия 5к много бързо ще приключат. Като започнем сменях 4 възглавници, компресор, дискове и накладки навсякъде, карета (заради скъсани маншони), платка на скоростите и много още запомнени  и незапомнени. Тая кола 50-100лв. ги няма за нищо!

На години са си. И ако си с непостоянни доходи по-скоро пропусни, защото ще плачиш. И ще я продадеш като barty след някакво време. Прецени си финансовите сили, не е само да вземеш тая пълнолетна купчина желязо smile.png

3.2 не е слаб, просто колата е оборудвана за магистрала. Надълго при плавно каране дава доста добър разход 9-9.5. На 124-ката ми беше с литър повече при сходно шофиране. Разлика от две поколения при моторите, но на дълъг път и двата са на ламбда 1 при 99 процента от времето.

 

За разлика от разни хонди-монди и вагени, крайното предавателно число е 3.07 (3.27 на 4-матик), срещу 3.9-4.2, при близки предавателни числа на кутиите.

 

500 е с 2.82 или 2.65 - не си мисли, че ще бъде улична бегачка. BMW E60, 550i идва с 2.93 или 3.38. С каталога на Ауди не мога да се оправя, но съм сигурен, че и там са по-къси на А6, 420 или който им е "големия" мотор. Гледам, че на А6/S6/Avant quattro има няколко задни гиърсета, 3.10, 3.55, 3.89 и 4.375.

 

Друго - кривата на педала на газта е доста "мека", с плавно нарастване във високите. Ако си коднеш крива за 230 ще забележиш, че тръгва по-силно в ниските, а после е същото, но дори и тя е доста умерена.


  • 1

#92 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 октомври 2021 - 12:59

Усещането за ускорение е субективно нещо. Вероятно си прав, че не е слаб. Но аз го отдавам на това, че е 4х4 с доста екстри, като ако не се лъжа е над 1700кг., а може и повече с газта. В никакъв случай не е бегачка, но не е и от най-икономичните, че не и аз съм от най-икономичните шоьори. Просто в този ценови диапазон си струва повече 500. Просто защото като се товарите повече хора и багаж е по-лесно изпреварването. Иначе да, с 90-140 извънградско/магистрално е изключително приятен и ненатоварващ автомобил. Правел съм оп 700км преходи със спиране само за газ и слизам от колата все едно не съм шофирал.


  • 1

#93 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 октомври 2021 - 21:04

Ти си с 3.27, питаш ли ме с това 3.07. smile.png

 

3.07 слагат на компресорните SLK-та м112. И на SLR-a smile.png

 

Между другото, с кривата за брониран автомобил (AF42) на кутията държи по-високи обороти и сменя по-рязко. Твоята е AF41, но не знам с какво може да я смениш - може би BF45 ако се поддържа от твоето TCU


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни