
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Публикувано 23 февруари 2017 - 07:43
Публикувано 23 февруари 2017 - 17:15
Няма такава (лесна/евтина) възможност.
Последно като търсих открих някаква фирма в Швейцария препрограмира ЦПУ-то за тази цел, но цената беше като да си наемеш и возиш човек, за да натиска копчето вместо теб.
Публикувано 23 февруари 2017 - 21:03
Вече доста време карам на S. Извода ми е, че няма разлика във вървенето, обаче като че ли наистина харчи по-малко. И като се замисля е логично ако наистина мотора така загрява по-бързо, защото аз карам основно на къси разстояния поне през седмицата.
Публикувано 24 февруари 2017 - 00:28
Публикувано 24 февруари 2017 - 07:58
Публикувано 24 февруари 2017 - 10:48
Вече доста време карам на S. Извода ми е, че няма разлика във вървенето, обаче като че ли наистина харчи по-малко. И като се замисля е логично ако наистина мотора така загрява по-бързо, защото аз карам основно на къси разстояния поне през седмицата.
При мен има осезаема разлика в поведението между S и C. При S колата остава на високи обороти по-дълго, докато при C превключва на по-висока предавка при първа възможност. Това я прави по-responsive при S.
Публикувано 24 февруари 2017 - 18:52
Публикувано 24 февруари 2017 - 20:25
Здравейте, фенове на Бенц!
Регистрирах се преди няколко дена, и от 8 месеца съм собственик на W221, S 500L.
Това е първият ми пост, и бих искал да споделя моето впечатление при смяна на режимите C и S.
Моят автомобил при S става по-агресивен с оборотите, вдига и разхода на гориво. Освен това се променя и височината, става по-ниска и возията по-твърда. Затова не ми допада много този S режим, и рядко го ползвам, но пък автомобила е много по-стабилен в завоите и сменя предавките при доста по-високи обороти.
Публикувано 25 февруари 2017 - 01:32
Публикувано 25 февруари 2017 - 09:41
Публикувано 25 февруари 2017 - 10:49
При мен на S колата е значително по-пъргава и динамиката на каране се променя в положителна посока. Разликата в разхода не е толкова осезаема.
Публикувано 25 февруари 2017 - 10:59
Окачването е ABC, правилно.
На режим S возията става толкова твърда, че на моменти се чудя дали няма да се строши нещо при каране на по-висока скорост. Забравих да спомена, че и управлението на волана става по-стегнато. Разхода се променя с 2-3 литра на 100 км извънградско.
Публикувано 25 февруари 2017 - 12:40
Окачването е ABC, правилно.
На режим S возията става толкова твърда, че на моменти се чудя дали няма да се строши нещо при каране на по-висока скорост. Забравих да спомена, че и управлението на волана става по-стегнато. Разхода се променя с 2-3 литра на 100 км извънградско.
Явно за нормално каране твоята си е за C, докато на моята S е за нормално а C само за сняг. Това че на S втвърдява окачването на мен не би ми харесало. Чудя се дали не са измислили схема да се изключва това поведение...
Публикувано 25 февруари 2017 - 16:41
Публикувано 06 април 2017 - 13:18
Не ми се пускаше нова тема, но това видео много ме забавлява:
https://www.facebook...55077446369122/
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни