7Г Троник въпроси
Започната от vonko1988, 03 фев 2017 - 09:16:27
34 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 февруари 2017 - 07:43
При 212 винаги пали автомобила на С. Може би в диагностика има вариант да се сложи по default S. Ако някой е наясно да сподели
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#17
Публикувано 23 февруари 2017 - 17:15
Няма такава (лесна/евтина) възможност.
Последно като търсих открих някаква фирма в Швейцария препрограмира ЦПУ-то за тази цел, но цената беше като да си наемеш и возиш човек, за да натиска копчето вместо теб.
#18
Публикувано 23 февруари 2017 - 21:03
Вече доста време карам на S. Извода ми е, че няма разлика във вървенето, обаче като че ли наистина харчи по-малко. И като се замисля е логично ако наистина мотора така загрява по-бързо, защото аз карам основно на къси разстояния поне през седмицата.
#19
Публикувано 24 февруари 2017 - 00:28
Мисля че като няма сняг е добре да се кара на S все пак колата е направена да си тръгва от първа. Не разбирам много но логиката е че за да тръгне пт втора се изискват повече nM от което пък следва по висок разход, отделно поне при мен на другия режим тръгва много по плавно и не вдига толкова оборотите докато смени трета, тоест ще загравя по бавно. Истината е някъде там и в край на сметка май всичко се свежда до индивидуални предпочитания. Дали на S или на C те да вървят мечките без да създават дертове пък другото...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#20
Публикувано 24 февруари 2017 - 07:58
Истината е че при 600нм и от 3та ще тръгва без проблем
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#21
Публикувано 24 февруари 2017 - 10:48
Вече доста време карам на S. Извода ми е, че няма разлика във вървенето, обаче като че ли наистина харчи по-малко. И като се замисля е логично ако наистина мотора така загрява по-бързо, защото аз карам основно на къси разстояния поне през седмицата.
При мен има осезаема разлика в поведението между S и C. При S колата остава на високи обороти по-дълго, докато при C превключва на по-висока предавка при първа възможност. Това я прави по-responsive при S.
#22
Публикувано 24 февруари 2017 - 18:52
Може да не успявам да ги усетя тези моменти. Рядко усещам кога сменя предавките може би само при рязко движение на педала, когато ги сменя по-грубо
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#23
Публикувано 24 февруари 2017 - 20:25
Здравейте, фенове на Бенц!
Регистрирах се преди няколко дена, и от 8 месеца съм собственик на W221, S 500L.
Това е първият ми пост, и бих искал да споделя моето впечатление при смяна на режимите C и S.
Моят автомобил при S става по-агресивен с оборотите, вдига и разхода на гориво. Освен това се променя и височината, става по-ниска и возията по-твърда. Затова не ми допада много този S режим, и рядко го ползвам, но пък автомобила е много по-стабилен в завоите и сменя предавките при доста по-високи обороти.
#24
Публикувано 25 февруари 2017 - 01:32
Я кажи сега тази ес-ка с abc окачване ли е Явно там режимите на окачването са вързани и със режима на скоростите. Освен това е нормално при теб да харчи повече, ти си бензин, а моя CLS е дизел, а дизела е ламя докато не стопли
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#25
Публикувано 25 февруари 2017 - 09:41
Много нови коли вече не съм запознат с новата с-ка, но там мисля че не е като при нашите с два режима само на скоростите ами като цяло се променя поведението на колата. При нас е по простичко според мен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#26
Публикувано 25 февруари 2017 - 10:49
При мен на S колата е значително по-пъргава и динамиката на каране се променя в положителна посока. Разликата в разхода не е толкова осезаема.
#27
Публикувано 25 февруари 2017 - 10:59
Окачването е ABC, правилно.
На режим S возията става толкова твърда, че на моменти се чудя дали няма да се строши нещо при каране на по-висока скорост. Забравих да спомена, че и управлението на волана става по-стегнато. Разхода се променя с 2-3 литра на 100 км извънградско.
#28
Публикувано 25 февруари 2017 - 12:40
Окачването е ABC, правилно.
На режим S возията става толкова твърда, че на моменти се чудя дали няма да се строши нещо при каране на по-висока скорост. Забравих да спомена, че и управлението на волана става по-стегнато. Разхода се променя с 2-3 литра на 100 км извънградско.
Явно за нормално каране твоята си е за C, докато на моята S е за нормално а C само за сняг. Това че на S втвърдява окачването на мен не би ми харесало. Чудя се дали не са измислили схема да се изключва това поведение...
#29
Публикувано 25 февруари 2017 - 16:41
Това са две различни постановки и нямат нищо общо общо. Само са се запазили иконите C и S. Не случайно при 212 колата си пали винаги на комфорт, т.е. да използваш спортният режим само когато ти се кара за кеф и на хубав път. Всички съвременни автомобили от такъв клас имат тези режими. На мен лично много ми допада, все едно имаш две различни коли.
#30
Публикувано 06 април 2017 - 13:18
Не ми се пускаше нова тема, но това видео много ме забавлява:
https://www.facebook...55077446369122/
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни