Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

7Г Троник въпроси


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#16 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 23 февруари 2017 - 07:43

При 212 винаги пали автомобила на С. Може би в диагностика има вариант да се сложи по default S. Ако някой е наясно да сподели :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#17 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 23 февруари 2017 - 17:15

Няма такава (лесна/евтина) възможност.

Последно като търсих открих някаква фирма в Швейцария препрограмира ЦПУ-то за тази цел, но цената беше като да си наемеш и возиш човек, за да натиска копчето вместо теб. :)


  • 2

#18 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 23 февруари 2017 - 21:03

Вече доста време карам на S. Извода ми е, че няма разлика във вървенето, обаче като че ли наистина харчи по-малко. И като се замисля е логично ако наистина мотора така загрява по-бързо, защото аз карам основно на къси разстояния поне през седмицата.


  • 0

#19 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 24 февруари 2017 - 00:28

Мисля че като няма сняг е добре да се кара на S все пак колата е направена да си тръгва от първа. Не разбирам много но логиката е че за да тръгне пт втора се изискват повече nM от което пък следва по висок разход, отделно поне при мен на другия режим тръгва много по плавно и не вдига толкова оборотите докато смени трета, тоест ще загравя по бавно. Истината е някъде там и в край на сметка май всичко се свежда до индивидуални предпочитания. Дали на S или на C те да вървят мечките без да създават дертове пък другото...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#20 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 24 февруари 2017 - 07:58

Истината е че при 600нм и от 3та ще тръгва без проблем


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#21 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 24 февруари 2017 - 10:48

Вече доста време карам на S. Извода ми е, че няма разлика във вървенето, обаче като че ли наистина харчи по-малко. И като се замисля е логично ако наистина мотора така загрява по-бързо, защото аз карам основно на къси разстояния поне през седмицата.

При мен има осезаема разлика в поведението между S и C. При S колата остава на високи обороти по-дълго, докато при C превключва на по-висока предавка при първа възможност. Това я прави по-responsive при S. 


  • 1

#22 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 24 февруари 2017 - 18:52

Може да не успявам да ги усетя тези моменти. Рядко усещам кога сменя предавките може би само при рязко движение на педала, когато ги сменя по-грубо

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#23 REDGY

REDGY

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    S500L W221 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2017 - 20:25

Здравейте, фенове на Бенц! :)
Регистрирах се преди няколко дена, и от 8 месеца съм собственик на W221, S 500L.
Това е първият ми пост, и бих искал да споделя моето впечатление при смяна на режимите C и S.
Моят автомобил при S става по-агресивен с оборотите, вдига и разхода на гориво. Освен това се променя и височината, става по-ниска и возията по-твърда. Затова не ми допада много този S режим, и рядко го ползвам, но пък автомобила е много по-стабилен в завоите и сменя предавките при доста по-високи обороти. :)


  • 0

#24 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 февруари 2017 - 01:32

Я кажи сега тази ес-ка с abc окачване ли е :) Явно там режимите на окачването са вързани и със режима на скоростите. Освен това е нормално при теб да харчи повече, ти си бензин, а моя CLS е дизел, а дизела е ламя докато не стопли :)

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#25 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 25 февруари 2017 - 09:41

Много нови коли вече не съм запознат с новата с-ка, но там мисля че не е като при нашите с два режима само на скоростите ами като цяло се променя поведението на колата. При нас е по простичко според мен


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#26 Flameff

Flameff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 81 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S211, E270, 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2017 - 10:49

При мен на S колата е значително по-пъргава и динамиката на каране се променя в положителна посока. Разликата в разхода не е толкова осезаема.


  • 0

#27 REDGY

REDGY

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    S500L W221 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2017 - 10:59

Окачването е ABC, правилно.
На режим S возията става толкова твърда, че на моменти се чудя дали няма да се строши нещо при каране на по-висока скорост. Забравих да спомена, че и управлението на волана става по-стегнато. Разхода се променя с 2-3 литра на 100 км извънградско. 


  • 0

#28 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 февруари 2017 - 12:40

Окачването е ABC, правилно.
На режим S возията става толкова твърда, че на моменти се чудя дали няма да се строши нещо при каране на по-висока скорост. Забравих да спомена, че и управлението на волана става по-стегнато. Разхода се променя с 2-3 литра на 100 км извънградско. 

 

Явно за нормално каране твоята си е за C, докато на моята S е за нормално а C само за сняг. Това че на S втвърдява окачването на мен не би ми харесало. Чудя се дали не са измислили схема да се изключва това поведение...


  • 0

#29 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2017 - 16:41

Това са две различни постановки и нямат нищо общо общо. Само са се запазили иконите C и S. Не случайно при 212 колата си пали винаги на комфорт, т.е. да използваш спортният режим само когато ти се кара за кеф и на хубав път. Всички съвременни автомобили от такъв клас имат тези режими. На мен лично много ми допада, все едно имаш две различни коли.
  • 0

#30 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2017 - 13:18

Не ми се пускаше нова тема, но това видео много ме забавлява:

https://www.facebook...55077446369122/


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни