Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

7Г Троник въпроси


  • Please log in to reply
34 мнения по тази тема

#1 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 февруари 2017 - 09:16

Имам следния въпрос за 7г троник-а на ЦЛС-а. Какво означават режимите C и S?

 

Мислех, че C е комфорт, а S summer или Sport, обаче като ги смених няколко пъти ми се струва, че на S колата е по-мудна, по-бавно влиза в кик-даун и харчи по-малко. Може да се заблуждавам.

 

Проблем ли е да се сменят режимите докато карам, трябва ли да съм спрял?


  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2017 - 09:20

Точно това е.
Не е проблем да се сменят в движение

C stands for Comfort mode. From a stand still the car starts from 2nd gear forward and reverse. The transmission is mapped to shift before 3,000 rpm when driven in a normal normal fashion. The car is also more inclined to shift up to a higher gear to produce a more comfortable ride.

S stands for Sport mode. From a stand still the car starts from 1st gear forward and reverse. The transmission is mapped to shift after 3,000 rpm and is more on the reluctant side to shift up maintaining higher rpms to produce more torque

При кикдаун би трябвало да няма разлика, при който и от двата режима е кутията

Този пост е редактиран от drjivago: 03 февруари 2017 - 09:30

  • 0

#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 февруари 2017 - 10:05

Ами освен да започна да си ги цъкам докато карам за да усетя заблуждавам ли се или какво...


  • 0

#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 03 февруари 2017 - 19:33

Vonko1988, без да се обиждаш, и ти си като мен. "Като нямало кучето рана почвало да си ближе гъ*а" казват старите хора. Карай си цлс-а без да му се впрягаш много. И да изтрещи нещо, майната му. Цената на нервите и притесненията е по-висока.
  • 2

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2017 - 19:40

S stands for Sport mode. From a stand still the car starts from 1st gear forward and reverse. The transmission is mapped to shift after 3,000 rpm and is more on the reluctant side to shift up maintaining higher rpms to produce more torque

Toва е много странно. Моята на S сменя обикновено на 2, понякога и по-ниско, когато карам кротко.

C-то не мога да карам на него, толкова ми е бавно, че чак е обидно :) Направо ме побърква.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#6 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2017 - 19:55

То може това да е условно (а и зависи от двигателя), нали кутията се и адаптира от стила на шофиране.
Не съм карал 7г троник, но при петстепенната разликата между двата режима като че ли по-трудно се усеща. Във форума имаше и доста мнения, че кутията на "С" не тръгва от втора, а по книжка така пише.

Този пост е редактиран от drjivago: 03 февруари 2017 - 20:04

  • 0

#7 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 03 февруари 2017 - 20:38

Това на коя предавка тръгва може да го провериш, ако малко след тръгване (преди да е превключила) бутнеш лоста да минеш на ръчен режим - тогава на волана ще изпише предавката.


  • 0

#8 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2017 - 21:29

докато е студена колата и двете кутии тръгват от 1
  • 0

#9 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 февруари 2017 - 23:14

Все още ми се струва, че на S дава по-нисък разход по борд, което няма логика ако това е спортния режим  :unsure

 

Важното е, че и на двата режима превърта гуми от воле  :yeah


  • 0

#10 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2017 - 07:04

Ако караш на кратки разстояния градско не мисля че може реално да усетиш разлика в разхода. Цди моторите загряват бавно. И ако предположим, че спорт режима държи леко по-високи обороти това за дизела автоматично означава по-бързо загряване на двигателя и съответно по-нисък разход. Но все пак си мисля, че така ти се струва само.
  • 0

#11 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 04 февруари 2017 - 13:34

Наистина карам най-вече на кратко, но ми прави впечатление че таблото убедено показава по-малко на режим S. Днес обикалях около час с колата, влизах в трафик, чаках по светофари и от време на време си бичих кик-дауни. Накрая разхода след старт беше 11.8, а като съм карал така на C ми е показвало около 13.

 

Това означава ли, че на кратки разстояния е по-добре да се кара на S?


  • 0

#12 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 04 февруари 2017 - 17:37

Карай само на S , на C включвай само когато има сняг на пътното платно. 


  • 4

#13 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2017 - 17:09

Аз пък карам постоянно на С и не се оплаквам. Като ми дотрябва ПАУЪР, ръгам кикдауна и самолета излита.


  • 0

#14 vixbg

vixbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C350 (S203) Sport Edition

Публикувано 22 февруари 2017 - 19:27

Нямам научно доказателство да подкрепя твърдениято си, но кутията би трябвало да се учи от стила ти. При мен има осезаема разлика в поведението между С и S. А при познат, който кара на С, но я рита често, самия режим му оставя високи оборотите при шифт даун. Дали неговата кутия има проблем или се обучават, не знам. Аз карам на S, а на сняг съм на С. Също и като возя хора дето ги е страх.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от vixbg: 22 февруари 2017 - 19:29

  • 0

#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 22 февруари 2017 - 20:31

Карал съм цяла година на C и опита ми показва че кутията е в муден режим, стил негър милионер пуши скъпа пура в колата на отворен прозорец. Като включих на S все едно се качих в друг автомобил, многобройни по-динамичен и пъргав. Карах една година на S и включх на С, тръгва по бавно/мудно на втора, за сняг е идеално. Аз го карах предимно на S. Неприятното е, че с времето усещането за динамика избледнява. Аз, въпреки, че съм чест нарушитек на ограниченията на скоростта, не съм пилот. За 8 години съм стигал до кикдаун общо 3 пъти. 1ви път да видя дали работи, 2ри път на ограничител на скоростта да разбера, че кикдаун го изключва, 3ти път при едно глупаво изпреварване, ама помогна
  • 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни