E220 blue w212
Започната от SimeonSS, 27 дек 2016 - 22:23:41
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 декември 2016 - 22:23
Мисля да взимам този модел и бих искал да ми кажете нещо повече за него
#2
Публикувано 28 декември 2016 - 01:01
Ами произвежда се от 2009 до 2016 в Sindelfingen.
Сега кажи малко по-подробно какво искаш да знаеш. Дай линк към какво си се насочил.
Сега кажи малко по-подробно какво искаш да знаеш. Дай линк към какво си се насочил.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 28 декември 2016 - 01:02
#4
Публикувано 28 декември 2016 - 09:05
Колата доста скромна и не е излязла от завода с тази броня.
И още: противно на написаното колата НЯМА парктроник, аларма, печка, отопление на волана, подгряване на предното стъкло + още 1-2 неща, които са в сферата на тълкуванието на термините.
Този пост е редактиран от Praetorian: 28 декември 2016 - 09:10
#5
Публикувано 28 декември 2016 - 09:37
И е по-скоро 2009
#6
Публикувано 28 декември 2016 - 21:28
Аско-96 вкарват само куци оферти за премиуми на "малко" километра. Веднага слагам 50лв, че е била такси.
#7
Публикувано 28 декември 2016 - 21:36
Много лачен, превърнали са го в принц тия магьосници. Сега ще изкара трети живот в Бг
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#8
Публикувано 09 януари 2017 - 16:21
Много лачен, превърнали са го в принц тия магьосници. Сега ще изкара трети живот в Бг
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
И аз като си търсих моята попадах само на лоши отзиви от тия АСКО и изобщо не съм гледал от тях коли. Колкото и лачена да я направят, няма как да скрият, че няма пукната екстра тази кола. Това, което виждам е, че можеш да си сваляш автоматично подглавниците на задната седалка и има автопилот. Най-добрият вариант е да се вземе VIN-а и да се провери. Така излизат всички документални неща наяве още преди да ходиш да я гледаш даже. В Балкан стар могат да кажат на колко км е, в EPC-то може да се види, че няма никакви екстри и т.н.
#9
Публикувано 09 януари 2017 - 16:45
E220 AMG още на старта ме загубиха ....
#10
Публикувано 09 януари 2017 - 21:15
Kонкретния екземпляр няма смисъл да се обсъжда.А относно АСКО96,бягай далече.
#11
Публикувано 14 януари 2017 - 18:51
Колата от обявата не ми допада, изгорели фарове, китайска броня и джанти, няма ксенон и като цяло доста орязана, за съжаление и аз не съм чувал добри отзиви за тази автокъща...
Поинтересувай се все пак за този мотор и задължително го прегледай с някой компетентен, двигателя е с единична верига която рано или късно трябва да се подмени (намира се от задната страна на мотора към скоростите което го прави доста по-сложно и се вади мотора), първите коли са имали проблеми с пиезо-дюзите на Делфи (това би следвало да е отстранено в годините) и все пак нямат живота на старите инжектори но пък покриват по-високи евро норми. Колегите с този двигател ще кажат по-добре но напоследък няколко човека ми разказах че този мотор страда и от водна помпа.
#12
Публикувано 14 януари 2017 - 19:08
Всяка кола страда от водна помпа. Не съм чул за преждевременно износване де, познати които карат такива нямат проблеми. Вече 200к+ км и са си чукове.
За кола такъв клас е хубаво да си се внесе от немско, лично мнение.
За кола такъв клас е хубаво да си се внесе от немско, лично мнение.
#13
Публикувано 14 януари 2017 - 19:35
Om651 страда от водна помпа от първите години. При фейслифта има нещо променено мисля. И никак не е евтина
Този пост е редактиран от drjivago: 14 януари 2017 - 19:36
#14
Публикувано 14 януари 2017 - 20:07
Om651 страда от водна помпа от първите години. При фейслифта има нещо променено мисля. И никак не е евтина
Да, мисля че беше нещо от порядъка на 350 лева клиентска цена на марка Hepu.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни