Хайде да не говорим за фирмите като Brabus, Carlsson или Kleemann примерно. Погледни им каталога и ще видиш, че и те предлагат всякакви глупости които увеличават мощността. Като Brabus D6 III или Carlsson C-Tronic който е piggyback контролер. Kleeman KD-Box който просто е powerbox който лъже компютъра на колата, че налягането в рейла е по-ниско и кара колата да впръсква повече нафта. И всичките тези продукти увеличават мощността без да се пипа по периферия.

Ритане на АСК(CLS 320)
Започната от vonko1988, 24 дек 2016 - 13:12:52
39 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 декември 2016 - 11:02
#17
Публикувано 26 декември 2016 - 11:23
http://www.brabus.co...49&kategorie=10
Гледал съм ги да имат си своите "шитни" пазара ги търси факт! Но да ги сравним с родните баш-тунери е меко казано смешно
Гледал съм ги да имат си своите "шитни" пазара ги търси факт! Но да ги сравним с родните баш-тунери е меко казано смешно
#18
Публикувано 26 декември 2016 - 11:26
Истината е някъде там. Производителите наистина предвиждат и по-високи мощости в резерв. Нормално е. Може би само пърформансите като А45 AMG са на максимален предел надути. Един дизел 265 кс. спокойно стига до 300-310 кс., ама някой да ми обяснява как повечето мощност не натоварва колата и не скъсява живота на различни компоненти е смешно. Особено на вече амортизиране коли с много километри зад гърба.
#19
Публикувано 26 декември 2016 - 12:02
http://www.brabus.co...49&kategorie=10
Гледал съм ги да имат си своите "шитни" пазара ги търси факт! Но да ги сравним с родните баш-тунери е меко казано смешно
И кое е смешното?
Защо родното да не е по-добро от чуждото. Защо отричаме постиженията които са направили Madness или Heed-91.
Колко от техните тунинг проекти си виждал. Говорим за тунинг проект а не за чип тунинг където бай Пешо си купил C200 CDI ама иска да върви като C320 CDI и казал давам ви 300лв и "чипосайте".
Така работи пазара. Има търсене и предлагане.
Всички знаем за да има качествен краен резултат трябва да се налеят няколко торби с пари.
#20
Публикувано 26 декември 2016 - 12:30
Защото Brabus е компания с традиции от 1977 или ерата на 190-ките...защото са инвестирали милиарди в научно-развойна дейност и не случайно Мерцедес се доверява на компании като тях. Защото когато гордо викаме Ееее-булгар,булгааар повечето случаи е криворазбран патриотизъм за това. Хубаво е да има хора които развиват такива компании и на родна земя но им трябва мнооого време още. Но хайде остави аз може и да не съм обективен щото вече съм далеч от "родното" но истината си остава-автопарка в бг не е готов за това което предлагат тези компании и това е лично мнение! Отношението,вниманието и времето което се отделя на клиента за "подробностите" преди и след съвсем не са адекватни за сравнението което правим с чуждите такива.
#21
Публикувано 26 декември 2016 - 14:55
Имам и друга марка автомобил, който е дизел. Този същия е с изолиран ЕГР и ремап, такъв прост. Автомобила е навъртял 70к от тогава. Нито съединител е сменен, нито турбо е заминало. Не знам на вас какъв ви е опита но моя е такъв. Колата си я държа все още и карам от време на време. Определено не съжалявам че съм го направил и ако имам дизел пак бих го направил както бих и разкарал ДПФ и ЕГР със сигурност. Благодарение на предишния собственик трябваше да свалям глава, колата е с един разпределителен вал и 16 клапана като на тиска "мостчета" за да отварят 2 клапана с една гърбица и едно мостче се предаде поради износване от не смяна на масло. Счупването довече до крив клапан. Това ми е бил единствения проблем с колата след ремапването. Като проблема не го и отдавам на ремапа. Това е моята история.
#22
Публикувано 26 декември 2016 - 15:10
Колеги, мисля че доста задълбахме в тунинга.
Каква е възможността проблема да е свързан с грешката за управление на турбото? Нека да напомня, че точно 3 пъти досега без да светва нищо колата влиза в режим, в който не може да ускорява след въпросното претрисане. Когато загасих и запалих това се оправи и трите пъти. Сякаш изгасянето на колата рестартира нещо, точно както компютъра ако забие...
Някой може ли да обясни какво точно е това управление на турбото и ако физически турбината е добре софтуера ли е това, което се бъгва?
#23
Публикувано 26 декември 2016 - 18:47
Не е софтуера. А самата променлива геометрия на турбината се задвижва от един модул на Hella. Вътре имаш един електромотор, който върти пластмасов червяк. Червяка движи един гребен който регулира променливата геометрия. След определено време тези пластмасовите елементи се износват и се движат по-трудно. Това натоварва електромотора и електрониката. Първия вариант ти е да запамети грешка. Ако продължаваш да караш така има вероятност да се преебе и платката вътре. Затова ти бях писал и преди. Ако се сваля турбото, да се закара някъде където рециклират турбини. Там имат стенд, който да провери без да се разглобява дали трябва да се рециклира актуатора.
#24
Публикувано 26 декември 2016 - 21:52
Колега, тогава явно не съм те разбрал напълно. Бях я закарал да разглобят каквото трябва, но не съм бил наясно с тези подробности какво точно и къде.
Утре ще гледам да си запазя час в другия сервиз, първо да се види на Стар-а какви точно нови грешки е записало(ако е записало) и да се види какво е. Ще им кажа все пак да проверят и ДПФ-а, но вече съм почти убеден, че е от турбото.
Когато ми закачихте диагностика до кафето преди няколко седмици нямаше такава грешка. И точна на същия ден ми се случи това с претрисането на колата и отказа й после да ускорява. На следващия ден в Балкан Стар ми казаха за грешка в турбото.
#25
Публикувано 27 декември 2016 - 00:18
Колега, тогава явно не съм те разбрал напълно. Бях я закарал да разглобят каквото трябва, но не съм бил наясно с тези подробности какво точно и къде.
Утре ще гледам да си запазя час в другия сервиз, първо да се види на Стар-а какви точно нови грешки е записало(ако е записало) и да се види какво е. Ще им кажа все пак да проверят и ДПФ-а, но вече съм почти убеден, че е от турбото.
Когато ми закачихте диагностика до кафето преди няколко седмици нямаше такава грешка. И точна на същия ден ми се случи това с претрисането на колата и отказа й после да ускорява. На следващия ден в Балкан Стар ми казаха за грешка в турбото.
Закачаш Стар Диагноза и искаш да направят тест " механизъм за регулиране на налягането на пълнене " при което оборотите на колата се повишават на 1400 об/мин. и вече се задава запълване на 10 и на 90 % . и се следи налягането . Само да кажа ,че тоя тест дори да не го издържи правилно ,не е казано че е актуатора на турбото . Аз имах същия проблем точно на 2 000 об/мин. отказваше турбината доста дълго време и минелата година реших да я разглобя ,защото ми записваше постоянно грешка " проблем с пълнене на високото налягане " . Актуатора го смених месец по- рано ,но ефекта си остана същия . Свалих турбо пътищата , егр , дросел , колектори . Изчистих всичко (страшно много мизерия имаше там ) и установих ,че на 2 от цилиндрите вихровите им клапи са счупени при лостовия механизъм на моторчето . Извадих ги , конфигурирах си Еку-то да не ги търси и така 3 дни работа сглобих всичко . Вече 70 000 км проблеми нямам , и не мога да кажа със сигурност дали от боклуците дали от клапите ,дали от пътищата създаваше проблеми . Защото са идвали коли при мен със счупени лостове на клапите и хората не са чували за тези проблеми и колите си им вървят . А това , което написа Madwifi е много вярно и масовия проблем много често се оказва там . Написах всичко това , защото този проблем не винаги се решава с подмяна само на един елемент и всичко тръгва по мед и масло , много често нещата са далеч по различни и е нужно да ги знаеш .
p.s. Никога не ми е святкал "Check Engine" когато загуби мощност и спре турбото .
Този пост е редактиран от wertion: 27 декември 2016 - 00:19
#26
Публикувано 27 декември 2016 - 08:23
Пре*бан управляващ блок под 300к не съм виждал...
П.С. Снимай му номера да видим
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
П.С. Снимай му номера да видим
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#27
Публикувано 27 декември 2016 - 10:10
Говорих със сервиза, където смятам да заведа колата. Ще я свалят и закачат на стенд след нова година. Казаха, че ако червяка е заминал не можел да се оправи и трябвало да се търси нова турбина. Но ако се стигне до там бих чул и второ мнение.
#28
Публикувано 27 декември 2016 - 12:26
Продават се ремонтни комплекти. Даже едно време в olx.bg имаше за около 120 лв. Аз актуатора го рециклирах в Колос. Това са пълни глупости, че трябва да се търси нова турбина.
#29
Публикувано 27 декември 2016 - 12:39
Продават се ремонтни комплекти. Даже едно време в olx.bg имаше за около 120 лв. Аз актуатора го рециклирах в Колос. Това са пълни глупости, че трябва да се търси нова турбина.
Не са глупости, пробвай да си поръчаш актуатора по МВ да видиш с какво идва
#30
Публикувано 27 декември 2016 - 13:20
Не са глупости, пробвай да си поръчаш актуатора по МВ да видиш с какво идва
Предполагам, че не може да се поръча отделно, въпроса е дали може да се ремонтира/рециклира надеждно. А червяка?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни