Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ритане на АСК(CLS 320)


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2016 - 11:02

Хайде да не говорим за фирмите като Brabus, Carlsson или Kleemann примерно. Погледни им каталога и ще видиш, че и те предлагат всякакви глупости които увеличават мощността. Като Brabus D6 III или Carlsson C-Tronic който е piggyback контролер. Kleeman KD-Box който просто е powerbox който лъже компютъра на колата, че налягането в рейла е по-ниско и кара колата да впръсква повече нафта. И всичките тези продукти увеличават мощността без да се пипа по периферия.


  • 2

#17 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 26 декември 2016 - 11:23

http://www.brabus.co...49&kategorie=10
Гледал съм ги да имат си своите "шитни" пазара ги търси факт! Но да ги сравним с родните баш-тунери е меко казано смешно
  • 0

#18 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 26 декември 2016 - 11:26

Истината е някъде там. Производителите наистина предвиждат и по-високи мощости в резерв. Нормално е. Може би само пърформансите като А45 AMG са на максимален предел надути. Един дизел 265 кс. спокойно стига до 300-310 кс., ама някой да ми обяснява как повечето мощност не натоварва колата и не скъсява живота на различни компоненти е смешно. Особено на вече амортизиране коли с много километри зад гърба.
  • 0

#19 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2016 - 12:02

http://www.brabus.co...49&kategorie=10
Гледал съм ги да имат си своите "шитни" пазара ги търси факт! Но да ги сравним с родните баш-тунери е меко казано смешно

И кое е смешното?

Защо родното да не е по-добро от чуждото. Защо отричаме постиженията които са направили Madness или Heed-91.

Колко от техните тунинг проекти си виждал. Говорим за тунинг проект а не за чип тунинг където бай Пешо си купил C200 CDI ама иска да върви като C320 CDI и казал давам ви 300лв и "чипосайте".

Така работи пазара. Има търсене и предлагане.

Всички знаем за да има качествен краен резултат трябва да се налеят няколко торби с пари.


  • 1

#20 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 26 декември 2016 - 12:30

Защото Brabus е компания с традиции от 1977 или ерата на 190-ките...защото са инвестирали милиарди в научно-развойна дейност и не случайно Мерцедес се доверява на компании като тях. Защото когато гордо викаме Ееее-булгар,булгааар повечето случаи е криворазбран патриотизъм за това. Хубаво е да има хора които развиват такива компании и на родна земя но им трябва мнооого време още. Но хайде остави аз може и да не съм обективен щото вече съм далеч от "родното" но истината си остава-автопарка в бг не е готов за това което предлагат тези компании и това е лично мнение! Отношението,вниманието и времето което се отделя на клиента за "подробностите" преди и след съвсем не са адекватни за сравнението което правим с чуждите такива.
  • 0

#21 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 26 декември 2016 - 14:55

Имам и друга марка автомобил, който е дизел. Този същия е с изолиран ЕГР и ремап, такъв прост. Автомобила е навъртял 70к от тогава. Нито съединител е сменен, нито турбо е заминало. Не знам на вас какъв ви е опита но моя е такъв. Колата си я държа все още и карам от време на време. Определено не съжалявам че съм го направил и ако имам дизел пак бих го направил както бих и разкарал ДПФ и ЕГР със сигурност. Благодарение на предишния собственик трябваше да свалям глава, колата е с един разпределителен вал и 16 клапана като на тиска "мостчета" за да отварят 2 клапана с една гърбица и едно мостче се предаде поради износване от не смяна на масло. Счупването довече до крив клапан. Това ми е бил единствения проблем с колата след ремапването. Като проблема не го и отдавам на ремапа. Това е моята история. 


  • 0

#22 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 26 декември 2016 - 15:10

Колеги, мисля че доста задълбахме в тунинга.

 

Каква е възможността проблема да е свързан с грешката за управление на турбото? Нека да напомня, че точно 3 пъти досега без да светва нищо колата влиза в режим, в който не може да ускорява след въпросното претрисане. Когато загасих и запалих това се оправи и трите пъти. Сякаш изгасянето на колата рестартира нещо, точно както компютъра ако забие...

 

Някой може ли да обясни какво точно е това управление на турбото и ако физически турбината е добре софтуера ли е това, което се бъгва?


  • 0

#23 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 декември 2016 - 18:47

Не е софтуера. А самата променлива геометрия на турбината се задвижва от един модул на Hella. Вътре имаш един електромотор, който върти пластмасов червяк. Червяка движи един гребен който регулира променливата геометрия. След определено време тези пластмасовите елементи се износват и се движат по-трудно. Това натоварва електромотора и електрониката. Първия вариант ти е да запамети грешка. Ако продължаваш да караш така има вероятност да се преебе и платката вътре. Затова ти бях писал и преди. Ако се сваля турбото, да се закара някъде където рециклират турбини. Там имат стенд, който да провери без да се разглобява дали трябва да се рециклира актуатора.

 

500x379.jpg


  • 0

#24 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 26 декември 2016 - 21:52

Колега, тогава явно не съм те разбрал напълно. Бях я закарал да разглобят каквото трябва, но не съм бил наясно с тези подробности какво точно и къде.

 

Утре ще гледам да си запазя час в другия сервиз, първо да се види на Стар-а какви точно нови грешки е записало(ако е записало) и да се види какво е. Ще им кажа все пак да проверят и ДПФ-а, но вече съм почти убеден, че е от турбото.

 

Когато ми закачихте диагностика до кафето преди няколко седмици нямаше такава грешка. И точна на същия ден ми се случи това с претрисането на колата и отказа й после да ускорява. На следващия ден в Балкан Стар ми казаха за грешка в турбото.


  • 0

#25 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 декември 2016 - 00:18

Колега, тогава явно не съм те разбрал напълно. Бях я закарал да разглобят каквото трябва, но не съм бил наясно с тези подробности какво точно и къде.

 

Утре ще гледам да си запазя час в другия сервиз, първо да се види на Стар-а какви точно нови грешки е записало(ако е записало) и да се види какво е. Ще им кажа все пак да проверят и ДПФ-а, но вече съм почти убеден, че е от турбото.

 

Когато ми закачихте диагностика до кафето преди няколко седмици нямаше такава грешка. И точна на същия ден ми се случи това с претрисането на колата и отказа й после да ускорява. На следващия ден в Балкан Стар ми казаха за грешка в турбото.

Закачаш Стар Диагноза и искаш да направят тест " механизъм за регулиране на налягането на пълнене " при което оборотите на колата се повишават на 1400 об/мин. и вече се задава запълване на 10 и на 90 % . и се следи налягането . Само да кажа ,че тоя тест дори да не го издържи правилно ,не е казано че е актуатора на турбото . Аз имах същия проблем точно на 2 000 об/мин. отказваше турбината доста дълго време и минелата година реших да я разглобя ,защото ми записваше постоянно грешка " проблем с пълнене на високото налягане " . Актуатора го смених месец по- рано ,но ефекта си остана същия . Свалих турбо пътищата , егр , дросел , колектори . Изчистих всичко (страшно много мизерия имаше там ) и установих ,че на 2 от цилиндрите вихровите им клапи са счупени при лостовия механизъм на моторчето . Извадих ги , конфигурирах си Еку-то да не ги търси и така 3 дни работа сглобих всичко . Вече 70 000 км проблеми нямам , и не мога да кажа със сигурност дали от боклуците дали от клапите ,дали от пътищата създаваше проблеми . Защото са идвали коли при мен със счупени лостове на клапите и хората не са чували за тези проблеми и колите си им вървят . А това , което написа Madwifi е много вярно и масовия проблем много често се оказва там . Написах всичко това , защото този проблем не винаги се решава с подмяна само на един елемент и всичко тръгва по мед и масло , много често нещата са далеч по различни и е нужно да ги знаеш .

 

p.s. Никога не ми е святкал "Check Engine" когато загуби мощност и спре турбото .


Този пост е редактиран от wertion: 27 декември 2016 - 00:19

  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#26 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 900 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 27 декември 2016 - 08:23

Пре*бан управляващ блок под 300к не съм виждал...
П.С. Снимай му номера да видим


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#27 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 27 декември 2016 - 10:10

Говорих със сервиза, където смятам да заведа колата. Ще я свалят и закачат на стенд след нова година. Казаха, че ако червяка е заминал не можел да се оправи и трябвало да се търси нова турбина. Но ако се стигне до там бих чул и второ мнение.


  • 0

#28 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 декември 2016 - 12:26

Продават се ремонтни комплекти. Даже едно време в olx.bg имаше за около 120 лв. Аз актуатора го рециклирах в Колос. Това са пълни глупости, че трябва да се търси нова турбина.


  • 0

#29 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 декември 2016 - 12:39

Продават се ремонтни комплекти. Даже едно време в olx.bg имаше за около 120 лв. Аз актуатора го рециклирах в Колос. Това са пълни глупости, че трябва да се търси нова турбина.

 

Не са глупости, пробвай да си поръчаш актуатора по МВ да видиш с какво идва :)


  • 0

logo-600-1002.png


#30 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 27 декември 2016 - 13:20

Не са глупости, пробвай да си поръчаш актуатора по МВ да видиш с какво идва :)

 

Предполагам, че не може да се поръча отделно, въпроса е дали може да се ремонтира/рециклира надеждно. А червяка?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни