Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ритане на АСК(CLS 320)


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 24 December 2016 - 13:12

Така. В последните дни като си сменям рязко стила на каране колата ми се държи странно.

 

Преди две седмици ми резетнаха АСК. Колега от форума с такава ми каза, че било нормално да рита много като се резет е. Да обаче тогава не риташе въобще. Започна преди около седмица, а вчера като минах и магистралата учести.

 

Незнам дали е ритане точно. В повечето време карам спокойно и нямам това поведение. Когато обаче тръгна да давам кик-даун, понякога колата претриса(това са ми обяснявали като ритане), сякаш се обърква на коя предавка да мине и не успява да ускори. Незнам дали това е от резета или има проблем. Кутията са я преглеждали на поне 3 места - като купувах колата, като смених маслото, в Балкан Стар и сега като я резетнаха. Всички казаха, че е добре.

 

Мисля си, дали това не е свързано с грешката, която имах с управлението на турбото. Защото 2-3 пъти ми се получава нещо друго - след претрисането колата губи мощност и не може да ускори. Като я загася и пусна пак се оправя. Тогава като ми бяха намерили грешка в турбото я закарах на моя сервиз, разглобиха всичко, провериха геометрия, колектори, турбо пътища и какво ли не. Майстора каза, че може електрониката евентуално да прави проблем, но той не го е открил със Стар-а и уж и пуснал някакви тестове или нещо такова да го рефрешне. Но също ми каза, че ако електрониката направи за в бъдеще проблем ще светне жълтата лампа check engine и ще вкара колата в авариен режим. Това не е ставало.

 

Та някакви идеи какво става? Както знаете не съм голям разбирач, но това не ми изглежда нормално поведение.

 

Във вторник-сряда ще ходя да ми сменят шарнири и ще им кажа да проверят за този проблем, но викам някой тук може да има идея за насоки...


  • 0

#2 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 24 December 2016 - 14:44

CLS 320ка - същите проблеми и симптоми 

 

Сменяха се масла , филтри , рефрешваха се софтуери ( флашване ли как се води )

 

Оказа се DPF

 

Изолация , премахване , чипване и колата се оправи

 

 

Едит : интересното беше , че не миришеше или нещо , а правеше това с претрисането една идея по често от при теб

На диагностика - никакви ядове


Edited by Наско, 24 December 2016 - 14:44 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 24 December 2016 - 15:00

Моя ДПФ е бил рециклиран преди около 4-5 хил км. Бих го махнал ако е сигурно че това ще оправи нещата.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 25 December 2016 - 09:25

Колеги, има ли начин да се разбере със сигурност че DPF прави проблеми?

 

Като купувах колата както споменах по-горе в сервиза видяха в компютъра(не знам как), че ДПФ-а скоро е бил рециклиран, но имаше някаква недовършена генерация. 


  • 0

#5 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 25 December 2016 - 09:48

На много места махат DPF филтри без проблем и след това ремапват и тестват на диностенд поведението на колата. Аз, ако имах кола с DPF, щях да я заведа в Madness motorsport в Пловдив за тази цел.  Много по-скъпи и сложни коли правят, съвсем рутинна процедура. Цената е около 500лв.

Също така се изолира и дебилния EGR клапан, който има спорни екологични качества, но затова пък допълнително дриска сажди в двигателя.

След махането на DPF филтъра и изолирането на EGR клапана, колата става съвсем друга.


Edited by shotgun600, 25 December 2016 - 09:51 .

  • 0

#6 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 25 December 2016 - 09:57

Ремап-а задължителен ли е? Не че имам проблеми да дам малко повече мощност на колата, просто не искам допълнително да товаря турбото и други неща, които са изчислени за определена мощност. Затова не съм я и чипосал още :)

 

В София няма ли къде да се направи добре? На няколко места видях, че дават по една година гаранция, цените бяха около 350лв. И после пишеше че допълнително изкупували махнатия ДПФ.

 

Все пак обаче първо трябва да се убедя, че проблема е от там, а не от АСК, турбо или нещо друго.


  • 0

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,843 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 25 December 2016 - 15:09

ДПФ не се рециклира. Или се сменя с нов или се чисти с някакви препарати които са временно решение.

Пробвай малко да покараш в ръчен режим. Това е най-лесния начин да обучиш скоростната кутия към твоя стил на каране.


  • 0

#8 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 25 December 2016 - 15:27

ДПФ не се рециклира. Или се сменя с нов или се чисти с някакви препарати които са временно решение.

Пробвай малко да покараш в ръчен режим. Това е най-лесния начин да обучиш скоростната кутия към твоя стил на каране.

 

Досега не съм пробвал, исках първо да прочета инструкция за да не разваля нещо обаче не намерих такава.

 

Ръчните предавки само за D режима ли са? Ако мина на М, ще пише ли някъде на коя съм в момента?

 

При всички положения е добре да свикна на ръчни за да съм готов като падне сняг.

 

А за адаптацията, проблема е че аз един ден съм в едно настроение и карам и карам бавно и спокойно, а на другия ден карам като състезател и може би това обърква кутията.


  • 0

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,843 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 25 December 2016 - 15:31

На режим М точно. На таблото ще ти изпише на коя предавка си.


  • 0

#10 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 25 December 2016 - 19:31

Ремап-а задължителен ли е? Не че имам проблеми да дам малко повече мощност на колата, просто не искам допълнително да товаря турбото и други неща, които са изчислени за определена мощност. Затова не съм я и чипосал още :)

 

В София няма ли къде да се направи добре? На няколко места видях, че дават по една година гаранция, цените бяха около 350лв. И после пишеше че допълнително изкупували махнатия ДПФ.

 

Все пак обаче първо трябва да се убедя, че проблема е от там, а не от АСК, турбо или нещо друго.

Не е казано, че трябва да ти се увеличава мощността. Просто се правят найстройки, за да не се обърка колата при премахване на филтъра и затапване на EГР клапана.
Аз имам дизелова кола, на която съм и затапил ЕГР клапана с планка, ама моята явно е по-проста и не прави проблеми след затапването. Ефектът обаче е положителен.

Обаче има коли, дето много се бъзикат, ако просто се затапи, без да се промени нещо по софтуера на двигателя.

Освен това, едни 30-40 коня изобщо няма да ти натоварят,  каквото и да е. Твой избор си е.
Потърси във FB Madness Motorsport от Пловдив и виж с какво се занимават. Може даже да си ги питаш, относно това, което те интересува.


Edited by shotgun600, 25 December 2016 - 19:32 .

  • 0

#11 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Posted 26 December 2016 - 09:25

Всички познаваме Madness и подобни "тунери" из родните ширини. Нека знае колегата и другата страна на монетата която се спестява не само от тях. Първо повечето кошове които караме са на заветните 300-400+К и по на 10г. разбира се след "отпушването" и тръгването на тия 30-40-50 коня в плюс ще се освободят и едни 70-80 Nm при малолитражките и повече при "големите" които гарантирано
ще смачкат не само маховиците...дюзи,блокове изобщо нито един автомобил не е заводски готов за "тунер" само чрез един тъп ремап. Тези митове че произвидителя крие едни 100кс. от нас и ние ги откриваме чрез ремапче накараха много хора да бръкнат далеч повече от 500лв за процедурата. Качественият тунинг изисква далеч повече от "омагьосване" на компа на колата и изисква редица подобрения за да може да е подготвен автомобила за новата мощност. Ако беше така фирми като AMG,Brabus и тн. щяха да ремапват а не да се занимават с периферия и тн. Темата е обширна и изисква внимание и познание преди да се предприеме "ремапа" на автомобила.
  • 2

#12 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 26 December 2016 - 09:48

Всички познаваме Madness и подобни "тунери" из родните ширини. Нека знае колегата и другата страна на монетата която се спестява не само от тях. Първо повечето кошове които караме са на заветните 300-400+К и по на 10г. разбира се след "отпушването" и тръгването на тия 30-40-50 коня в плюс ще се освободят и едни 70-80 Nm при малолитражките и повече при "големите" които гарантирано
ще смачкат не само маховиците...дюзи,блокове изобщо нито един автомобил не е заводски готов за "тунер" само чрез един тъп ремап. Тези митове че произвидителя крие едни 100кс. от нас и ние ги откриваме чрез ремапче накараха много хора да бръкнат далеч повече от 500лв за процедурата. Качественият тунинг изисква далеч повече от "омагьосване" на компа на колата и изисква редица подобрения за да може да е подготвен автомобила за новата мощност. Ако беше така фирми като AMG,Brabus и тн. щяха да ремапват а не да се занимават с периферия и тн. Темата е обширна и изисква внимание и познание преди да се предприеме "ремапа" на автомобила.

+1


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#13 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 26 December 2016 - 09:59

Всички познаваме Madness и подобни "тунери" из родните ширини. Нека знае колегата и другата страна на монетата която се спестява не само от тях. Първо повечето кошове които караме са на заветните 300-400+К и по на 10г. разбира се след "отпушването" и тръгването на тия 30-40-50 коня в плюс ще се освободят и едни 70-80 Nm при малолитражките и повече при "големите" които гарантирано
ще смачкат не само маховиците...дюзи,блокове изобщо нито един автомобил не е заводски готов за "тунер" само чрез един тъп ремап. Тези митове че произвидителя крие едни 100кс. от нас и ние ги откриваме чрез ремапче накараха много хора да бръкнат далеч повече от 500лв за процедурата. Качественият тунинг изисква далеч повече от "омагьосване" на компа на колата и изисква редица подобрения за да може да е подготвен автомобила за новата мощност. Ако беше така фирми като AMG,Brabus и тн. щяха да ремапват а не да се занимават с периферия и тн. Темата е обширна и изисква внимание и познание преди да се предприеме "ремапа" на автомобила.

Точно за това не ми се занимава с такива глупости като да 'чипосам' колата. Когат една система е изчислена да работи с една мощност, тя трябва да си работи с тази мощност.


  • 0

#14 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 26 December 2016 - 10:42

Много ясно съм написал, че може да иде само, за да му премахнат  ДОКАЗАНО проблемните и със спорни ефекти (особено ЕГР клапана) ЕГР клапан и DPF филтър, без да му "тунинговат" колата.

 

Съгласен съм само за значителното увеличение на мощността, че би навредило. Примерно, 50к.с и 90нютона посмъртно не могат да навредят на някой голям дизел, като неговия. 

 

Чел съм дори, че някои модификации на даден модел излизат фабрично скопени.


Edited by shotgun600, 26 December 2016 - 10:46 .

  • 0

#15 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Posted 26 December 2016 - 10:59

http://forums.mbclub...-риск-за-мотор/
Темата е "дъвкана" вече...
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users