Така. В последните дни като си сменям рязко стила на каране колата ми се държи странно.
Преди две седмици ми резетнаха АСК. Колега от форума с такава ми каза, че било нормално да рита много като се резет е. Да обаче тогава не риташе въобще. Започна преди около седмица, а вчера като минах и магистралата учести.
Незнам дали е ритане точно. В повечето време карам спокойно и нямам това поведение. Когато обаче тръгна да давам кик-даун, понякога колата претриса(това са ми обяснявали като ритане), сякаш се обърква на коя предавка да мине и не успява да ускори. Незнам дали това е от резета или има проблем. Кутията са я преглеждали на поне 3 места - като купувах колата, като смених маслото, в Балкан Стар и сега като я резетнаха. Всички казаха, че е добре.
Мисля си, дали това не е свързано с грешката, която имах с управлението на турбото. Защото 2-3 пъти ми се получава нещо друго - след претрисането колата губи мощност и не може да ускори. Като я загася и пусна пак се оправя. Тогава като ми бяха намерили грешка в турбото я закарах на моя сервиз, разглобиха всичко, провериха геометрия, колектори, турбо пътища и какво ли не. Майстора каза, че може електрониката евентуално да прави проблем, но той не го е открил със Стар-а и уж и пуснал някакви тестове или нещо такова да го рефрешне. Но също ми каза, че ако електрониката направи за в бъдеще проблем ще светне жълтата лампа check engine и ще вкара колата в авариен режим. Това не е ставало.
Та някакви идеи какво става? Както знаете не съм голям разбирач, но това не ми изглежда нормално поведение.
Във вторник-сряда ще ходя да ми сменят шарнири и ще им кажа да проверят за този проблем, но викам някой тук може да има идея за насоки...