Здравейте,имам вито 120 от около 2 месеца започна да ми губи мощност минах тест при дилара не ми остановиха някакви драстични повреди освен някакъв теч в картера..Сервиза преди около 2 години в който смених масло и промих автомата са ми счупили буксата така се наложи да подменя цялата платка надявах се ,проблема да е от това но уви когато натисна гъста да кажем да задмина някой няма индикация или е след 3-5 секунди и това не винаги е така понякога за минути ако извадя клуча и отново го пъхна сякаш няма и помен от това и да не го бъркайте за авариен режим..Колега ми каза че би могло да е брояча на скорости тъйкато мисля че не ги сменя правилно и от това се дави.Само сутрин когато измина около 50 метра и отнема газта се чува много гърлен звук сякащ нещо ще избие от някъде това е да кажем първите няколко метра до километър,самата кутия превключва идеално.Чипосах я понеже някой ми каза че може да е от софтуера но си има явен проблем..Ако някой има идея нека сподели модела е VITO 120 V 6 2006 diezel automat 204 pk standart +chip 240. Ако някой кадърен даде съвет благодаря !!!
Губене на мощност Vito 120 2006
Започната от taker, 16 дек 2016 - 22:49:05
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 декември 2016 - 22:49
#2
Публикувано 17 декември 2016 - 09:20
Първо си върни стоковия софтуер , след това си реши проблемите естествено със диагностика и кадърен специалист и само това не разбрах " теч в картера " ?!
#3
Публикувано 17 декември 2016 - 17:54
Този ми проблем е от както съм купил колата,чипа го сложих почти вече година и да ти кажа ако сменям колата това ще е първото което отново срадост бих направил.Проблема както писах вече се осеща доста в повече а и този шум не знам колата е изключителна и до сега освен нормалните смяна на масла и такива си редови неща съм нямал проблеми.Надявам се дилъра да кажат от къде ще изкочи пилето...
#4
Публикувано 17 декември 2016 - 21:17
Ама какво имаш предвид "теч в картера " , тече масло от картера или какво ? Чипа се прави при определени условия и при добро здраве на автомобила . Ако тогава е бил такъв нищо не пречи .
#5
Публикувано 17 декември 2016 - 23:14
Ами това ми бе дадено от проверката на дилъра че имало някакъв теч.. нали под теч поне тук разбират навлажняване което лично за мен е нормално.Обаче странното е че няма светещи лампи по таблото или каквото и да е било кога си реши върви чудесно, надявам се да ми се падне от дилъра читав разбирач а не някой обучаващ се и да ми открият странния проблем.. При смяна на свещи един ми скъса на 5-ти цилиндър подгряващата свещ но чак да прави такива чепове не и на вито поне не и на големите мотори малките са скупени ...
#6
Публикувано 17 декември 2016 - 23:56
Колега преводач ли ползваш та ми е толкова трудно да разбера реда на мислите ти ?
#7
Публикувано 18 декември 2016 - 22:37
Точно за български преводач за момента не ми е нужен а колкото за подретбата на мислете ти мисля че е лично както и да е мерси все пак и благодаря за изказаните мнения.
#8
Публикувано 19 декември 2016 - 23:44
Моля не се обиждай от коментара ми, нямам лоши намерения и не искам да се заяждам, но когато има неясна терминология и труден за откриване проблем няма как да се помогне дори да има и запознати с проблемите на автоматичните скорости на мерцедес.
#9
Публикувано 30 декември 2016 - 18:54
Няма за какво извинявам се за което просто в6 мотора винаги може да те изуми все още имам проблема и се задълбочава на както и да е чакаме дилъра да си каже думата.До колкото гледах няма почитатели на големия мотор на вито или вияно а то е най-доброто което може да се вземе за семейна или търговска цел.
#10
Публикувано 08 януари 2017 - 01:08
За много години момчета фенове на мерджои като мен по специално.За много години първо ,така след провека на дилъра който не останови никаква повреда по автомобила и се насочих към мой колега с гараж да почва да проверява за какво иде иреч след проверка на дилъра който констатира че няма повреда...Разпоена жичка на турбото скъсан маркуч от който има теч(имаше).Разгледах в бг не се кара 120 вито за това ако някой има проблеми вито виано да знае къде да търси.. А отделно от темата BOX или cheap tunig да питам за мой познат бензинка е по добре мерси колеги ... Весело
#11
Публикувано 18 февруари 2017 - 21:44
Здравейте,относно мо
#12
Публикувано 18 февруари 2017 - 22:01
Здравейте,преди време ви писах за проблем отностно вито 120 да ви кажа проблема си остана въпреки това посетих Дилъра два пъти и 4 пъти други гаражи и отговора бе,че не знаят не намират проблем в колата.Просто не знам как да го опиша онемявам когато се връщаме с колегите ми от работа всички чуват как сякаш колата се дави ако подам газ и ако отнема отнема газта и започне да намаля сама преди светофар се чува един доста странен гаден звук ,но когато е студена, след като загрее всичко изчезва и проблема става не откриваем освен това се получи и и голямо треперене смених тампона който е на двигателя и няма никаква полза.Ако някой би ми казал поне от къде или се е сблъсквал с такъв тип проблем ще почерпя мерси!!!
#13
Публикувано 19 февруари 2017 - 07:16
Някой гледал ли е турбото за луфтове и износване?
#14
Публикувано 19 февруари 2017 - 10:54
Да около турбината всичко е наред но малко хора при голям мотор им се занимава да разглеждат обстоятено а и се изисква опит.Явно ще трябва да отскоча до България тук май няма да ми се получи ...
#15
Публикувано 22 февруари 2017 - 13:31
Вибрациите много често са от задръстени всмукателни колектори, авариен режим може да е от много неща, както обаче написа колегата в началото проблема може да е в чип тунинга, не веднъж е дискутирано във форума как при некадърно направен чип тунинг се крият всички грешки и колата не може да се диагностицира.
Освен всичко друго огледай за спукани маркучи по турбо пътищата кофти течове по турбина, може проблема да е и в електронното управление на турбото, доста трудно ще се намери проблема без записани грешки.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни