Избор между E500 или C32 AMG
Започната от caki, 15 дек 2016 - 01:26:44
68 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 декември 2016 - 17:57
На TUV никой не гледа дали колата е сервизирана както трябва. Т.е. не разчитай само на това.
#17
Публикувано 15 декември 2016 - 18:29
Хахахаха.Е чак толкова не съм луд. Има и женски фактор който толкова много убеждавах,че е съвсем нормално една кола да е 300 к.с. и малко над. Ама за 450 ...
#18
Публикувано 15 декември 2016 - 18:37
Мммм, много хубава джанта на 211 комби-то. Не знаех, че има BBS за тях Чак ми идват лоши идеи
#19
Публикувано 15 декември 2016 - 18:55
А комбито е 5.5. Ако бюджета ти го позволява обясни на женския фактор, че вземаш кола с 250 кс. път ти си я карай. Минете ли през нотариус нека си мрънка колкото иска. Аз поне така правя, иначе не може да се купи нищо. Всички знаем за смолянското такси с 5.5 и какъв звук вади, а за вървежа да не говорим.
Този пост е редактиран от robber: 15 декември 2016 - 18:56
#20
Публикувано 15 декември 2016 - 20:35
Имаше едно предаване навремето - Мотоавангард. Спомням си в една от сериите сравняваха БМВ м6 с Мерцедес СЛ 55 АМГ. Тогава и за тях години беше жестока кола. То и сега си е пак така.
#21
Публикувано 15 декември 2016 - 21:20
При C32 има един голям проблем и той се нарича интеркулер. Производство на Garrett в Мексико. Текат като лейки. Като цяло вози малко по-дървено от E500. Първо защото е по-твърдо окачването и второ защото колата е по-малка. Вътре е тясно като всяка W203-ка. Няма вариант на фейслифт. Реално се произвежда до 2004. После е заменена от C55 AMG. Това, че е AMG не означава, че е бездънна яма
Ако ще е W203 AMG аз бих се насочил на C55. Доста по-модерен от C32.
#22
Публикувано 15 декември 2016 - 22:31
Трудно е да се каже след като не знаем какво точно търсиш. Удобство, скорост, гъзария или? Аз лично бих вземал е500. Достатъчно мощност и голям комфорт. Ц32 си е стара бангия и ако я вземаш за състезания и дърпания, има някои модерни дизели, които ще те правят крив тук таме . Но и двете са страхотни, спор няма.
#23
Публикувано 15 декември 2016 - 23:17
Сами, като гледам цените в немско на тия 55ци (203).. то по-добре 211. Хем е по-висок клас, хем е повече коне (компресор), хем по-широко.. и тн и тн
http://suchen.mobile...31&pageNumber=1
13 евра... беше първата пф...
Между другото съм виждал едно комби 55 (203) в София.. и ми останаха очите. В началото реших, че е само табелка.. ама после чух звука и всичко си дойде на място
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#24
Публикувано 15 декември 2016 - 23:35
Ирония... мен повече ме кефи Компресорното като двигател, но като купе определено фейса. Жалко че не се застъпват.
При ЦЛК пре-фейса е 55, след 63
А са и скъпи
http://suchen.mobile...45&pageNumber=1
http://suchen.mobile...89&pageNumber=1
#25
Публикувано 15 декември 2016 - 23:41
тая 55ца 211ка изглежда доста приятно като кола, вярно комби ама....
при 209 - 55цата е атмосферка, нали знаеш.
Този пост е редактиран от mr Big: 15 декември 2016 - 23:43
#26
Публикувано 16 декември 2016 - 09:31
Ирония... мен повече ме кефи Компресорното като двигател, но като купе определено фейса. Жалко че не се застъпват.
При ЦЛК пре-фейса е 55, след 63
А са и скъпи
При CLK има фейсови 55.
https://www.autoscou...бежов-287047341
Най-лесно се познава по четирите ауспуха отзад. Преди фейса е само с 2.
Иначе за С32 казах. Основен проблем им е течащия интеркулер, който може да направи големи поразии.
#27
Публикувано 16 декември 2016 - 09:34
Търся семейна кола ! Между другото намерих едно Е55 за 9000 евра ама много коне да му се невиди. С битките отдавна съм приключил. Навремето беше интересно защото за коли над 150 к.с.или повече ли, се плащаше доста солен акциз. Малко бяха колите с повече коне. От 4 години в гаража ми стои в дъното 190-ка с турбо от Ланчия и мега с големия процесор. Всичко и е чисто ново и отвреме на време само я побутвам да не залепне.
#28
Публикувано 16 декември 2016 - 19:55
Тогава определено Е500 за семейна кола. Какви АМГ-та, какви 5 лева! Даже може да свалиш малко кубатурата и да вземеш нещо наточено от последната година на w211.
#29
Публикувано 17 декември 2016 - 11:50
Мммм, много хубава джанта на 211 комби-то. Не знаех, че има BBS за тях Чак ми идват лоши идеи
BBS е най-здравата джната, в такива дупки е влизала с удар че мамата си ебало...
#30
Публикувано 18 декември 2016 - 01:22
Между тези двете бих взел в211 500 4 матик. Иначе погледнато реално една читава такава кола колко би струвала, съдейки по покупката на мой приятел на в211 500 5.5 в супер състояние колко даде, за тази сума ако не съм луд фен на модела бих си взел нещо по ново като модел макар и с друг двигател.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни